انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: پمفلت سنت های الانان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سنت اول

منافع مشترک ما باید در رأس قرار گیرد، پیشرفت فرد برای جذب هرچه بیشتر اعضاء به اتحاد ما بستگی دارد.
سنت دوم

در رابطه با هدف گروهی ما فقط یک مرجع وجود دارد و آن پروردگار مهربان است که بگونه ممکن خود را در وجدان گروه بیان می کند. رهبران ما خدمتگزاران صادقند و بر ما حکومت نمی کنند.
سنت سوم
وقتی بستگان الکلی جهت کمک به یکدیگر به گرد هم می آیند می توانند خود را گروه خانواده الانان بنامند، مشروط بر اینکه به عنوان گروه، وابستگی خارجی نداشته باشند. تنها شرط عضویت داشتن مشکل الکلیسم در میان بستگان یا دوستان است.
سنت چهارم
هر گروه باید مستقل و خود گردان باشد به استثناء مواردی که بر گروههای دیگر یت برالانان و یا الکلی های گمنام در مجموع تأثیر بگذارد.
سنت پنجم
هر گروه خانواده الانان تنها یک هدف اصلی دارد و آن کمک به خانواده الکلی هاست. ما با پیروی از قدمهای دوازده گانه الکلی های گمنام، دادن قوت قلب و درک بستگان الکلی خود داریم و نیز استقبال از خانواده الکلی ها و سعی در آرام کردن آنها به این هدف دست میابیم.
سنت ششم
گروه خانواده، هرگز نباید هیچ مؤسسه ای را تأیید و یا تأمین مالی نماید و یا اجازه استفاده از نام الانان را به آنها بدهد، زیرا ممکن است مسائل مالی، ملکی و شهرت ما را از هذف اصلی و معنوی مان منحرف سازد. با آنکه الانان و الکلی های گمنام موجودیت های جداگانه ای هستند اما ما باید همیشه با الکلی های گمنام همکاری کنیم.
سنت هفتم
هر گروه خانواده الانان باید کاملاً خودکفا باشد و کمک مالی از خارج دریافت نکند.
سنت هشتم
کارکرد قدم دوازدهم الانان باید همیشه غیر حرفه ای باقی بماند اما مراکز خدماتی ما می توانند کارمندان خاصی استخدام کنند.
سنت نهم
ما تحت عنوان گروه خانواده هرگز نباید متشکل شویم، اما می توانیم هیئت های خدماتی و یا کمیته هایی تشکیل دهیم که مستقیماً در برابر کسانی که به آنها خدمت می کنند، مسئول باشند.
سنت دهم
گروه خانواده الانان هیچ عقیده ای در مورد موضوعات خارجی ندارند و از اینرو نام ما هرگز نباید به بحث های اجتماعی کشیده شود.
صفحه‌ها: 1 2