انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 28- تا چه حد سعی می کنم که ایمانم را به یک قدرت برتر افزایش دهم؟ به خودم؟ به دی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
28- تا چه حد سعی می کنم که ایمانم را به یک قدرت برتر افزایش دهم؟ به خودم؟ به دیگران؟ چطور ایمانم را منتقل می کنم؟ آیا شکرگزار هستم؟
تمام سعی و تلاش خود میکنم تا لحظه های زندگیم پر بشه از وجود خداوند. و همیشه احساسش کنم

وقتی بتونم به نیروی برترم اعتماد کنم تسلیم بشم  رها کنم و بسپارم

دارم کم کم دیدم نسبت به دیگران عوض میکنم  بهشون مثبت نگاه میکنم و میخوام زندگی کنم  و بذارم زنگی کنند

اگه عملکردم درست باشه و تو رفتارم تغییرات مثبت ایجاد بشه ایمانم خود به خود منتقل میشه

من همیشه شاکر خداوند بودم و هستم ولی امروزه راه بهتری برای شکرگزاری یاد گرفتم  خدا رو خدای عشق و محبت شناختم و سعی میکنم روی نعمتاش تمرکز کنم
 من احساس میکنم که بانیروی برترم درتمام لحظه های زندگیم ارتباط دارم واون حضورروحانی روح ورنگ واقعی زندگی من شده من از طریق این نیرو جان تازه ای گرفتم و به دیگران به دیده عشق واحترام می نگرم واونها را همانطورکه هستند از ته قلبم می پذیرم من درجایگاه کنونی خودم به قدری به آرامش رسیدم که هیچ وقت درزندگیم اینقدر راضی وخرسند نبودم درمورد دیگران بجای قضاوت وتجزیه وتحلیلشان تعریف وپذیرششان را مد نظردارم من پذیرفتم که من بنده هستم وقضاوت از آن خداوند من فقط سعی درارتباط مطلوب ومهربانانه بادیگران وقبول آنها همانطورکه هستند دارم وفقط انجام سهم خودم هستم و بقیه رابخود او میسپارم .
من از طریق همبستگی بادیگران واعمال رفتارانسانی و مثبت نگریم نه تنها برای خودم وخانواده ام عشق وآرامش بهمراه میاورم بلکه به برای دیگران هم که به شکلی بامن درارتباط هستن آرامش هدیه میدهم .
خوب خواه ناخواه باتغییرات زیادی که درزندگیم ایجاد شده من دید عمیقی بدست میاورم که برعکس گذشته همه زیبایها ونعمت های راکه خداوند به من داده باخوشحالی وشادمانی می بینم ولذت میبرم وبابت یکایک این نعمت ها پروردگاررا سپاسگزارم .