انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 5- اعمال و رفتار خلاف سنت ششم خود را به طور مشروح بنویسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
5- اعمال و رفتار خلاف سنت ششم خود را به طور مشروح بنویسید
حضوردر مراکز ترک جسمانی بصورت خودسرانه-معرفی سایر انجمنها در جلسات و تعریف از انها-استفاده از سخنران از انجمنهای دیگر-سرمایه گذاری گروه در سایر موسسات-بع عاریت دادن نام ان ای
در اوایل ایجاد این وبلاگ لینک های سایر انجمن ها و مراکز بازپروری را به عنوان لینک روزانه قرار داده بودم در حالی که قصد من از راه اندازی این وبلاگ در درجه اول سازماندهی مطالبی بوده که در مورد بهبودی در اختیار داشتم ( می خواستم این اطلاعات را یک جا داشته باشم و در همه جا امکان دسترسی به آنرا داشته باشم ) و بعد هم مشارکت آنها با دیگر دوستان همدردم بود .

_ در گذشته بعد از پاکی بارها به دلایل مختلف به کمپ ها و مراکز درمانی مراجعه کردم و با همدردانی که هنوز در ترک فیزیکی بودند تماس داشتم و در واقع داشتم پیام انفرادی می دادم !

_ چند بار هنگام مشارکت و زمانی که سخنران بودم بطور غیر عمد از منابع دیگر مثال آوردم . در پنل ها می خوانیم که ما در جلسات مان به گفته و سخن هیچ کسی رجوع نمی کنیم مثلا آقای X این رو گفت یا Y این کار را کرد چون این کار برخلاف سنت ششم است .

_ متاسفانه در اوایل پاکی چند باری گمنامی خودم را پیش افراد خارج از انجمن ( کسانی که خود یا نزدیکانشان مشکل اعتیاد داشتند ) شکستم ( به منظور کمک ) و مشکلاتی برای من به وجود آمد و این کار هم برخلاف سنت ششم ماست .