انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: ایمان بی عمل مرگ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بارها د رکتاب .یادر جلسات میشنویم که ایمان کاری برایمان انجام میدیهد که خود قادر به انجامش نبودیم...ایا این وعده های گزافی هستند ؟ نه. این وعده ها بخود جامعه عمل پوشیده اند گاه به سرعت و گاه به اهستگی امادر ضورتی که برای بدست اوردنشان بخود زحمت دهیم بطور حتم به وقوع خواهند پیوستHeart
نیکی کنید هر چند به نام دیگران ثبت شود. نیکی شما در حقیقت پیشکشی به خداست و هیچکس قادر نیست خدا را فریب دهد........
" يا خداوند را بيابيد يا بميريد " 

" بيل ويلسون "
ما ادعا نمیکنیم همه چیز برای همه خوبست.ما فقط میدانیم چه چیزی به ما در این مسیر روحانی کمک میکند.راستش گاهی فکر میکنم نواقصی مثل تنبلی و هموابستگی و لذت جویی را چقدر دیر شناختم.اما راهنمایم به من کمک کرد بدانم که زمانش همین حالا بوده است.اینروزها میدانم بهبود یافتن من مستلزم بهبود یافتن در زمینه های جسمی و عاطفی و احساسی و روحانی است.سال گذشته فرایند دردناک مستقل شدن از دیگران را تجربه کردم.قبلا منتظر بودم همکارم و یا دوستم و یا خاهر و برادرم نیروی برترم باشند و مشکلات مرا حل کنند.و چقدر این موضوع مرا از مسیر عقب انداخت.وقتی من چشم میدوزم که دیگران نیروی برترم باشند بیراهه میروم و فقط توقعاتم بالا میرود.احساساتم در این اوقات غیر قابل تحمل میشوند و به جای تماس با دوستان بهبودی یا استفاده از ابزارهای برنامه به دنبال مسکنی برای فرار از درد میگردم!
استرس و ترس و سایر نواقصم مثل گردباد فقط ویرانم میکرد و من در خود گیر افتاده بودم.دور از واقعیت و دور از عشق.
بنظر من همه انجمنها روحانی هستند و کافیست من به دنبال رشد روحانی باشم.اما در جایی من باید دست بکشم و تغییر کنم.من نمیتوانم با نواقصم رشد کنم.خوشحال هستم دوستانم برنامه شان را دنبال میکنند.همه در حال کارکرد قدمها هستند.همه خوب هستند.کافیست من باورهای مزخرفم را عوض کنم.
من باور دارم که نیرویی هست که جهان را اداره میکند.خوشحالم.احساس خوبم را تقدیم همه عزیزان میکنم.
هنوز در ایم مسیر اول راه هستم.دوستی دیروز در حال بیان رنجشش بود و من باید شنونده بهتری بودم.رفتار دیگران هر چه باشد من باید از روی عشق واقعی عمل کنم.امیدوارم عملکردم روز به روز بیشتر شود.
قدمها حفظ کردن و سخنرانی کردن نیست من نیاز به عمل دارم تا تازه به نقطه صفر برسم!
ارادتمند شما امیر