انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 31 خرداد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شنیده ام زمانیکه کاری را به خوبی انجام میدهم زمان همراه من به آرامی پیش میرود برعکس هنگامی که کاری را به طور خوب و مطلوب انجام نمی دهم ، ممکن است قادر باشم تا هنگامیکه کاره به دلخواه من است ، خود را به سختی پیش ببرم . اما اگر اینکار را وقتی انجام دهم که قبلا برای از عهده بر آمدن فعالیتهای زندگی ام کوشش کرده باشم ، راه مشکلات را بر روی خودم باز میکنم من مجبور میشوم تا وقتی که به خود سخت نگیرم ، نگران بوده و به حلزونی آرام تبدیل شوم و هیچ کاری انجام نخواهد شد اما متن قدم چهارم به من نشان داد که عکس این مطلب درست است . من تمایل داشتم که به خودم بسیار سخت بگیرم ، آنقدر سخت که زندگی فردی ام را مختل میکردم . در نتیجه اغلب کمتر از آنچه که میتوانستم با تعادل کاری را انجام دهم ، از عهده کارها بر می آمدم . بهترین پادزهر برای من (راه علاج) این شعار است "آسان بگیر"
هنگامی که متوجه شدم در رابطه با زندگیم دچار اشتباه هستم ، سعی کردم به آرامی و تعادل رفتار کنم و به جای اینکه اتوماتیک خود را خطاکار بدانم ، سعی کردم این امکان را در نظر بگیرم که ممکن است تا من هم طبق برنامه به درستی رفتار کنم .

یاد آوری امروز

...........شعار (آسان بگیر نه تنها به من می آموزد تا آرام و راحت تر رفتار کنم بلکه به من می آموزر تا فعال باشم . امروز من سعی میکنم تا کوشش کنم پذیرش بیشتری نسبت به خودم داشته باشم و بدون در نظر گرفتن انچه که به دست اورده ام ، از هر روزم لذت ببرم بهبود بخشیدن رفتارها و کارهای فکری و فردی ما مستلزم صرف زمان است . شتاب و بی صبری فقط اهداف مارا دچار اشکال می نماید .