انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 30 دی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گاهی اوقاتیک اسب از دستورات شخصی که سوار آن است اطاعت نمی کند و هر دو در مسابقه کنترل خود را از دست می دهند.افکار من نیز، وقتی که با عصبانیت سعی می کنم، بارها و بارها مشکلی را حل نمایم می تواند اینگونه باشد. اصول سوارکاری به من آموخته است که نبایدها را بارها و بارها یک دستور با صدای بلند تکرار کرد، بلکه باید اسب را متوقف کرد، توجه او را جلب کرده و مجدداً شروع به کار کرد. همینگونه وقتی که افکار من از کنترل خارج می شوند لازم است که متوقف شوم. من ممکن است این عمل را با تنفس عمیق یا نگاهکردن به اطرافم انجام دهم. این می تواند به من کمک کند تا افکار آزاردهنده خود را چیزهای مثبت مانند شعارهای الانان، دعای آرامش و یا هر موضوع آرامش بخش دیگری که هیچ نقشی در قبال مشکل من ندارند، جایگزین نمایم. بعداً ممکن است بخواهم دوباره در مورد مشکلم در شرایط آرامتر و با کمک دوستانم در الانان یا راهنمایم فکرکنم. وقتی که فاصله ای بین خود و افکار آزاردهنده ام قرار می دهمف می توانم بدون از دست دادن کنترلم به شرایطم نگاه کنم.

یادآوری امروز

گاهی اوقات من نباید مشکلی را قبل از اینکه بتوانم راه حلبرایش پیدا کنم،رها کنم. گاهی اوقات افکار پرمشغله من ممکن است آنقدر هیاهو ایجاد کنند که نتوانم نوای درونی خود را که راه حل پیشنهاد می کند بشنوم.
فرو نشاندن سروصداها مهارتی است که با تمرین کردن می توانم یاد بگیرم.در ابتدا ممکن است افکارم بارها و بارها خاموش کنم، اما در الانان یاد میگیرم که تمرین باعث پیشرفت می شود، یک دقیقه" یک فکر برای هر دفعه.
«تمام بیچارگی افرادنشأت گرفته از این است که نمی توانند در یک اتاق ساکت به تنهایی بنشینند.»