انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 4- نکات عمده معنوی یک فهرست را درک می کنم؟ آیا اصول معنوی یک ترازنامه را درک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
4- نکات عمده معنوی یک فهرست را درک می کنم؟ آیا اصول معنوی یک ترازنامه را درک کرده ام؟
سعی میکنم که درک کنم

به درون خودم سفر کنم، از خدا شهامت قدم گذاشتن میخوام، میخوام بارهای منفی زندگیمو زمین بذارم، با اطرفیانم، بیمارم، خدای خودم رابطه سالمی داشته باشمHeart
من درراس این لیست قرارگرفتم چراکه تادیروز من به خودم هم دروغ میگفتم ظاهرفریبی میگردم بامکروحیله زندگی که اثری از حضورروحانی نداشت به پیش میبردم . یعنی بامعنویت وروح والای انسانی ارتباطم قطع شده بود ولی من بابازگشت به خودم باسفربه درونم میخوام این تمام منفی هارابه مثبت تبدیل کنم برای همین هم دراول لیستم من تا خساراتی راکه اول به خودم زدم باخودم ویک انسان دیگه وخدای خود درمیان نگذارم تمام ادامه مسیر را فقط نقاب عوض خواهم کرد ودوباره نقص هام رو به شکل دیگه پنهان میکنم من از خدای خودم درحالت درماندگی خواهش میکنم که شهامت قدم گذاشتن دراین راه رابه من بدهد بعد از خودم وبرخورد باخودم و پذیرش سهم ونقشم مسیر هموارترخواهد شد واینجاست که باکمال میل وصداقت بادیگران هم روبرو میشوم یعنی یک تصفیه عظیم برای من است وقتی که من کوله بار رنجش ها رابرای خودم زمین می گذارم احساس میکنم سرچشمه را از باتلاقی که درش بوجودآمده بود لایروبی وپاک میکنم ووقتی عشق ناشی از اعتقاد وایمان سرازیر می شود مراحل رایکی پس از دیگری پشت سرمی گذارم وباکی ازادامه راه ندارم بلکه هرقدم تاقدم بعدی برایم گوارتروشیرین ترمی شود زیرا تمرین عشق بلاعوض شانسی است که من خوشبختانه درزندگی وحیات خودم از طرف خداونددوباره هدیه گرفتم .

 
من برای خودم نوشتن یک فهرست رو به این شکل می بینم .البته میدونین که هرکس با باورهای خودش زندگی میکنه . من معتقدم با نوشتن آلودگی ها به نوعی از طریق قلم به کاغذ انتقال پیدا میکنه . درواقع پیش مقدمه ای برای اقرار آماده میکنم همون اقراری که منو ازمرگ نجات داد.