انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 28 دی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وقتی که در الانان یک تازه وارد بودم،به یاد دارم از افراد آنجا می شنیدم که می گفتند از اینکه با الکلی زندگی کردندت خشنود و سپاسگزارند. لازم به گفتن نیست که فکر کرده بودم آنها دیوانه هستند! آیا الکلی باعث تمام عم و اندوه آنها نبود؟ من نمی توانستم باور کنم که این مرد هیچ چیزی جزء این برای سپاسگزار بودن و خشنودی نداشته باشند. هنوز بنظر می رسید که آنها با وجود مشکلاتشان ( که دقیقاً مانند شرایط فردی مرا داشتند) خوشحال بودند.
امروز در می بابم که بخاطر پیدا کردن الانان خشنود هستم. من همچنین به تلنگری، احساس درد و درخواست کمک کردن قبل از اینکه می توانستم هر نوع خوشحالی را پیدا کنم نیاز داشتم. به واسطه الانان من با نیروی برترذی ارتباط دارم که هرگز آن را نمی شناختم و دوستانی دارم که مرا حمایت واقعی می کنند.من یاد گرفته ام که حق شناسی و بخشش برای آرامش ذهنی من ضروری هستند. اکنون من حقیقتاً می توانم بگویم که یک عضو حق شناس الانان هستم.

یادآوری امروز

امروز حق شناس بودن را تمرین خواهم کرد. من به بعضی چیزها فکر خواهم کرد، کوچک یا بزرگ، چرا که من حق شناس هستم.ممکن است حتی آنرا بصورت یک لیست نوشته شده تهیه کرده و یا با دوستانم در الانان مشارکت کنم. گاهی اوقات یک عمل کوچک می تواند گام بزرگی به سوی دیدن زندگی ام با فزونی لذت و خوشی باشد.

" وقتی که کارها بسیار تیره و تاریک دیده می شوند، این در گروه قدرت من است که آن را با نور درک کردن و حق شناسی روشن کنم."