انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 12· چگونه می توانم از معتادان در حال بهبودی دیگر ، راهنمایم ، و نیروی برترم به عنوا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· چگونه می توانم از معتادان در حال بهبودی دیگر ، راهنمایم ، و نیروی برترم به عنوان یک منبع قدرت د ر این فرآینداستفاده کنم ؟
[color=#000000][size=x-large][font=Arial]
ما از نیروی برتر درخواست کردیم که به ما کمک کند تجربه اعضا شهامت وپشتوانه نیروی برتروحمایت راهنمایمان بزرگترین منبع قدرت در قدم نهم می باشد واگر شرایط اجازه دهند همیشه پیش از اینکه اقدام به هر یک از جبران های مان بنمایم وضعیت را به راهنمایمان می گویم ما اورا درجریان می گذاریم که اصولا به چه دلیل می خواهیم به دنبال این مورد جبران برویم تصمیم چه بگویم ودر نطر داریم چه پیشنهادی یا پیشنهاد یا پیشنهاد یا پیش کشی برای رفع و رجوع اراه بدهیم
با گوش کردن فعال به مشارکت تجربیات آنها در انجام این قدم و منافعی که بدست آورده اند و با مشورت با دیگران و با مرور کارهایی که آنها برای انجام این قدم کرده اند و کاری که من باید بکنم و کمک بگیرم که حرفه ایی شوم
نیروی برتر میتواند برای من کاری انجام دهد که خود به تنهایی قادر نیستم انجام دهم، من به تنهایی نتوانستم پاک بمانم اما با استفاده از اصول روحانی همچون جلسه و راهنما توانستم پاکی خود را حفظ کنم، هر جیز خوب میتواند نیروی برتر باشد، نیرویی که به من در فرایند بهبودی کمک کند. نیروی برتر در نهایت درک شخصی اعضاست و برنامه به من یاداور شد درک شخصی من از خدا هر چه باشد برایم کار میکند، و این ابزارهایی هستند که در مسیر جبران خسارت به من کمک نیکنند چرا که قدم ۹ را هرگز نباید خودسرانه انجام داد چون ممکن است باعث خسارتهایی جدید شود
در قدم "یک"ما نمی توانیم در قدم "دو"تکیه به نیرو برتر می کنیم بزرگترین منبع قدرت ما نیرو برترو خداوند است .نیروی برتر به ما قدرت می دهد وفرایند بودن قدم "نه "برای این است که همیشه باز است بسته نیست و همیشه راه برای بازگشت از اشتباه و جبران داریم .
استفاده از تجربیات راهنما و کسانیکه این قدم را کارکرده اند به من شهامت و اعتماد به نفس لازم را می دهد که با هم این راه را طی کنیم و از نیروی های برترمان کمک بگیریم .
ما در قدم "نه"اعلام مجدد ناتوانی و عجز می کنیم و توانایی وقدرت را از جمع از مشورت و از نیروهای برترمان کسب می کنیم
12_زیباترین حالت استفاده از دوستان بهبودی به عنوان یک منبع قدرت، الگوبرداری ازافرادموفق وخوش نام انجمن ومشورت ومشارکت صادقانه با آنهاست ودیدن رشد،تغییر وموفقیت آنها درتمامی مراحل زندگیشان برایم یک منبع قدرت روحانی میباشدتاباورهای مرادرموردمسیری که درآن درحال حرکتم، قویترکند.راهنمایم نیزبادادن آگاهی ازمنافعی که این قدم برایم داردوآشنا کردن من با آن آزادی ورهایی که دراین قدم برایم اتفاق خواهدافتاد یک تکیه گاه محکم ویک منبع قدرت همیشه در دسترس میباشد.
ونیروی برترم باتوجه به تغییراتی که درمن بوجودآورده بیشترین نقش را به عنوان یک منبع قدرت لایزال وفناناپذیر وعاشق،ایفامیکند.
نیروی برترم دراین قدم برای اینکه من بتوانم اینکار را انجام بدهم نشانه های خودش رابیشتربرایم نمایان کرده وامیدرادردلم زنده ترمیکند تامن بهتروبیشتر به او تکیه کنم واز دعا ومراقبه وسپاسگزاری به عنوان یک نیروی پیش برنده استفاده کنم.
دیده ام دوستانی راکه توکل کرده وجبران خسارت کرده اندوخیروبرکت درزندگی آنهاچندبرابرشده است وازنظر روحی وروانی نیز آرامش بهتری پیدا کرده اند.پس برای مانیزبایاری وکمک خداوندراه هموارخواهدشد وباکمک ویاری این منابع قدرت روحانی ما هم به یک نشاط وآرامش وآزادی خاص خواهیم رسید.
هرکاری که انجام دهیم چه مثبت وچه منفی،حتمأنتیجه آنراخواهیم دید.?