انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: آیا نیکوتین اعتیادآوراست ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نیکوتین ماده ای اعتیاد آور است
اگر واقعا از دست سیگار به تنگ آمده اید و از بوی بدی که ازبدنتان می آید شرمسار می شوید و دوست دارید این شیئ تنفرآمیز را له کنید و دور بیندازید با دقت مطالب زیر را بخوانید این مطالب در مورد انجمن نیکوتینی‌های گمنام است:
امروزه نیکوتین به عنوان ماده ای که سلامت اطرافیان را نیز به خطر می اندازد شناخته شده است که نوزادان تولد نیافته را هم شامل می شود.
مطالعات نشان می دهد در صد بسیار بالا از اشخاصی که خارج از انجمن نیکوتینیهای گمنام قطع مصرف نیکوتین می کنند عاقبت به مصرف مجدد روی خواهند آورد. آنچه از آنانی که به نیکوتینیهای گمنام ملحق می شوند می شنویم این است که با هر بار قطع مصرف, قطع مصرف بعدی دشوارتر می گردد. تمایل و تصمیم گیری برای قطع مصرف , نیروهای کافی برای پیروز شدن بر اعتیاد نیکوتین هستند.
اتحادیه روانپزشکی و سازمان ملی استفاده سوء دارو اعلام نموده اند که نیکوتین ماده ای اعتیاد آور است. بسیاری از ما در یافته ایم, این برنامه ۱۲ قدمی برای ترک نیکوتین در انجمن نیکوتینیهای گمنام که از انجمن الکلی های گمنام اقتباس گردیده است,آتش اعتیاد نیکوتین ما را فرو نشانده است. انجمن نیکوتینیهای گمنام به وجود آمده است تا این برنامه را با معتادان دیگر به مشارکت بگذارد و عشق,درک متقابل و یک زندگی رها از هر گونه نیکوتین را توسط این انجمن همیاری به ما هدیه کند . اگر تمایل دارید در این جلسات شرکت کنید