انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: چرا بانیان بهبودی ؟؟؟؟؟؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
باسلام به دست اندرکاران وکاربران سایت زیبا ودوست داشتنی بهبودی
از آشنایی و ثبت نام خود به عنوان یک عضو جدید خوشحالم .که با چنین جمعی آشنا شده ام . امیدوارم بتوانم استفاده مفیدی در اوقات فراغت کسب نمایم
سلام به همه خدمتگزاران و دوستان همدرد
من با مطالعه تجربه دوستان در سایت متوجه شدم که بانیان بهبودی میتونه به من کمک کنه ذهنم را ارام کنم
با استفاده از دانش و تجربه اعضا میتونم از فعال شدن بیماریم جلوگیری کنم
با مشارکت دوستان همدرداز راهکارها وابزارهای انها برای پرهیز از نواقصم استفاده کنم
و همیشه در مسیر بهبودی باشم

ما با درمیان گذاشتن انچه که داریم ان را حفظ می کنیم
بانیان بهبودی هم یکی از اون سایت های دوازده قدمی هستش که من راه وروش درست زندگی کردن رو درش آموختم و میتونم به همه توصیه کنم انجمن های دوازده قدمی که یکیش هم همین سایت بانیان بهبودی هستش منو باخودم آشنا کرد و زیربنای صحیح وبااطمینان به خود زندگی کردن را برام پایه ریزی کرد بهرحال سپاسگزارم از دوستانی که کمرهمت بستن و این سایت ها را بنیان گذاری کردن دست همه درد نکنه و پیشرو وموفق باشید در تمام مسیربهبودی دوستان دست اندرکار .
سلام و خسته نباشید به کسانی که این سایت رو راه اندازی کردن
انجمن های دوازده قدمی پایه و بنیانش از عشق بنا شده و من میام اینجا هم عشق میگیرم و هم عشق میدم تا به کمک هم بتونیم راه درست زندگی کردن رو به همدیگه یاد بدیم امیدوارم همه کاربرها کمر همت ببندند و با پستهای زیباشون و با هدف والایی که دارن به همدیگه یاری برسونن.
Rolleyesباسلام وخسته نباشيدبه دوستاني که در اين تالار زحمت ميکشندمن خوشحالم که در اين سايت هستم وتشکر وسپاسگزاراز دوستي که اين سايت را به من معرفي کردمن با ورود به اين سايت کلي از دوستان بهبودي تجربه ميگيرم چه حال خوبي داشته باشم وچه حال بدي داشته باشم هر دو مورد را با دوستان در ميان ميگذارم ومن را راهنمايي ميکنندواين سايت را خيلي دوست دارم چون همه هم درديم وبهتر همديگر را درک مي کنيم با تشکر وسپاسگزار از زحمات شماHeart
باسلام.خداوندا....تو خود شاهد بودي هرروزدر تشيح جنازه خودم شرکت ميکردم.و تابوت اعتيادم را به تنهاي به دوش ميکشيدم.از اينکه اجازه دادي دوباره زندگي کنم تورا سپاس. خودم را تقديم تو ميدارم کمکم کن تا بتوانم با اراده تو زندگي کنم ويماني را که در طوفان با تو بسته ام در ارامش فراموش نکنم((امين))______________من به اين دليل بانيان بهبودي را انتخاب کردم که واقعا خدمت گذاران صادق و فعالي دارد وشخصيت پردازي در کار نيست وهمه اعضا چه عضو وچه مهمان به يک چشم ديده ميشوند وهمه به عنوان هم درد پذيرفته ميشوند همين.
باسلام به دوستان عزيزم
من خوندن تجربه ها ومطالب رو دوست دارم وسعي ميكنم از تجربه دوستان استفاده كنم.
 
سلام و خدا قوت به تمامی زحمتکشان تالار و سایت بانیان بهبودی . من یکی از مهمترین دلایلم برای انتخاب بانیان بهبودی وجود صمیمیت و همدلی که بین خدمتگزاران و بقیه اعضاء وجود دارد و همه از هر NGO در کنار هم و به دور از هر گونه تنش در تجربه ،نیرو و امید یکدیگر شریک هستند ، و سنتها در این فضای مجازی به خوبی قابل دیدن و درک شدن میباشد. با آرزوی بهبودی و آرامش برای تک تک شما خوبان.
بنام خدا 
من اميرحسين .پ هستم از انجمن ان اي مشهد و با کمک برنامه 13 سال و 4 ماه و هفت روز پاکي دارم . من بیشتر جلسات حضوري مي روم و خيلي کم به فضاي مجازي مي آيم . وقتي که مي بينم در اين گروه شخصيت پردازي وجود ندارد و سنتها را تا حد ممکن رعايت  ميکنند خوشحال مي شوم چرا که رعايت نکردن سنتها حتي در دنياي مجازي باعث آسيب به ديگران ميشود . من عضو گروه بانيان بهبودي هستم و معتقدم بايد دين خود را در انجمن ادا کنم . من علاوه بر اين تالار ، از تالار رسمي ان اي نيز استفاده ميکنم . مهم اين است که در دنياي مجازي نيز اصل گمنامي رعايت شود . 
اميدوارم بتوانم الگوي خوبي براي همدردانم باشم . 
با سلام و درود خدمت دوستان و همدردهای عزیزم 
من تازه با این سایت اشنا شدم 
 چون میخواستم راحت تر درک قدم رو بگیرم نیاز به یک انجمن مجازی بود 
که خدا رو شکر پیدا کردم
امیدوارم در کنار هم بتوانیم به هر چه بالا رفتن اگاهی و بهتر زندگی کردن هم کمک کنیم 
به امید خدا
 
صفحه‌ها: 1 2 3