انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 14· ایا جبران خساراتی بدهکار هستم که انجام آن پیامدهای جدی داشته باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· ایا جبران خساراتی بدهکار هستم که انجام آن پیامدهای جدی داشته باشد ؟ انها چه هستند ؟

کاملا شخصی مثال ما اگر بخاطر جرمی که در گذشته انجام داده ایمی خود را به مقامات تحویل دهیم به احتمال قوی زندانی خواهیم شد.
به غیر از امکان بیشتر لطمه زدن شرایط دیگری که ما در آن قادر به جبران خسارت مستقیم نیستیم این است که شخصی که به او جبران خسارت بدهکاریم مرده باشد . این مسئله در جلسات معتادان گمنام بسیار عادی است تا جایی که اعضاء ما راه های جالب و خلاقانه ای برای اینگونه شرایط ابداع کرده اند . اعضاء ما حتی راههایی ابداع کرده اند که اینگونه جبران خسارتما ، ورائ این باشد که فقط از شر خجالت خود رها شویم . مثلاًبعضی ها کمکهای مالی به نام کسی که به او جبران خسارت بدهکارند ، اعانه می کنند . بعضی ها کارها و وظایفی که مورد توجه و علاقه ان شخص بوده را می پذیرند . بعضی ها برای فرزندانی که آن شخص از خود باقی گذاشته است تلافی و جبران می کنند که حتی خود این فرزندان نیز ممکن است در فهرست قدم هشتم این اشخاص باشند . رههای مختلفی که برای روبرو شدن با این نوع شرایط وجود دارند ف فقط توسط پندار و تمایل ما محدودیت پیدا می کنند . در اینگونه شرایط ، تأثیر جبران خسارت غیر مستقیم ممکن است باعث تعجب ما گردد . اکثر ما خواهان این هستیم که تا حد امکان با سر مزار شخص فوت شده رفتن یا حضور در اماکن معنوی دیگر و از طریق نوشتن نامه و یا یک صحبت ساده با روح و یاد آن شخص،جبران خسارت مستقیم کنیم . در نهایت نحوه برخورد ما به اینگونه شرایط ، توسط طبیعت و ذات خسارتی که زده ایم ، اعتقادات روحانی ما ، و البته راهنمای مان تعین می گردد .
خساراتی که طبعات قانونی (دزدی از اداره وشرکت که باعث اخراج می شود )و یا حیثییتی دارد و ممکن است پیامد های ناگواری به دنبال داشته باشد که به هیچ طریقی به تنهایی نمی توانم آنها را جبران کنم حتما باید با کمک نیروی برتر ومشورت با راهنما باشد
14_بله چندین مورد...
اداره جات وارگانهایی که درآنهامشغول بکاربوده ام،کسی که درحال حاضرهمسر یکی از دوستانم میباشد،چندین نفراز فامیل ونزدیکانم،چندین نفر که الان ازدواج کرده وزندگی جدیدی راشروع کرده اند،ادارات بیمه وتصادفات ساختگی که صحنه سازی میکردم، خساراتی که زده ام ودیگران رامقصرقلمدادکرده ام،کارهای خلافی که انجام داده ام وخسارات وآسیبهایی که زده ام که دربعضی ازآنهاممکن است زندانی شوم ودر بعضی دیگر وضع وخیم ترهم ممکن است بشودوپیامدهای سنگین تری داشته باشدومشکلات حیثیتی ناجوری بباربیایدکه صددرصد پیامدهای ناگواروغیرقابل جبرانی هم در پی خواهد داشت که به هیچ عنوان وبه تنهایی وبافکربیمارخودم هرگزنمیتوانم آنهاراجبران کنم وحتما بایدباکمک نیروی برترومشورت باراهنمایم باشدوچه بسا بانظر راهنمایم ازمشورت دوستانی که قبلا چنین جبران خسارتهایی را انجام داه اند هم استفاده کنم.?