انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: این برنامه چگونه کار می کند ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

این برنامه چگونه کار میکند؟

تنها راه خارج شدن از جنگل،عبور از میان درختان است.با راهنمایی گرفتن از اصول این برنامه به ما کمک شده است تا در این راه گم نشویم و از تاریکی اعتیادمان بیرون بیائیم.

ما هرگز شفا پیدا نمیکنیم،بنا بر این بخاطر خواهیم داشت این سفري است که ما آنرا روز به روز دنبال میکنیم.

این یک برنامه به مرور است که هر عضوي آنرا به شیوه خاص خود انجام می دهد.از طریق حمایت و پشتیبانی متقابل و بکار گیري اصول برنامه پیشرفت خواهیم کرد .ما درگیر یک کشاکش عادي میشویم،اما همچنین در گیر یک خوشی عادي نیز خواهیم بود که کمک میکند تا بارمان سبکتر شود.

بهبودي جسمی ،احساسی و روحی نیاز به زمان دارد .این یک فرایند است و به یکباره اتفاق نمیافتد .یکی از ابزارهاي بهبودي در این انجمن همیاري ،خدمت است.امیدواریم که دوستان ما و بستگان ارزش انرژي و زمانی را که در اینجا به کارمیبریم را درك کنند.هر کسی در دراز مدت از فواید این برنامه بهره مند میگردد.

در ابتداي بهبودي او ممکن است با شور و شوق فراوانی از تجربیات روحانی و معنوي که بدست میآورد،سخن بگوید.براي یک معتاد ممکن است اعجاز آمیز باشد که دیگر مجبور نیست هر چند دقیقه یکبار نیکوتین مصرف کند.
فرایند مسیر دوازده قدم براي معتادان و همچنین خانواده و دوستان آنان مفید است .انجمن همیاري دوازده قدمی منبعی پر ارزش براي به خود آگاهی رسیدن بستگان و دوستان الکلیهاي گمنام است .امیدواریم روزي فرا برسد که بستگان و دوستان نیکوتینی هاي گمنام که در جستجوي استفاده از منافع حمایت و پشتیبانی متقابل هستند،براي خود یک انجمن همیاري دوازده قدمی را تشکیل دهند .
ضمناً به شما پیشنهاد میکنیم از قدمهاي دوازده گانه بهره ببرید.