انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: لیست اعمال و رفتار مطابق سنت اول خود را بنویسید:
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت روزانه در جلسات بهبودی: سعی می کنم به طور مداوم در جلسات بهبودی شرکت کنم . اگر لازم باشد مشارکت می کنم و حواسم هست که مشارکتم سازنده باشد و حامل پیام بهبودی . سعی می کنم کاری انجام ندهم که امنیت جلسه به هم بخورد . متوجه تازه واردان هستم و از آنها حمایت سالم می کنم .
خدمت : در حال حاضر خدمتی در گروه ندارم . البته دلیل آن دادن فرصت خدمت به تازه واردین و سایر اعضاء انجمن است . سعی می کنم از راه های دیگری از جمله اینترنت به همدردانم خدمت کنم .
شرکت در جلسات اداری گروه : در جلسات اداری گروه شرکت می کنم و سعی می کنم مانند اوایل بهبودی نباشم ، یعنی الان از منافع و غرایض شخصی ام می گذرم و برای اتحاد و همفکری و همدلی بین اعضاء تلاش می کنم . مثل سابق غرض ورزی نمی کنم و فرصت اشتباه کردن را به اعضاء می دهم . به طور کلی باند بازی را کنار گذاشتم و همه اعضاء گروه خودم و سایر همدردان را به طور مساوی نگاه می کنم و خودم را هم در بین آنها می بینم . به کارهایی که به من مربوط نمی شود دخالت نمی کنم . مثلا مسایل شخصی اعضاء گروه .
رعایت گمنامی : سعی می کنم در مشارکت ها و جلسات قدم و صحبتهای دوستانه گمنامی کسی را نشکنم . این خیلی مهم است! همانطور که می دانیم کل انجمن ما بر اصل گمنامی بنا شده است و رعایت این اصل وظیفه تک تک ماست
تماس داشتن با گروه های دیگر : هر وقت گروهی تازه راه اندازی می شود ، در جلسات آن شرکت می کنم و تا آنجا که مقدور باشد گروه جدید را حمایت می کنم . هر جا که باشم به جلسات همانجا می روم و اصولا فرقی بین جلسات اینجا و آنجا نمی گذارم . همچنین در کارگاه های قدم و سایر کارگاههایی که توسط کمیته ها تشکیل می شود حضور دارم .