انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 9 مهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چه مدت از زندگی من حرام شده است؟من لذت دوران کودکی فرزندانمرا به دلیل پریشانی از همزیستی با یک الکلی لز دست دادم.من پیشنهاد دوستی همکارانم را رد کردم و دائم از عوامل ازار دهنده نگران بودم. در طول ان روزها برای یکبار هم به سهم خود برای لذت بردن از اوقاتم فکر نکردم.
با راهنمایی الانان دریافتم علی الخصوص در قبال رفتارهایم دارای حق انتخاب هستم/ من مجبور نیستم زندگی خود را مانند داستانی غم انگیز ببینم و یا خود م را برای اشتباهات گذشته یا دلواپسی از اینده ازار دهم.امروز میتوانم به زتدگی خویش توجه داشته باشم.اگر به خود اجازه دهم روح شگفت انگیز زندگی را ببینم زندگی من سرشار از اعمال موثر و قابل توجه خواهد شد.
وقتی که نگرانمی و اندوه مرا در بر میگیرد درخشش خورشید و لبخند در هر روز دنیا نا مناسب به نظر میرسد.چه کسی هماهنگ نیست؟من یا عالم اطراف؟

یاداوری امروز
امروز در زمان حال زندگی خواهم کرد و جایی را که از ان لذت میبرم پیدا میکنم.اگر دردی وجود داشته باشد انرا خواهم پذیرفت،اما درد نباید بخشهای واقعی لذتبخش زندگی را بپوشاند.تلاش میکنم در زندگی خود به شادی بیشتری دست پیدا کنم.شاید از مذاکره و یا جلسه ای در محل کارم لذت ببرم و یا بیان لطیفه ایسر نیز شام یا خندیدن با یک دوست برایم لذت بخش باشد.فقط برای امروز ممکن است حتی به خود اجازه اوازخوانی بدهم.
"به امروز نگاه کن زیرا لحظه اکنون زندگی توست.تمام هستی تو از زندگی از امروز است"