انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: پیشنهادات خود را در این قسمت بنویسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با دادن پیشنهاد به خدمتگزاران جهت بهتر اداره کردن سایت و به وجود آوردن فضای امن ما را یاری کنید
Heartبا سلام وعرض شاد باشید ----اولین چیزی که به ذهنم اومد بعد از دیدن سایت این جمله بود(عجب سایتیه خیلی باحاله جونم جون میده واسه خدمت کردن )هنوزم همین عقیده رو دارم اما ازتون خواهش میکنم به اسم رعایت سنت ها واصول و...... اینجا رئ تبدیل به پادگان نظامی نکنید---ما اعضای NA وAA وسایر انجمنهای 12 قدمی قانون مخصوص به خودمون رو داریم که واسه خودمون کار میده ما یه نظم مخصوصی تو بی نظمیمون وجود داره که هم ازمون حمایت میکنه هم مکان امن بهبودی رو واسمون فراهم میکنه--اگر که لازم شد در این مورد میتونم واسه اگاهی اعضا پست بزارم--از همتون بچه ها تشکر میکنم دارید شارژمون میکنید اساسی---مسرور باشیدHeart




امیربابک عزیز ضمن تشکر از شما
اتفاقا کسی اینجا به کسی کاری نداره و همه در مورد باز کردن موضوع و ارسال پاسخ در مورد هر موضوعی ازاد هستند
با احترام








.
Winkعقايد ديگران برا همه محترمن اينجا با بيرون فرق داره مشکلات اينجارو بايد تو گروه باشي تا بدوني من نميتونم وقتي از مشکلات اطلاعي ندارم پيشنهاد يا انتقاد بدم سنت دوم naاجازه نميده به من.
از زحمات بدون چشم داشت مدیران و خدمت گذران این سایت باید تشکر کرد که چنین محیط را برای ما فراهم کرده اند . من تجربه کرده ام دیگر سایت ها را تا می روی میخواهی عضو ویژه شوی فلان مبلغ بده می خواهی ادمین بشوی فلان مبلغ . اما اینجا به خاطر ...خدا و ..
باید تشکر کرد
دوست عزیزم از لطف شما سپاسگذارم
اصلیترین مشخصه یک برنامه ۱۲قدمی رایگان بودن انست، سنتها بایدی است و ما خدمتگزاران این سایت باید رعایت کنیم، این سایت شما است و به شما تعلق دارد، رویکرد خدمتگزاران این سایت انتقال تجربه های بهبودی است، به تجربه ما امثال سایتهایی که گفتید صدمات جبران ناپذیری بر پیکره برنامه های ۱۲ قدمی وارد میکنند و همین اعمال باعث میشود که گروههای بهبودی مجازی بدرد نخور و پیش پاافتاده بنظر برسد
اعضای این سایت خادم شما بوده و هیچ انتظاری از اعضا ندارند و فقط خواستار تجربیات شما در زمینه بهبودی در چارچوب ۱۲ قدم و ۱۲ سنت میباشند. ضمن انکه ما به سایتهای دیگر کاری نداریم اما نهایت سعی بر این بوده است که سنته کمتر اسیب ببیند.
بهترین منبع اینترنتی در ۱۲ قدم سایت رسمی انجمنتان میباشد مثل سایت رسمی ان ای و ای ای و غیره.
در نهایت میتوانم بگویم۱۲ قدم فروشی نیست و هر کس که از نشریات و یا منابع انجمنهای بهبودی برای خود درامد کسب کند مطمئنا علاوه بر اینکه از مایملک معنوی انجمنها سواستفاده کرده و در نزد خدا مسوول است عاقبت خوبی نخواهد داشت.
باز هم ممنون از شما
خیلی خوشحال شدم مطالب این قسمت خوندم.
منم به نوبه خودم از زحمات دوستای خدمتگذار و تمامی کسانی که سنت اول و پنجم رو مبنای خدماتشون قرار دادن تشکر و قدر دانی میکنم.
و از خدا برا خودشون و خانواده اشون آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.امیدوارم بتونم عضو خدمتگذار خوبی باشم و با روشن بینی در این سایت خدمت کنم.
" پیام بهبودی ما بر مبنای تجربه ماست "( سنت سوم)

با سلام .
خدمت مدیران و خدمتگزاران این سایت که کوشش کرده اند محیطی سالم در راستای انجمن 12قدمی است فراهم کرده اند صمیمانه کمال تشکر را دارم . خواهر کوچک شما و عضوی از انجمن نارانان





با سلام وخیر مقدم به خواهر عزیزم باران خانم

خیلی خوش آمديد




.
دوست عزیز زحمتکش اقا سهراب
لطفا برای ماه جدید وکارهای خرید چت روم با عباس هماهنگ کنید
ممنون
صفحه‌ها: 1 2