انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 5)چه اقدامی تا کنون برای کمتر شدن یا خفیف شدن افسردگی ام انخام داده ام؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Heart
چه اقدامی تا کنون برای کمتر شدن یا خفیف شدن افسردگی ام انخام داده ام؟

[size=medium]
- گاهی دهرو مصرف می کردم ولی با نا امیدی
فرض کنید پایمان زخمی شود اگر ما فردی باشیم که به سلامتیمان اهمییت می دهیم اول محل زخم را تمیز وبعد ضد عفونی می کنیم تا زخم میکروبی نشود وعفونت نکند با این مراقبتها زخم به مرور بهبود یافته و مثل روز اول می شود
اما اگر به خودمان زحمت ضد عفونی کردن زخم را ندهیم وتمام روز در محیط روی زخم باز بماند خیلی زود زخم عفونت کرده و شما باز اهمیت نمی دهید وعفونت بیشتر می شود به نحوی که نمی توان روی ان پا راه رفت.
وبا شیوع عفونت نیاز به بستری شدن در بیمارستان داریم و به ما انتی بیونیک های قوی تزریق میکنندو در حالت خوشبینانه حالمان بهتر می شود.
من سعی کردم ک ورزش کنم ,استحمام کنم.با دوستام برم تفریح ,تو جمع باشم ,اشپزی کنم ,سعی کردم بیام قدمهای افسردگی رو انجام بدم.
قبلا ها سعی میکردم فقط با داروهای ضد افسردگی خودم درمان بکنم اما الان با امدن به جلسات وارتباط با راهنما ودوستان بهبودی کوه رفتن بازگو کردن احساسات و اصول برنامه افسردگان گمنام دارم تلاش میکنم برای درمان افسردیگم.
من قبلا دارو مصرف میکردم ولی من چون بیماری اعتیاد دارم و سواستفاده از دارو ها میکردم و کنترل داروها رو به عهده خود میگرفتم و داروهارو خودم تجویز میکردم مثلا میگفت یک عدد من 4 عدد استفاده میکردم تا جایی که کاملا زندگیم غیر قابل اداره شد ولی الان در انجمن معتادان گمنام عضوم و هیچ گونه ماده مخدر و دارویی مصرف نمیکنم وقتم رو با کارم پر میکنم بعد اینکه با خدا مشارکت میکنم با راهنمام حرف میزنم به دخترم خدمت میکنم به خانوادم خدمت میکنم جلسه میرم مشارکت میکنم در مورد حال و احساسم در جلسه ورزش میرم ولی صادقانه ورزش الان یه هفتس نمیرم چون کله من خراب و حال و احساسم رو به قدر خراب میکنم و در گذشته و آینده هستم که انرژی ورزش کردن رو از دست میدم از خدا عاجزانه کمک میخام فقط خدا میتونه بهم کمک کنه