انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 1 مهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به عقیده من،عبارت رها کردن معمولا مورد سو تفاهم قرار میگیرد. برای من رها کردن به این معناست که من در حیطه انچه مربوط به من استازاد هستم و باید به دیگران اجازه دهم بر انچه مربوط به انهاست مالک باشند.این ازادی به من اجازه میدهد هویت فردی خویش را حفظ کنم و نسبت به دیگران عشق،احساس و توجه داشته باشم.به عقیده من،در واقع میزان انسانیت ما باید با توانایی مادر لمس کردن درد و خوشی دیگران سنجیده شود.
من اصول الانان را برای مدتی طولانی به بهترین شکل ممکن تمرین کردم.اما وقتی که در انجمن شخصی در مورد مشکلاتی که با ان درگیر است مشارکت میکند،دقیقا میتوانم به روز اول برگردم.من برای درگیر شدن با این دردهای احساسی برای مدتی طولانی توانایی ندارم.اما میتوانم انها را درک کنم.من بی انکه نیازها ودردهای انها را برطرف کنم،میتوان شریک دردهای انها باشم.این برای من داستانی موفقیت امیز در الانان است.
امروز مجبور نیستم تمامی اعمال،گفته ها،علایق و واکنشهای الکلی زندگیم را دوست داشته باشم.من مجبور نیستم اورا تغییر دهم،حتی زمانی که او مرتکب اشتباهی میشود.من برای اینکه یاد بگیرم چطور بی انکه تمامی مسئولیت هه را بر عهده بگیرم،از خودم مراقبت کنم و به تلاشم ادامه خواهم داد.

یاداوری امروز

من میتوانم با عشق رها کنم.من میتوانم یاد بگیرم که از مسئولیتهای فردیم مراقبت کنم.همانطور که دیگران نیز حق انتخاب و مراقبت از زندگی خویش را دارند.امروز میتوانم بی انکه عشق و محبتم را از دست بدهم رها کنم.
((عاشق همنوعت باش تا زمانیکه حریمت را ویران نکرده است))