انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 28· امروز در چه زمینه هایی در زندگی مشکل دارم ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· امروز در چه زمینه هایی در زندگی مشکل دارم ؟
امروز هم مشکلات من به کلی بر طرف نشده گاهی کم رنگ تر و گاهی پررنگ تر از دوران مصرف  نمود میکند   باید پذیرفت که زندگی  همیشه دارای  یک سری مشکلات و چالش ها می باشد . حل کردن مشکلات و چالش ها و فرار نکردن از ارکان بهبودی می باشد . 
گاهی مشکلی وجود ندارد و این افکار من است که تبدیا به رفتار شده و مشکل می آفریند . یک سری از مشکلات ما واقعی هستند و می توان آنها را دور  یا زود  بر طرف کرد .
ولی مشکلاتی  که در افکار و در احساسات ما و در عواطف ما ریشه دارند به زودی قابل حل نیستند  وما می توانیم به وسیله برنامه بهبودی آنها را کنترل کنیم 
28__17_در رابطه هایی که مطابق الگوهای تعریف شده من نیستندوبا کسانی روبرومیشوم که اتوماتیک حال واحساسم خراب میشود،گاهی اوقات که بیماریم فعال میشودویادچاروسوسه میشوم، لذت طلب که میشوم تمرین اصول هم برایم سخت میشود وحتی گاهی اوقات اصول راکلأفراموش میکنم.
زمانی که بامرضم زندگی میکنم وازاین بیماری مرموز ولاعلاج ونواقصی که دارم لذت میبرم زمانیکه از اراده شخصی وخودمحوریم استفاده میکنم،وقتی که اسیر افراط وتفریط میشوم وقتی که دست از فروتنی برمیدارم وناصادق میشوم ودچاریأس وناامیدی میشوم، وقتی که حس میکنم منافع وامنیت هام درخطرهستند،وقتی که دچار افکار بحرانزامیشوم ویازمانیکه باری به هر جهت زندگی میکنم ودریچه افکارم بسته میشودوتنفر ورنجش هایم بالامیزند در زندگیم دچارمشکل میشوم.?