انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: آیا برداشتن قدم سوم برایتان مشکل است؟ چرا؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بله! به خاطر احساس گناهی که دارم ، هنوز هم نمیتوانم ارتباط درستی با نیروی برترم داشته باشم!
در گذشته گاهی اوقات نماز میخواندم یا دعا میکردم ... اما اینها بیشتر به خاطر ترس از حرف مردم و یا سوء استفاده از آن ، برای رسیدن به خواسته هایم بود! نمیخواستم آنها فکر کنند ، آدم بی دین و کافری هستم! قصد واقعی من از این کارها ارتباط با خدا نبود! می خواستم مردم مرا بپذیرند و قبول داشته باشند! حالا هم که در انجمن هستم و نگرشم تقریبا عوض شده ترس از پذیرفته نشدن توسط خدا آزارم میدهد!
عدم اعتماد کافی به خدا ( نیروی برتر ) باعث میشود نتوانم ارتباط محکمی با او برقرار کنم . البته ناامید نیستم . میدانم اعتماد به نیروی برتر یک پروسه است و یک شبه اتفاق نمی افتد! دوست دارم با استفاده از اصول روحانی نهفته در قدمها این اعتماد را بیشتر کنم ، اما برخی از نواقصم این اجازه را به من نمیدهد! به همین دلیل فعلا بین بیماری و سپردن اراده و زندگیم به نیروی برتر گیر کرده ام!
برداشتن قدم سوم بستگي به کار کرد قدم هاةي قبلي مان هم دارد ايا انها رو از صميم قلب انجام داديم تا به امادگي برسیم که این قدم را انجام دهیم یا نه باید برگردیم به درون خودمون نگاهی سطحی بیندازیم
زماني من ميتوانم قدم سوم را در زندگيم به اجرا در آورم که ايمان داشته باشم که نيرويي که من ميخواهم اراده و زندگيم را به او بسپارم توانايي بیشتری نسبت به خودم دارد.مثل بچه ای که او را به بالا مياندازيم و به خاطر ايماني که به ما داره اصلا نميترسه و خودش رو به ما ميسپاره.
قدم سوم هيچ وقت مشکل نمي شود مگر اينکه قدم هاي قبلي روا شل انجام داده باشيم .وبرنامه رو اون تور که بايد شايد انجام دادیم یا نه کدامیک .این طوری میشه که اگر درست کار هایمان رلا انجام ندادیم برایمان مشکل میشودHeart