انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: هیئت نمایندگان چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هیئت نمایندگان شامل نمایندگان گروه های یک و یا چند استان می باشد. نمایندگان بین گروه داوطلبینی هستند که برای تبادل عقاید، اخبار و رویداد های گروه بطور منظم گرد هم می آیند .

یکی از مهمترین کار های هیئت نمایندگان اطلاع رسانی نیکوتینی های گمنام است. نمایندگان کمک می کنند تا جلسات جدیدی راه اندازی و با حضور و مشارکت در این جلسات از آنها حمایت و پشتیبانی می کنند. هیئت نمایندگان جهت بالا بردن کیفیت انجمن همیاری مان و وسعت بخشیدن دایره تجربه ، امید و نیرو برای جلسات سخنران انتخاب و ارسال می کنند.

یک هیئت نمایندگانی می توان تشکیل یک خط اطلاعاتی را بدهد . این شماره تلفنی است که در زیر اسم هر هیئت نمایندگانی نوشته می شود تا هر عضو بتواند با تماس با این شماره ، شماره تلفن خدمت گزاری که لیست جلسات محلی را دارد دریافت و جلسه ای را پیدا کند.

وقتی کمک های داوطلبانه اعضای گروه ها به هیئت نمایندگان به حد کافی باشد ، هیئت می تواند نشریات خریداری نماید و آنها را با قیمت ارزانتر از خرید در اختیار گروه های محلی قرار بدهد.

هیئت نمایندگان می تواند جهت گرد همایی بهبودی سالیانه در ناحیه خود تصمیم گیری کند. هیئت نمایندگان همچنین به عنوان رابط با دفتر خدمات جهانی عمل می کند.

این مطلب برگرفته از پمفلت خدمات جهانی نیکوتینی های گمنام چه چیزی در اختیار عضو و گروه ها قرار می دهد در کتابچه سبز صفحه 23 می باشد.