انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 29 دی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسیاری از تصمیماتی که در زندگی ام گرفته ام انعکاسهایی از ترس بوده اند.چیزی در دنیای من تغییر می کند: فرد مورد علاقه ام در جستجوی هوشیاری باشد، دوستی از حرفی که من گفته ام ناراحت است،کارهای جدیدی در محل کارم ارائه کرده ام،مغازه خواربار فروشی مرغ ندارد _ من در درون سراسیمه و هول هستم. من با افکار بیمار گونه مورد حمله قرار گرفته ام.تصور می کنم ناموفق بوده و باعث عذاب دادن هستم و رنج میبرم.
سپس وارد عمل می شوم. من برای پوشش دادن این اوضاع کاری نسنجیده یا بی ثمر انجام می دهم، همه بخاطر یک چیز است و آن ترسیدن من است. ترس می تواند نیروی بزرگتری از خودم تبدیل شود. ممکن نبود قادر باشم آنرا تثبیت کرده و یا از خودم دور کنم. اما امروز، با یک نیروی برتری که از ترس من قدرتمندتر است می توانم. مجبور نیستم به انها اجازه دهم تا زندگی مرا بدست گرفته یا تصمیماتی برایم بگیرند. می توانم دستان نیروی برترم را محکم نگه دارم، با ترس روبرو شوم و از آنها رها شوم.

یادآوری امروز

الانان برنامه ای است که با ان راه حلهای معنوی برای چیز هایی که قادر به تغییر آن نیستیم پیدا می کنیم. امروز برای رهایی یافتن از ترس بجای مبارزه کردن با آن ، آن را به نیروی برترم واگذار خواهم کرد.
" پرندگان نگران و مراقبی که بالای سرت پرواز می کنند، نمی توانی تغییر دهی. اما می توانی مانع پرندگانی که روی سرت لانه میسازند شوی."