انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 9· آیا خسارت مالی به کسی زده ام که نخواهم آن را جبران کنم ؟ اگر این خسارت را ج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· آیا خسارت مالی به کسی زده ام که نخواهم آن را جبران کنم ؟ اگر این خسارت را جبران کنم ، زندگی من به چه شکل خواهد بود ؟

قسمت اول سوال کاملا شخصی می باشد اما قسمت دوم بعد از جبران خسارت مالی احتمالا مدتی طول می کشد تا ما قدر رهای عمیقی که پس از خلاص شدن از شراینگونه بدهکاری ها احساس خواهیم کرد را بدانیم وبه همین طریق تمایل به جبران خسارت را در خواست کمک از نیروی برتر جهت پیدا کردن تمایل برای جبران خسارت نیز به ما کمک خواهد کرد
· بعضی از جبران خسارت هایی که بدهکاریم ممکن است به اشخاصی باشد که آنها نیز به ما صدمه زده باشند . اینها معمولاً خسارتهایی هستند که ما بیشترین مشکل را جهت پیدا کردن تمایل به جبران آنها داریم . به نظر می رسد که هربار که ما به فکر جبران خسارت از آنها می افتیم ، آنقدر از آنچه که آنها با ما کرده اندعصبانی می شویم که بطور کل جبران خسارت کردن را فراموش می کنیم . اما لازمه بهبودی ما تمرین اصل روحانی بخشش می باشد . از طریق دعا و کمکهای جانبی دیگری که در دسترس ما هستند ، می توانیم در خود ظرفیت بخشش کسانی که به ما صدمه زده اند را بیابیم .
بله خساراتی زده ام و تمایلی هم برای جبران ندارم اما از فکر و ذهنم بیرون رفتنی نیستنن و باعث آزار و اذیت من هستند با راهنما که مشورت کردم گفت دعا کن ،دعا مارا به نیروی برتر وصل می کند و تمایل پیدا می کنیم برای هر نوع جبران خسارت اما بعضی از جبران ها حتما احتیاج به مشورت دارنند .اگر ترس و یا رنجشی دارم باید لیست کنم .نوشتن باعث تمایل می شود .همیشه باید مواظب عمل خودم باشم به او فکر کنم نه به خسارتی که زدهام ونه به رفتار دیگران
9_خیر،من بایدجبران خسارت بکنم وحق باید به صاحبش برسد.
جبران خسارت باعث میشودفقط برای امروز وباهدف وبرنامه ریزی وحساب وکتاب زندگی کنیم ودیگرباری به هرجهت نباشیم آسوده خاطروخوشحال باشیم برکت زندگیمان بیشترخواهدشد چون هروقت درست زندگی کنیم ومدیون کسی نباشیم لنگ هم نخواهیم زد وازخودگذشتگی وایثاروخویشتن پذیری راتجربه خواهیم کردقوی خواهیم شدوعزت نفس پیداخواهیم کرد احساس بی نیازی درما ایجادشده وقانع بودن راتجربه میکنیم قدرداشته هایمان راخواهیم دانست و ترسهایمان برای جبران خسارت ازبین خواهدرفت وبه آرامش ورهایی خواهیم رسید.
امامادراین قدم فقط بایدلیست کنیم وفهرست کسانی راکه تمایلی برای جبران خسارت کردن ازآنهارانداریم بنویسیم مهم این است که هرنوع وبه هرمقدارکه خسارت زده ایم رابایدبنویسیم ماباکمک خداوندوراهنمایمان برای جبران خسارت درقدم9برنامه ریزی خواهیم کرد.
برای نوشتن نام این افراد درفهرستمان حتمابایددعاکنیم وازخداوندبخواهیم تا تمایل این کار رابرایمان ایجادکند.?