انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 9· خسارت مالی چطور ؟ آیا ایمان دارم که خداوند به آنگونه که او را درک می کنم مطمئناً
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· خسارت مالی چطور ؟ آیا ایمان دارم که خداوند به آنگونه که او را درک می کنم مطمئناًً مایحتاج مورد نیاز را در اختیار من قرار خواهد داد ، حتی اگر من در جبران خسارت از خودگذشتگی و ایثار داشته باشم ؟

در قدم نهم ایمانی بس کاملتر از او می خواهیم تا در جبران خسارت چه مالی چه غیر مالی کمکمان بشتابد واگر خداوندی که خود درک کرده ایم در قدمهای قبلی ما را یاری کرده است مطمءناما را یاری می کند در جبران خسارتها ما را فراهم خواهد کرد حتی اگر اندکی هم در جبران اگر اندکی هم خسارتها از خود گذشتگی وایثار نشان می دهیم
بله حتما به لطف و کمک او بسیار امیدوارم و میدانم که او میداند و میتواند و مرا کمک و یاری میدهد تا جبران خسارت نمایم
اعتقاد ،باور وایمان به خداوند در زندگی ما کار ساز است .خداوند به اندازه باور وایمان ما کمک می کند هرچه بیشتر باشد بهتر .
برای جبران خسارت ترس و توقع را باید از خودمان دور کنیم تا با دید باز آماده هر نوع پیشامد از طرف های مقابل باشم .
برای جبران خسارت به خداوند تکیه کنم تا مراقبت کند مرا به یاد بیاورم لطف خداوند را در طول زندگی ام دعا کنم که خداوند لیمان و باورم را زیاد کند و مرا در مسیر درست هدایت کند
9_باورامروز من باکارکردن این قدمها وتقویت روندایمان آوری واعتمادبه نیروی برترم این است که،خداوندهم دوست نداردکه من مدیون کسی باشم بلکه دوست دارد که خسارت نزنم وجبران خسارت هم بدهکارنباشم. درجبران خسارتهای مالی هم من بایدبا زیان دیده همدل وهمدرد شوم ونخواهم که اورابپیچانم وایمان دارم که خداوند تمامی مایحتاج موردنیازم رابرایم فراهم کرده ودر دسترسم قرارخواهد داد.
ایمان دارم که این کار،جبران خسارتهای مالی،کاری پر ازخیر وبرکت وآرامش برای من خواهدبود واین نشانگرتوکل وایمان من نسبت به خداونداست.
من معتقدم که خداوندنمیتواندمایحتاج مرافراهم نکند چون یکسره درحال رسیدگی وکمک به من است.
امانت رابایدبپردازیم حتی به دشمنانمان.?