انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 4 - ایا گروه شما میتواند به تنهایی خدمات مختلفی مثل اطلاع رسانی . پانل های زندانها و
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
4 - ایا گروه شما میتواند به تنهایی خدمات مختلفی مثل اطلاع رسانی . پانل های زندانها و بیمارستانها و .......... را انجام بدهد؟
به هیچ وجه . گروه تنها یک هدف اصلی دارد و ان هم این است که درب جلسه را راس ساعت اعلام شده باز کند و اماده خوش امدگویی به تازه واردان باشد و اگر بخواهد جز این انجام بدهد در گروه کسی نخواهد بود که به تازه وارد سرویس بدهد و گروه به مرور بسته میشود چنانچه گروهها بخواهند خود همه کارهای خدماتی را انجام دهند باعث دوباره کاری . تداخل خدماتی و به هدر رفتن نیرو . ایده و پول انجمن میشود و گروهها از هدف اصلی دور میشوند
[size=mediumخیر – الف- چون باعث ایجاد هرج و مرج، دوباره کاری، سردرگمی به هدر رفتن منابع انجمن ما میگردد و در نهایت باعث دور شدن از هدف اصلی میشود و پیام ما شفاف نخواهد بود و اجرای هدف اصلی فقط با داشتن هماهنگی در ارائه خدمات مقدور می‌باشد.

ب- بدلیل در دست نداشتن منابع کافی اعم از افراد با تجربه منابع مالی کافی، ایده‌های مناسب کافی و ...

خیر . مطلقا قادر به انجام این کار نیست . گروه ما به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارد . اگر گروه بتواند جلسات بهبودی و اداری خود را بهتر برگزار کند به قول معروف شاهکار کرده است! ما باید تمام انرژی مان را روی سنت چهارم و پنجم بگذاریم و مابقی کارها را به ساختار خدماتی واگذار کنیم .