انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: متولد چه ماهی هستی ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فروردین: با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

اردیبهشت: الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

خرداد: سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

تیر: ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

مرداد: شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی ‌تفریح کنید.

شهریور: شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی ‌این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

مهر: حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

آبان: افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

آذر: شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

دی: امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

بهمن: عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

اسفند: این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.
متولد فروردین : برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

متولد اردیبهشت : شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

متولد خرداد : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد تیر : امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

متولد مرداد : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد شهریور : منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

متولد مهر : وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

متولد آبان : شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

متولد آذر : اگرچه خویشتن داری جزو خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست! ولی تازگیها با ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج محافظه کار جدی، شما با آرامش و به خوبی کار خود را انجام می‌دهید. اما حالا بهرام دمدمی مزاج وارد برج دلو خود مختار می‌شود و همه چیز عوض می‌شود، پس شما هم به جای اینکه در فکر عمل کردن به وظایفتان باشید از غرایزتان پیروی می‌کنید. ممکن است در این روزها رفتارهای بی ثباتی داشته باشید، ولی بهتان پیشنهاد می‌کنیم انرژی تان را برای روزهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

متولد دی : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

متولد بهمن : حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

متولد اسفند : شما حتی اگر كارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز كاملاً خوش بگذرانید. اما كار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی كه شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما كارهایتان را نیمه كاره رها كردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی كه با این كار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ
ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﻣﻴﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .
ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ : ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .
ﺧﺮﺩﺍﺩ : ﺍﺻﻦ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .
ﺗﻴﺮ: ﺍﮒ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭﻍ ﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ ﻧﻤﻴﮑﻨﻪ .
ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ .
ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ ﻣﻴﺨﺎﺩ .
ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ ﻫﻢ ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭﻳﺎ ﺁﺭﻭﺯﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .
ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ
ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩﻩ ﺑﻪ
ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .
ﺑﻬﻤﻦ : ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ .
ﺍﺳﻔﻨﺪ :ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴر
فروردین
اگر از لحاظ احساسی رویایی در سر داشته اید اکنون به حقیقت می پیوندد. در مورد اهداف تان خودخواه و لجباز هستید اما لزوماَ خواسته شما را دیگران قبول ندارند.
اردیبهشت
اگر دانشجو هستید انرژی زیادی خواهید داشت افراد زیادی دوست دارند که شما را بیشتر بشناسند. به شدت از شما تعریف می کنند و این موضوع به شما احساس خوبی می دهد.
خرداد
در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید.
تیر
دوست دارید حرف های رمانتیک بزنید اما دوست ندارید دعوا کنید اما دیگران تصمیم دارند دعوا را تمرین کنند. اجازه ندهید همکار یا یکی از آشنایان شما را عصبانی کند و باعث شود امشب سردرد عصبی بگیرید.
مرداد
امروز هر چه بیشتر سعی می کنید احساساتتان را کنترل کنید، بیشتر از دستتان در می روند و شما را شگفت زده می سازند. بسیار مراقب باشید، اگر نسبت به کسی خشمگین شده اید، چرا که طولی نمی کشد، دستتان رو می شود. تقریباً بدون این که متوجه شده باشید بنابر دلایلی به دیگران حمله کرده و آن ها را با یک سخنرانی طولانی و شدید الحن چشمگیر، دنبال می کنید. بسیار بهتر است که زمانی که متوجه احساساتتان می شوید، در بیان آنها خود را کنترل کنید.
شهریور
با یکی از دوستان بخاطر مسائل مالی مشکل دارید و نمی توانید حرف هم دیگر را بپذیرید.البته تا زمانی که حرف دلتان رانزنید راحت تر نمی شوید.
مهر
ستارگان بیانگر این هستند که شما می خواهید کارهای زیادی را با هم و در یک زمان انجام دهید،گر چه سروصدای زیادی به راه خواهید انداخت و خود را بسیار خسته خواهید کرد،ولی نمی توانید چیز زیادی را که نتیجه تلاشتان باشد به دیگران نشان دهید.اگر انرژی خود را در هر زمان برروی کار خاصی متمرکز کنید،نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت چرا که در این صورت می توانید بیشترین سعی خود را در جهت کار بکنید.در غیر این صورت انرژی خود را هدر خواهید داد و در نتیجه از دست خود بسیار عصبانی می شوید.
آبان
گاهی اوقات مثبت اندیشی برای تان مشکل می شود به نظر می رسد کارها از کنترل شما خارج هستند.بنابراین اگر نمی توانید شرایط را عوض کنید طرز تفکرتان را تغییر دهید.
آذر
طبیعت شما بدنبال رقابت است و امروز می خواهید به دنیا نشان بدهید که خمیره تان از چه ساخته شده. در واقع شما می خواهید طبیعت خود را بدنیا نشان بدهید. امروز روحیه مبارزه جویانه دارید و از هر فرصتی برای برداشتن موانع استفاده می کنید. متاسفانه همینقدر وفاداری را از دیگران نمی توانید انتظار داشته باشید و این باعث شهرت نام شما نمی شود ولی نگذارید که روحیه خود را به این دلیل ببازید. شما خیلی چیزها در انتظارتان است و نمی توانید بگذارید که چنین اتفاقی بیفتد.
دی
بسیار مصمم هستید و توجه رئیس را به خود جلب می کنید. اکنون به این نتیجه رسیده است که می تواند کار مهمی را به شما واگذار کند. در ابتدا کمی وحشت زده می شوید، اما اگر سعی کنید آن را بزرگ نکنید، بهترین کاری است که به شما داده می شود.
بهمن
گاهی اوقات مهمترین صحبتها هیچ سر منشاء‌ خاصی ندارد.چیزی که امروز پیش می آید بهترین مثال برای این موضوع است چون می توانید در رابطه با موضوعی کاملاً سطحی با یک همکار یا یک همکلاسی صحبت کنید و در آخر تجربه های بسیار شخصی را در اختیار همدیگر قرار دهید و با این کار با همدیگر صمیمی تر شوید.
اسفند
به فروشنده زورگو اجازه ندهید موردی که نیاز ندارید به شما تحمیل کند.به خصوص مستعد هستید که او شما را مجبور کند از این که وقت وی را گرفته اید احساس گناه کنید.برای جلوگیری پول نقد خود را فقط در بانک نگه دارید.
فال روزانه متولدین فروردین
امروز در مواجهه با فردی که چندان او را قبول ندارید، خودتان را دچار مشکل خواهید دید. شاید به طور ناخواسته بخواهید به او پاسخی بدهید که چندان خوب نیست باید خوددار باشید و این را بدانید این برخورد اوضاع را بدتر می کند. باید آرام باشید تا روز سختی برای خود نسازید. امروز بیشتر زمان خود را به حرف زدن و نظر دادن و نظر گرفتن با فرد مورد علاقه خود سپری خواهید کرد. البته شریکتان رفتاری خواهد داشت که متوجه نمی شوید آیا او راست می گوید یا دروغ. تنها راه تشخیص آن این است که مسقیم از خودش بپرسید. مسایلی که آزارتان می دهد را مطرح کنید تا به مشکلات بزرگ تر تبدیل نشوند.
فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز صحبت کردن در مورد مسایل عجیب و غیرمعمول برایتان جذابیت بسیاری دارد و در این زمینه با فردی وارد مکالمه می شوید که با شما هم نظر است و می توانید عقاید مشترکی داشته باشید. به طور مثال، ممکن است در مورد سفینه فضایی یا اینکه آیا موجودات فضایی واقعیت دارند یا خیر، با هم صحبت کنید. بدانید این مسایل برای بسیاری از آدم ها سوال است و می توانید در مورد آن در اینترنت یا کتاب های مرتبط مطالب جالبی مطالعه کنید. امروز کارهای جادویی هم ممکن است انجام دهید. به طور مثال، می توانید برای فرد مورد علاقه خود شعبده هایی بازی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا داستانی غیر واقعی را طوری برای او تعریف کنید که باور کند. اما زیاده روی نکنید زیرا شریکتان شما را به خوبی می شناسد.
فال روزانه متولدین خرداد
بهتر است مهارت های مدیریتی خود را به سمتی دیگر یش ببرید. همه دوستان را دور هم جمع کنید و در مورد پروژه های کاری و اهداف با آنها صحبت کنید و از آنها نیز همفکری های لازم را طلب کنید. اطرافیان بسیار خوب به مدیریت شما احترام خواهند گذاشت و از آن استقبال خواهند کرد. اگر در محیط کار در مرتبه بالایی قرار ندارید با این کارها می توانید مسوولیت های بیشتری طلب کنید و به واسطه آن پیشرفت کنید. امروز زمان خیال پردازی در زمینه مسایل عاشقانه است. می توانید از جادوی جاری در هوا به نفع خود و رابطه خود استفاده کنید و آن را به سمت خوبی هدایت کنید.
فال روزانه متولدین تیر
امروز در بیان احساسات خود چندان موفق نیستید. با خود تصور می کنید اگر مسوولیت های خود را به فرد دیگری بسپارید، بهتر می تواند آنها را پیش ببرد. اما این را بدانید اگر کار خود را به فرد دیگری بسپارید به خوبی شما نمی تواند آن را پیش ببرد زیرا علاقه درونی که شما به شغل خود دارید را ندارد. از این تصمیم کوتاه بیایید و خودتان آرام و پیوسته کارها را به جلو پیش ببرید. باید بدانید در رابطه عاشقانه خود هر چقدر بیشتر صداقت داشته باشید، بهتر است. اگر بخواهید به هر دلیل و بهانه ای حقیقت مسایل را مطرح نکنید، خودتان در آن ضرر خواهید کرد.
فال روزانه متولدین مرداد
تصمیم گیریی آن قدر که شما آن را سخت تصور می کنید، سخت نیست. با توجه به جنبه های مختلف یک مساله برای آن تصمیم گیری کنید. خیلی به خود فشار نیاورید که گویا می خواهید آپولو هوا کنید. از اینکه دایم در حال پیدا کردن دلیل برای کارهای کوچک و بزرگ خود باشید، فقط خودتان را خسته و عصبی می کند. اجازه دهید برخی مسایل در مسیر واقعی خود پیش بروند. امروز شاید کمی گیج و سردرگم هم باشید. این سردرگمی نیز در این رابطه است که نمی دانید آیا مساله ای در ذهنتان هست را به شریک عاطفی خود گفته اید یا خیر.
فال روزانه متولدین شهریور
به جای این که همه احساساتی به همه مسایل نگاه می کنید، در مورد آنها فکر کنید و از دید فلسفی به آنها بنگرید. باید ترس ها را از خود دور کنید. باید برای خواسته های خود در زندگی اصرار و پافشاری داشته باشید. از دوستان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید برای توسعه افکار خود کمک بگیرید. همه احساسات عاشقانه در وجود خود دارند و هر فردی آن را به روشی متفاوت از خود بروز می دهد. امروز شما هم باید در مورد مسایلی که در مغزتان انباشته شده اند حرف بزنید و آنها را به زبان بیاورید. این باعث می شود تا شانس های بهتر و بیشتری در خانه شما را بزنند.
فال روزانه متولدین مهر
امروز، روز شما است. حتی یک لحظه آن را از دست ندهید. رفتار دوستانه ای که امروز با دیگران دارید باعث می شود دوستان بیشتری پیدا کنید. آنهایی که اکنون در اطراف شما هستند نیز حس بهتری به شما پیدا خواهند کرد. البته این را نیز در نظر داشته باشید که همه انرژی خود را برای دیگران هدر ندهید. لازم نیست خودخواه باشید فقط با سیاست برخی از کارها را انجام دهید. از اینکه دیگران را با حرف های خود گیج و سردرگم کنید خوشحال می شوید. شاید بتوانید شریکتان را کمی گول بزنید و از این کار خودتان هم خیلی خوشتان بیاید، اما خود را در این دام گرفتار نکنید. هیچ چیز به اندازه صداقت نمی تواند به رابطه های دونفر شادی بدهد.
فال روزانه متولدین آبان
برای کمک هایی که به بقیه کرده اید خود را تشویق کنید. امروز شایستگی این را دارید همچون پادشاه مهربانی ها با خود رفتار کنید. خیلی مواقع انسان در شرایط دشوار قرار می گیرد و شاید کارهای نامربوط هم انجام دهد. اما خودتان را در این شرایط نگه ندارید. همیشه صداقت داشته باشید و با مهربانی با بقیه رفتار کنید و این را بدانید همیشه وقتی خودتان باشید، همه چیز به بهترین شکل پیش می رود. البته مشکل شما اینجا است که دروغ بلد نیستید و نمی توانید با کلمات بازی کنید. اما باید کمی یاد بگیرید که چطور می توان از تغییر کلمات به نفع خود و شرایط خود استفاده کرد. امروز می توانید بعدازظهر عاشقانه ای را تجربه کنید.
فال روزانه متولدین آذر
از عقل و منطق خود استفاده کنید. همه گرد و غباری که در ذهن شما نشسته است را بزدایید و با دید باز و منطق زیاد به مسایل اطراف خود نگاه کنید. همه افکار خوب خود را به زبان بیاورید و از آنها در جهت بهبود امور استفاده کنید. باید با صداقت کامل در مورد خود، افکار و اهداف خود صحبت کنید. همیشه به خود یادآوری کنید چه انسان توامندی هستید. این مساله به رضایت از خود نیز نیاز دارد. در همه موقعیت ها و فرصت ها، پول بسیار خوشایند است و حتی گاهی حرف اول را نیز می زند. امروز ممکن است حساب بانکی شما از جایی که انتظار ندارید پر شود. این مساله موجب خوشحالیتان می شود و می خواهید عشقتان را نیز در این خوشحالی شریک کنید.
فال روزانه متولدین دی
امروز لحظه ها شاد و خوبی در پیش خواهید داشت اما ممکن است با کمی مشکل نیز روبه رو شوید. به این نکته توجه داشته باشید که از همه منابع و اطلاعاتی که دارید در جهت بهره گرفتن از لحظه های خود استفاده کنید اما همچنان نیز هوشیار باشید تا با مشکل مواجه نشوید. گاهی در زمینه کار خودتان را تخریب شخصیتی می کنید اما به مهارت ها و استعدادهای درونی خود ایمان داشته باشید. امروز احساس می کنید از نظر عاطفی در موقعیتی عجیب قرار گرفته اید. جایی که همیشه مادرتان در رابطه با آن به شما هشدار داده بود. اما خیلی نگران این مساله نباشید. می توانید همه شرایط را به خوبی مدیریت کنید و آن را به سمت شادی سوق دهید.
فال روزانه متولدین بهمن
امروز انرژی بسیاری برای انجام کارهای حرفه ای و بیزینسی دارید و همین باعث می شود با انگیزه بیشتر در مسیر رسیدن به اهداف خود قدم بگذارید. لازم نیست برای رسیدن به خواسته های خود با دیگران وارد بحث شوید. می توانید بدون لطمه دیدن از دیگران یا لطمه زدن به آنها در مسیر تحقق خواسته های خود گام بردارید. امروز از نظر احساسی به فرد مورد علاقه خود نزدیک تر خواهید بود. می توانید لحظه های نابی را در کنار یکدیگر باشید و از همه انرژی های خوب امروز استفاده کنید.
فال روزانه متولدین اسفند
امروز سعی کنید هیجان بیشتری نسبت به روزهای قبل داشته باشید. به مقاصد و مکان های جدید بروید و از کشف ناشناخته های اطراف خود لذت ببرید. لذت بردن شما از موقعیت های کنونی باعث می شود با انرژی بیشتری کارهای حرفه ای و مسایل زندگی را مدیریت کنید و به سمت پیشرفت حرکت کنید. با فرد مورد علاقه خود نیز وارد مکالمه های لذتبخش خواهید شد. حتی می توانید در کنار هم از همه زیبایی های امروز بهره بگیرید. باید با هم صادق باشید و به درستی زبان یکدیگر را درک کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید.
فال روزانه متولدین فروردین
رویدادهای ناگهانی که در تلویزیون می بینید یا در روزنامه یا اینترنت مطالعه می کنید موجب خوشحالی بسیار زیاد شما می شوند. این خبر موجب می شود تا به طور موقت از ناراحتی ها دست بردارید و تاحدی دچار توهم شوید. همین مساله درهای جدیدی به روی شما باز می کند. کنجکاوی ذاتی شما تحریکتان می کند تا در مورد این ماجرا بیشتر مطالعه کنید و مسایل شگفت‌انگیزتری از آن بیرون بکشید. شاید در مورد مسایل مالی بخواهید کمی خطر کنید. امروز به شریک عاطفی خود می گویید به واسطه ترس از آسیب دیدن در این رابطه، می خواهید از او دوری کنید. احساسات او نیز چندان برایتان مهم نیست.
فال روزانه متولدین اردیبهشت
کاری که مدت های طولانی برای آن زحمت کشیده اید، امروز بدون اینکه بتوانید برای آن کاری کنید، متوقف می شود. این مساله موجب ناامیدی و ناراحتی شما می شود اما کاری هم نمی توانید برای آغاز دوباره یا تسریع بخشیدن به آن انجام دهید. شاید بهترین کار این باشد که به طور موقت روی پروژه دیگری تمرکز کنید. با شریک عاطفی خود به سفر عجیبی خواهید رفت. ممکن است به مکان هایی بروید که تاکنون در آنجا حضور نداشته اید. اگر مجرد هستید نیز ممکن است به گروهی به جایی بروید و در میان آنها به فرد خاصی علاقه پیدا کنید.
فال روزانه متولدین خرداد
امروز خودتان را برای هر رویدادی باید آماده کنید. رویاهایی که برای مدت طولانی در سر داشته اید امروز رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. ابتدا نمی توانید این مساله را باور کنید و حتی شاید به آن اعتنایی نکنید تا بعدها ناامید نشوید. اما در این دام گرفتار نشوید. این مساله انرژی منفی به شما می دهد. شما همیشه سخت کوش بوده اید و چندان عجیب نیست پاسخ این سخت کوشی را دریافت کنید. در کنار شریک عاطفی خود از انرژی های خوب و مفید نهایت استفاده را ببرید. در کنار هم می توانید روحیه بهتری داشته باشید.
فال روزانه متولدین تیر
سرسخت ترین منتقد شما، خودتان هستید. امروز حس خودانتقادی شما بیشتر هم می شود به طوری که به همه قابلیت ها و مهارت های درونی خود شک می کنید. در مورد فرصت ها و موقعیت ها گزینشی عمل کنید. روند سخت و با وجدان کار کردن خود را ادامه دهید تا نتایج مثبت آن را ببینید. همیشه سعی کنید برای داشته های خود ارزش قایل باشید تا بتوانید به بهترین شکل از آنها استفاده کنید. امروز هیچی برایتان مهم نیست فقط دوست دارید نظر فرد موردنظر خود را جلب کنید. برای این منظور شاید دست به هر کاری هم بزنید.
فال روزانه متولدین مرداد
امروز در مورد مسایل مالی و اقتصادی روز عجیبی در پیش خواهید داشت. خودتان هم نمی دانید دقیقا در چه وضعیتی قرار دارید. اما بدانید که بهترین زمان برای سرمایه گذاری در هر زمینه ای، امروز است. شانس موفقیت شما بالا خواهد بود و کمترین ضرر شامل حالتان خواهد شد. در مورد مسایل عاطفی و احساسی نیز اگر مجرد هستید و دنبال عشق می گردید، امروز امکان ملاقات با او را خواهید داشت. البته شاید این فرد فرهنگ یا عقاید متفاوتی داشته باشد.
فال روزانه متولدین شهریور
امروز شرایط ناامنی برای شما به وجود خواهد آمد. همین موجب ایجاد تصادفاتی می شود که شما از آنها گریزی ندارید. باید به اعضای خانواده خود نیز هشدار بدهید که امروز بسیار مراقب باشند. برای انجام کارهای سنگین، روز خوبی است. شاید بد نباشد تعمیرات خانه را انجام دهید. البته بهتر است از کارشناس این مسایل کمک بگیرید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. ارتباط برقرار کردن یکی از محورهای اصلی فعالیت های امروز شما را تشکیل می دهد. امروز می توانید پیغام خود را به فردی که دوست دارید، برسانید.
فال روزانه متولدین مهر
امروز، یک یا دونفر از همکاران شما در حالت روحی خوبی قرار ندارد و به نظر می رسد افسرده شده باشد. این مساله بر کار شما نیز تاثیر منفی می گذارد. اما این را بدانید همکارتان چندان دوست ندارد در این مورد حرف بزنید، پس بهتر است بی خیال شوید و به کارهای خود برسید. کاری از دست شما بر نمی آید پس خیلی تلاش نکنید. اگر دوست دارید فرد موردعلاقه خود را تحت تاثیر قرار دهید و به اصطلاح دلش را ببرید، باید برای او هدیه بخرید. اما این هدیه باید کاملا شخصی باشد. یعنی چیزی باشد که دیگران ندارند. یا کادویی بسیار خاص که موجب هیجان زده شدن عشقتان بشود.
فال روزانه متولدین آبان
بریز و بپاش بودن و بی فکر خرج کردن های مالی دوباره پس از مدت ها به سراغ شما می آید. خیلی دوست دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید اما خرج های ناخواسته ای روی دستتان می ماند. بهتر است از همه مهارت و قدرت مدیریت ذاتی خود استفاده کنید تا بتوانید به درست ترین روش ممکن، برای پول هایتان برنامه ریزی کنید. امروز در مسیر تلاش برای جلب توجه فرد دلخواهتان به بدترین شکل ممکن رفتار خواهید کرد. اگر خوب است هر چه فکر می کنید نباید بگویید را بگویید تا نتیجه مثبت بگیرید و بتوانید او را به سمت خود جذب کنید.
فال روزانه متولدین آذر
بی استراحتی و کسالت همه روز شما را در بر می گیرد. بهتر است کمی از عادت های همیشگی خود فاصله بگیرید و کارهای هیجان انگیز انجام دهید. به جای اینکه در خانه یا شرکت بمانید و احساس کنید همه دیوارها به شما هجوم می آورند، کمی بیرون بروید و در میان آدم های غریبه قدم بزنید. گاهی لازم است به خود استراحت بدهید. با پول و هدیه و .. نمی توانید نظر فرد مورد علاقه خود را جلب کنید. باید در مهرورزی خود درک داشته باشید و با لطافت برخورد کنید. شاید بد نباشد روش های همیشگی خود را تغییر دهید تا بتوانید نتایج بهتری حاصل کنید.
فال روزانه متولدین دی
امروز تمرکز بسیار بالایی دارید. بیش از همیشه می توانید جزئیات مسایل را ببینید. از این که همه احساسات و تفکرات اطرافیان را به خوبی متوجه شوید و درک کنید، تعجب نکنید. بهترین روز برای مطالعه، تحقیق یا شرکت در کلاس های آموزشی امروز است. با این درجه از تمرکز و هوشیاری می توانید همه مسایل را به خوبی بیاموزید و به خاطر بسپارید. با دوستان خود برنامه تفریحی و هیجان انگیز ترتیب دهید. به هیچ عنوان خوب نیست در خانه این همه انرژی را هدر بدهید. با عشقتان به همراه دوستان بیرون بروید و از زیبایی های امروز بهره بگیرید.
فال روزانه متولدین بهمن
امروز بیش از همه چیز نگران مسایل مالی هستید. مدام در این استرس قرار دارید که شاید نتوانید با درآمد کنونی، از عهده هزینه ها بر بیایید. اما با برنامه ریزی درست می توانید برای همه جوانب زندگی خود تعریف مالی داشته باشید و در آخر ماه نیز با هیچ مشکلی مواجه نشوید. امروز با ترکیب زیرکی و سخت کوشی می توانید با دوستان خود لحظه های شادی داشته باشید و در میان آنها نیز با فردی مواجه شوید که نظرتان را به خود جلب می کند و می توانید آشنایی عمیق تری با او ترتیب دهید.
فال روزانه متولدین اسفند
ایجاد نوعی توقف در کارها باعث می شود تا کمی در مورد زندگی خود حس ناامیدی پیدا کنید. اما نباید ناامید باشید. این حس ها و رویدادها موقت هستند و نباید خود را در غصه آنها غرق کنید. با دید مثبت به مسایل نگاه کنید تا بتوانید نشانه های مسیر موفقیت را بیابید. امروز نباید در خانه بمانید چون کاملا حوصله تان سر خواهد رفت. بیرون و در میان اجتماع بروید و با آدم ها در معاشرت و ارتباط باشید. حس رخوت را از خود دور کنید و خودتان باشید.
فال روزانه
متولدین فروردین
رویکرد آرام ولی قاطعانه شما با مخالفت هایی روبرو می شود. با وجود این مخالفت ها شما همچنان به راه خود ادامه می دهید و به نتیجه می رسید.
پیش بینی روابط شما: امروز اطرافیان خواهان وقت و انرژی شما هستند. امروز یکیاز آن روزهایی است که دیگران انتظار دارند زود تصمیم بگیرید. هر گونه درنگ یا تاملی از جانب شما با عکس العمل منفی آنها روبرو می شود.
پیش بینی شغل شما: چند هفته گذشته به مرور و بررسی مسائل اختصاص یافته اند ولی این دوره به پایان رسیده و وقت آن است که با اعتاد به نفس جلو بروید.
فال روزانه
متولدین اردیبهشت
پیش بینی روابط شما: امروز نوعی بدبینی شما را می آزارد. هرچیز که طرف مقابل می گوید از نظر شما کاملا باورپذیر نیست و گاهی این حس به سراغتان می آید که در حال دروغ شنیدن هستید. هم شما و هم طرفتان باید برای حل این مشکل اقدام کنید.
پیش بینی شغل شما: در طول هفته های گذشته راجع به موضوعی اطلاعات غلط دریافت کرده اید. این اطلاعات برای شما و موفقیتتان در محیط کار بسیار مهم بوده است و خوشبختانه به تازگی به حقیقت امر پی برده اید.
فال روزانه
متولدین خرداد
پیش بینی روابط شما: شما و کسی که دوستش دارید امروز به راحتی به توافق نمی رسید. شاید بهتر باشد هر دوی شما نگرش های خود را تا حدی تغییر دهید و بعد
مکالمه را شروع کنید.
پیش بینی شغل شما: امروز نفس راحتی می کشید چون مطمئن می شوید تکلیف بعضی چیزها روشن شده و می توانید با خیال راحت راجع به آنها تصمیم گیری کنید.
فال روزانه
متولدین تیر
امروز زمان خوبی است برای اینکه موقعیت را تحت کنترل خود در آورید. شما خود را آماده کرده اید و امروز وقت آن است که از این آمادگی به صورت عملی استفاده
کنید.
پیش بینی روابط شما: امروز فهماندن منظورتان به طرف مقابل آسان نیست. مکالمه ای طولانی و شاید پر از تنش در پیش رو دارید چون او بر عقاید و موضع خود پافشاری می کند.
پیش بینی شغل شما: اخیرا تماس خاصی با تکنولوژی روز نداشته اید و کمی از مسائل روز جهان عقب مانده اید اما با مطالعه می توانید این کمبود را جبران کنید.
فال روزانه
متولدین مرداد
پیش بینی روابط شما: شاید لازم باشد که کاملا مراقب طرز صحبت کردن خود باشید چون کسی که می خواهید بر او اثر بگذارید کاملا حواسش جمع است. جلب نظر چنین کسی آسان نیست.
پیش بینی شغل شما: فاصله شما با همکارنتان نسبت به گذشته بیشتر شده البته دلیل این دوری این نیست که شما از آنها ناراحتید یا دوستشان ندارید، بلکه اخیرا فکر شما به زندگی شخصیتان مشغول است.
فال روزانه
متولدین شهریور
پیش بینی روابط شما: به یاد داشته باشید راه حل های شما همیشه درست نیست، یعنی اگر در بعضی موارد به نظر دیگران اهمیت بدهید به نفعتان خواهد بود.
پیش بینی شغل شما: شما از بعضی توقعات بی خبرید و به همین دلیل به آن توجهی نمی کنید. دیگران نمی توانند انتظار داشته باشند که شما ذهنشان را بخوانید،
پس بعضی کوتاهی ها گناه شما نیست.
فال روزانه
متولدین مهر
پیش بینی روابط شما: بالاخره شما و یکی از دوستان کاری را که مدت ها برایش برنامه ریزی کرده بودید انجام داده اید (یا امروز انجام می دهید). در کنار او به شما خوش می گذرد و بعضی خاطرات مشترک را دوباره به یاد می آورید.
پیش بینی شغل شما: در برابر کسانی که می کوشند شما را زیر سوال ببرند بایستید و موضعتان را حفظ کنید. این بار حق با شما است.
فال روزانه
متولدین آبان
پیش بینی روابط شما: تردیدها و وسواس ها شما را بر سر یک دوراهی قرار می دهد. هرچه طرف مقابل بر چیزی اصرار می ورزد شما بیشترشک می کنید. جای نگرانی نیست فقط سعی کنید منطقی باشید.
پیش بینی شغل شما: از نظر کاری ذهن شما سردرگم و گیج است، اما به مروز زمان که چشمتان به روی حقایق دیگری روشن می شود این حیرت و بلاتکلیفی هم کاهش می یاید.
فال روزانه
متولدین آذر
پیش بینی روابط شما: از اینکه دیگران کارها را بدون فکر و با عجله انجام می دهند ناراحت و عصبانی هستید. اما آنها هم درنگ و تامل شما را نمی پسندند. هرچه زودتر تصمیم بگیرید تا از دیگران عقب نمانید.
پیش بینی شغل شما: درست است که وجود شما در محل کار مفید و ضروری است اما دلیلی ندارد که دچار تکبر شوید یا از دیگران انتظار داشته باشید که همواره از شما پیروی کنند.
فال روزانه
متولدین دی
پیش بینی روابط شما: امروزمی کوشید تا از کسی که دوستش دارید کمی فاصله بگیرید چون احساس می کنید که اخیرا آزادی و استقلال او نسبت به گذشته کم شده است. این طور فاصله گرفتن ها به حال هر رابطه ای مفید واقع می شود.
پیش بینی شغل شما: پولی که انتظارش را داشته اید به حسابتان واریز می شود. یک وام هم در راه است که باید از آن بهترین استفاده را ببرید.
فال روزانه
متولدین بهمن
پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید رفتار یکی از اعضای خانواده باعث خجالت شما است، اما او هم برای رفتار خود دلایلی دارد. شما نمی توانید شخصیت کسی را
به طور کامل عوض کنید به خصوص وقتی خود او تمایلی به تغییر کردن ندارد.
پیش بینی شغل شما: اخیرا بعضی چیزها دچار ابهام شده و درک آنها دشوار شده است. شاید رفتار دیگران یا وظایفی که بر عهده شما گذاشته شده است کاملا روشن نیستند اما کم کم وضعیت بهتر می شود.
فال روزانه
متولدین اسفند
امروزصبح را به کار و تلاش اختصاص می دهید ولی در کل امروز روزی متفاوت است چون به جای رفتن به خانه و انجام کارهای خانه به گردش و خرید می روید.
پیش بینی روابط شما: موقعیت هایی پیش می آید که بتوانید در روابط دوستانه خود تنوع ایجاد کنید و بیشتر همراه با دوستان باشید. خنده ها و هیجان های زیادی
در انتظار شما است.
پیش بینی شغل شما: اگر از کار خود دلسرد شده اید و دوست دارید کارتان را عوض کنید، کمی صبر کنید. الان برای تصمیم گرفتن زود است ولی می توانید به دنیال کار دیگری بگردید.
َ
[تصویر:  1398103347861.jpg]