انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 24) آيا در مورد چيزي‌هايي كه بدان وابسته‌ايد حق انتخاب داريد؟ اگر داريد توضيح دهيد و
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
24) آيا در مورد چيزي‌هايي كه بدان وابسته‌ايد حق انتخاب داريد؟ اگر داريد توضيح دهيد و اگر نداريد چگونه و در چه نقطه‌اي آنرا از دست داده‌ايد؟
من
اوایل حق انتخاب داشتم و می توانستم وابستگی را انتخاب نکنم ولی بعد از مدتی دیگه حق انتخاب از دست من خارج شد چون بیماری وابستگی شده بود یکی از عادات من و من بدون آن قادر به زندگی کردن نبودم.من به دیگران و رفتارهای ناسالمم وابسته بودم چون هیچ کس مرا از عواقب ان آگاه نمی کرد.
زمانی که به چیزی وابسته می شدم که چه با ان وابستگی و چه بدون ان وابستگی نمی توانستم زندگی بکنم هیچ گونه حق انتخابی نداشتم. به دلیل آسیب پذیری و از دست دادن قابلیت حق انتخاب ازما گرفته شده است ودلیل آن هم قطع وابستگی ما در گذشته(ترکهای قبلی)است با آشنایی با  برنامه بهبودی یک حق انتخاب به   ما داده شده  وآن اینست که انتخاب کنیم به کدام سمت حرکت کنیم زندگی به روال برنامه یا زندگی به...زمانی که کاملا عاجز شدم نه با وابستگی میتونستم زندگی بکنم نه بدون ان .

 

 
من از همان دوران کودکی آدم وابسته ای بودم و روز به روز وابستگی من تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی تبدیل به بیماری شد و حتی عادت هایی در من شکل گرفت که بدون آن ها قادر به زندگی کردن نبودم.من به دیگران و رفتارهای ناسالمم وابسته بودم و حتی اینقدر غرق وابستگی میشدم که دیگر هیچ دیگه ای برام مهم نبود و زمانی که به چیزی وابسته می شدم که چه با ان وابستگی و چه بدون ان وابستگی نمی توانستم زندگی بکنم هیچ گونه حق انتخابی نداشتم.