انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 3- بعد از پرداخت هزینه نشریات . چای و قهوه و کرایه جلسات ایا گروه شما به اندازه کافی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
3- بعد از پرداخت هزینه نشریات . چای و قهوه و کرایه جلسات ایا گروه شما به اندازه کافی پول خواهد داشت که باقی خدمات انجمن را به تنهایی ارائه کند ؟
گروه ما به هیچ وجه نمیتواند به تنهایی خدمات را انجام دهد و چون اعضا درک درستی از سنت هفتم دارند پول کافی در گروه میباشد که هرماهه مبلغ قابل توجه به هیئت نمایندگان کمک میکند در واقع هر گروه باید به ساختار پول . ایده و نیرو بدهند

با درک از مفهوم سنت یکم و پنجم با وحدت و اتحاد بین اعضاء و گروه‌های انجمن ما می‌توانیم ساختار را تشکیل داده و در راستای هدف انجمن که رساندن پیام امید به معتاد در حال عذاب است را ارائه دهیم.

خیر – چون مانده پول در گروه اندک می‌باشد، همان طور که فرد به تنهایی نمی‌تواند پاک بماند گروه نیز به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای خود را برآورده نماید کم بودن تجربه و سرمایه‌های مادی و معنوی گروه از سنت 1 و 5 دور می‌شود. (فکر تک روی گروه‌ها را با شکست مواجه می‌نماید.)
خیر ، اولا این کار برخلاف هدف اصلی گروه است و موجب می شود که از هدف اصلی مان دور شویم . دوما گروه ما پول لازم برای این کار را ندارد . سوما اینکه خدمتگذاران لازم برای این کار را نداریم .