انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 15 خرداد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هیچ مشکلی تا ابد باقی نمی ماند مهم هم نیست که مشکل چقدر در بطن زندگیمان ادامه پیدا کند . هر آنچه که ما در این زندگی متغیر تجربه میکنیم مطمئنا گذراست ، حتی درد . معمولا شرایط سخت و دشوار باعث بوجود آمدن صفاتی در ما میشوند که در حالتها یا موقعیتهای دیگر ممکن است اصلا بروز نکنند مانند احساس شجاعت یا شکست و نیاز ما به یک انسان دیگر . تمامی تجربیات می توانند در رشد ما موئثرباشند . اما ممکن است که ما نیاز به شکیبایی داشته باشیم بعضی از زخمها زود بهبود نمی یابند . باید به آنها زمان داد . ضمن اینکه ما میتوانیم در طی رشد ، توانایی های تازه خودمان را که در حال گسترش است قدر بدانیم مانند ظرفیت در سوگواری و غم و تمایل به پذیرفتن مشکلات . بیایید شکستها و همین طور پیروزی ها و شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم زیرا به وسیله آنها میتوان شجاع بود .

یاد آوری امروز

بی یاد داشتن این مطلب که تمام این مسائل و مشکلات گذرا هستند میتوانند در گذراندن یک روز سخت بسیار موثر باشد . من با خود در هتگام بروز مشکلات صبور خواهم بود . کمی عشق ورزیذن و توجه به شخص خودم میتواند همه چیز را برایم راحت تر کند .
" من احساس شایستگی میکنم نسبت به هر آنچه که زندگی به ارمغان می آورد و مخصوصا زمانی که از قدمهای 12 گانه و سنتهای 12 گانه ، شعارها نشریات ، حمایتهای مالی ، آیین نامه ها و مهمترین آنها ، از جلسات استفاده میکنم" .