انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 4 - در کتاب پایه ماا در صفحه 60 میگوید ما مدیران خوبی نیستیم و حتی یک نفر از ما قادر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
4 - در کتاب پایه ماا در صفحه 60 میگوید ما مدیران خوبی نیستیم و حتی یک نفر از ما قادر نیستکه دائما تصمیمات درست بگیرد اگر این موضوع درست است ما چگونه میتوانیم مسئولانه اختیارات مورد نظر را در مفهوم سوم را به خدمت گزاران مورد اعتماد خود تفویض کنیم ؟
شاید به همین دلیل است که در جای جای نشریات گفته شده همه تصمیمات از فیلتر وجدان گروهی رد شود و کمیته ها باید تصمیمات را بطور گروهی بگیرند در واقع این مهم با حضور اعضایدر کمیته های فرعی و گرفتن خدمت میسر میشود و ما قبل از انتخاب خدمتگزار باید بطور کامل و شفاف وظایف و مسئولیتهایشان را برایشان تعریف و توضیح بدهیم و نیازهای مورد نیازشان را فراهم کنیم و باید انتخابی اگاهانه داشته باشیم
.




ما باید کسانی را انتخاب کنیم که در برابر گروه پاسخگو باشند و وجدان گروه را به رای و نظر خود ترجیح بدهند . در ضمن خیلی مهم است که حدود و اختیارات خدمت گذارمان را به وضوح تعریف کنیم تا در صورت لزوم بتوانیم در مورد وظیفه واگذار شده از او توضیح بخواهیم . حضور موثر ما در جلسات اداری ( به عنوان اعضاء گروه یا خدمتگذار گروه ) و توجه به گزارش هایی که در جلسات خدماتی خوانده می شود به بهتر شدن خدمت گذاران مان کمک می کند . باید سعی کنیم با دادن ایده و تجربه آنها را هدایت کنیم .





.