انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 10 شهریور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در قدم یازدهم از راه دعا و مراقبه در پی بهبود ارتباط آگاهانه خود با خدا هستیم که چگونگی انجام آن بطور کامل به خود من مربوط است. شاید من با جستجوی نشانه های راهنمایی در مردم پیرامونم بیشتر نیروی برترم را درک کنم و یا در حوادث و رویدادهای غیر منتظره زندگی، شاید این نیرو را دورتر از عالم منطق و دلیل جستجو کنم. ممکن است پاسخ ها در میان احساساتم، غرایزم و رویاهایم جستجو کنم. ممکن است یک مسیر معنوی سنتی را دنبال کنم و یا می توانم تصمیم بگیرم که در مقابل تمام این امکانات را پذیرا باشم. در هر مسیری که انتخاب می کنم می دانم که باید برای دنبال کردن درس هایی که از سوی نیروی برترم به من پیشنهاد می شود، پیوسته تلاش کنم. فقط از این طریق است که می توانم به عملکردهایم اعتماد داشته باشم و فقط از این راه است که می توانم شهامت تغییر یافتن را پیدا کنم.

یادآوری امروز

وقتی را اختصاص خواهم داد تا ذهنم را از افکار شتاب زده و غیر ضروری پاک کنم. بنظر می رسد که اگه این کار را نکنم فضای محدودی در ذهنم وجود دارد، اما وقتی این افکار مغشوش را پاک کنم، فضای ذهنم از محدودیت خارج شده حقیقتاً تمایل به پذیرش راهنمایی و ورود آن به ذهنم می شوم.
" تمرینات معنوی پیشنهاد شده قدم یازدهم نیروی قدرتمندی برای خوبی ها در زندگیمان می باشد و می خواهم که هیچ گاه فکر نکنم زمانی برای انجام آن ندارم."»