انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: مهندسي
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
مرکز تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد ، دو سوت تعمیر کلیه شرایط را دارد.ما اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید.ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیرات در پشت متخصصان خود ایستاده ایم.هنگامی که دو سوت تعمیر را برای سرویس و یا تعمیر لوازم منزل خود انتخاب می کنید ، کاری می کنیم که از تصمیم خود اطمینان داشته باشید.
خدمات شرکت 2sottamir :
  • تعمیر جاروبرقی
    • تعمیر تبلت
      • تعمیر موبایل
        • تعمیر ماکروفر
          • تعمیر بخارشوی
            • تعمیر یخچال
              • تعمیر آسانسور
                • تعمیر لپ تاپ
                  • تعمیر اتو
                    • تعمیر آبگرمکن
                      • تعمیر آبمیوه گیری
                        • تعمیر پاور کامپیوتر
                          • تعمیر سشوار
                            • تعمیر شوفاژ
                              • تعمیر ماشین ریش تراش
                                • تعمیر ماشین ظرفشویی
                                  • تعمیر ماشین لباسشویی
                                    • تعمیر مانیتور کامپیوتر
                                      • تعمیر مودم
                                        • تعمیر اجاق گاز
                                          • تعمیر ال سی دی تلویزیون
                                            • تعمیر بخاری گازی
                                              • تعمیر دوربین عکاسی
                                                • تعمیر برد لوازم خانگی
                                                  • تعمیر چرخ خیاطی
                                                    • تعمیر دوچرخه
                                                      • تعمیر کولر گازی
                                                        • تعمیر پی اس 4
                                                          • تعمیر دسته PS4
                                                            • تعمیر هارد اکسترنال
                                                              • تعمیر هود آشپزخانه
                                                                • تعمیر زودپز
                                                                  • تعمیر پلوپز
                                                                    • تعمیر قهوه ساز
                                                                      • تعمیر چای ساز
                                                                        • تعمیر چرخ گوشت


 
[size=24px]شرکت تبلیغاتی گرافیکی ریوال ایجنسی

تیم ریوال با سابقه ای درخشان و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در عرصه گرافیک و تبلیغات آماده همکاری با شرکت های داخلی و خارجی می باشد.در صورت نیاز به خدمات طراحی گرافیک، تبلیغات و یا طراحی و توسعه می توانید به شرکت ریوال ایجسنی اعتماد کنید.

[size=20px]خدمات ریوال ایجنسی

ساخت آرم استیشن، ساخت تیزر، تبلیغاتی، ساخت فیلم صنعتی، عکاسی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، موشن گرافیکطراحی لوگو، طراحی هویت بصری، طراحی کاراکتر، طراحی ست اداری، طراحی بروشور، طراحی بسته بندی، طراحی کاتالوگ، طراحی کاور موزیک، طراحی صنعتی، طراحی سه بعدی محصولات، طراحی گرافیک.طراحی و توسعه: طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو سایت، تولید محتوای اینستاگرام، تولید محتوا و ...
http://www.xn--kristinajonng-lfb.se/2009/11/dagen-efter-s-kongressen-och-dan-innan.html
https://mayordeedad.blogspot.com/2018/06/el-elefante.html
https://www.loslibrosalsol.es/2018/09/cuidate-de-mi-de-maria-frisa.html
https://www.carbonquemadobooks.com/2016/11/me-llamo-zoila-de-chiki-fabregat.html
http://www.addictiveepicurean.com/2009/11/amatxo-miedo.html
https://www.ituangoenergiadecolombia.com/2009/04/las-damas-ituanguinas-acompanaron-la.html
http://www.henrycottosmustache.com/2009/12/nfl-picks-week-13.html
http://www.comicsanddakine.com/2010/10/if-you-dont-know-now-you-know-espn.html
http://www.sarah.vyonsolutions.com/uncategorized/il-sig-bagno/
http://www.asishiphop.com/2009/04/flunk-flex-is-lamest-jock-ever.html
https://3sottamir.ir/https://3sottamir.ir/category/تعمیرات/https://3sottamir.ir/تعمیرات-جارو-برقی/https://3sottamir.ir/تعمیر-تبلت/https://3sottamir.ir/تعمیرات-موبایل/https://3sottamir.ir/تعمیرات-ماکروفر/https://3sottamir.ir/تعمیر-شوفاژ/https://3sottamir.ir/تعمیر-مودم/https://3sottamir.ir/تعمیر-ماشین-ظرفشویی/https://3sottamir.ir/تعمیرات-ال-سی-دی-تلویزیون/https://3sottamir.ir/تعمیر-سشوار/https://3sottamir.ir/تعمیر-هود-آشپزخانه/ https://3sottamir.ir/تعمیر-ماشین-ریش-تراش/https://3sottamir.ir/تعمیر-ماشین-لباسشویی/https://3sottamir.ir/تعمیرات-برد-لوازم-خانگی/https://3sottamir.ir/تعمیرات-اجاق-گاز/https://3sottamir.ir/تعمیر-لپ-تاپ/https://3sottamir.ir/تعمیر-اتو/https://3sottamir.ir/تعمیر-هارد-دیسک-اکسترنال/https://3sottamir.ir/تعمیرات-یخچال/https://3sottamir.ir/تعمیر-مانیتور-کامپیوتر/https://3sottamir.ir/تعمیر-پاور-کامپیوتر/https://3sottamir.ir/تعمیر-پی-اس-4/https://3sottamir.ir/تعمیر-دوربین-عکاسی-دیجیتال/https://3sottamir.ir/تعمیر-دوچرخه/https://3sottamir.ir/تعمیرات-چرخ-خیاطی/https://3sottamir.ir/تعمیر-آبمیوه-گیری/https://3sottamir.ir/category/خدمات/ https://3sottamir.ir/تعمیرات-بخاری-گازی/https://3sottamir.ir/تعمیر-بخارشور/https://3sottamir.ir/تعمیر-آسانسور/https://3sottamir.ir/تعمیر-کولر-گازی/https://3sottamir.ir/تعمیر-آبگرمکن/https://3sottamir.ir/تعمیره-دوربین-عکاسی-دیجیتال/https://3sottamir.ir/تعمیرات-تخصصی-لپ-تاپ/https://3sottamir.ir/تعمیر-جاروبرقی/https://3sottamir.ir/تعمیر-چرخ-خیاطی/
سرفصل های این دوره
  • داستان موتور جستجو و کتابخانه!
    اصطلاحات وب و سئو سایت
    الگوریتم ها و چرایی دونستنشون
    کمی تولید محتوا
    داستان سرایی
    سئو محتوا رو کلا می بندیم
    سئو داخلی
    لینک های داخلی و ساختارش
    بالاخره لینک فارسی یا انگلیسی
    بک لینک چیه!
    نماینده مجلس و لینک سازی
    فرمول طبیعی سازی
    لینک سازی خارجی
    انواع بک لینک ها
    استراتژی لینک سازی
    استراتژی لینک سازی برای تمام سایت ها
    لینک سازی برای سایت فروشگاهی
    ساختار لینک سازی لایه ای
  • pbn هنوز هم کاربرد دارد؟
    دامین های چند میلیونی!
    رپورتاژهای حرفه ای برای 2022
    تقویت رپورتاژها با ترفند خودم!
    رپورتاژهای چند لینکی و تک لینکی
    برندسازی با کمترین هزینه
    ایجاد محبوبیت مصنوعی
    شایعه و خبرسازی برای برندینگ
    کاهش هزینه های لینک سازی
    سئو تکنیکال
    بهینه سازی سورس سایت
    اصطلاحات بهینه سازی سورس
    ارتباط با برنامه نویس ها برای بهینه سازی
    نکات مهم سورس سایت
    سئو فقط برای وردپرس نیست!
    نکات مهم robots.txt
    نکات مهم CRO کاملا عملی با نمونه.
    و...
دوره آموزش سئو پیشرفته مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.   چرا این دوره میتونه به تو کمک کنه؟اگر فقط همین سایت وبین سئو رو بررسی کنید متوجه رتبه خوبشون در عبارت های سختی مثل زیر اونم با کمترین هزینه میشید:آموزش سئوآموزش سئو رایگانآموزش سئو حرفه ایآموزش سئو خصوصیآموزش تولید محتواکتاب آموزش تولید محتوافیلم آموزش سئوآموزش بازاریابی اینترنتیآموزش ساخت محتوادوره تولید محتواآموزش بازاریابی محتواساخت محتوامشاوره سئومشاوره تلفنی سئودوره لینک سازیمشاوره سئو حرفه ایدوره آموزش تولید محتواتحلیل سئو سایتانواع کلمات کلیدیطراحی سایت در قمآموزش سئو در قمو...     کار کردن با کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME) مثل بزرگ کردن و نگه داری از بچه خودت میمونه و حس قدرت بهت میده وقتی اون کسب و کار پا میگیره  حالا چندین سال تحقیق و عملیات در سئو و توسعه کسب و کارهای کوچک؛ شده ی دوره آنلاین آموزش سئو پیشرفته که میخام باهم این مسیر رو بریم.یعنی حدود یک ماه همسفر بشیم و باهم شهرهای مختلف رو برای رشد کسب و کارمون در دنیای مجازی رو سفر کنیم. شهرهای دوره آموزش سئو شهر اول: مقدمات سئومسیر رو باهم شروع می کنیم این سفر شاید اولش کمی براتون خسته کننده باشه. فکر کنید از تهران داریم میریم به سمت جنوب کشور. اولین آزاد راه تهران قم هست! آفرین کمی یکنواخت اما خب هرجایی زیبایی خودشو داره.یعنی از همین ابتدا منفی بافی نکنیم که ای بابا اینجا کجاست ما اومدیم. تازه اول راهیم میتونیم از قشنگی های کویر هم لذت ببریم یا حتی از قهوه صبحانه ای که بین راه میخایم بخوریم!تو شهر مقدمات سئو چی میخایم بگیم: خیلی نکات مهمی گفته میشه.  دقت کنید شما برای تحلیل رفتار موتور جستجو باید بدونید که چجوری کار میکنه و چه مراحلی رو برای ثبت سایت ما در نتایج خودش طی میکنه. پس تحلیل رفتار گوگل رو تو برنامه امون داریم.  بعد کمی که جلوتر میریم سراغ اصطلاحات وب و سئوچرا!!!خب شما فکر کن میخای وارد یه جمعی بشی که یسری اصطلاح واسه خودشون دارن؛ چجوری میخای باهاشون ارتباط بگیری ها؟ اگه اصصلاحات رو ندونی میری تو آفساید دیگه درسته؟یا بهت میگن عیبی نداره اصلاحات رو نمیخاد بدونی اما تاس بنداز یک تا پنج هم قبول نیست با خودت میگی حله شیش بیارم میرم تو این حوزه اما بازم رفتی تو آفساید! چون شیش بیاری جایزه داره باید دوباره بندازی!! هاهاهاها چقدر بامزه ام! ولی خب رامون نمیدن اگه ندونیم.  بزار یه مثال واقعی برات بزنم. فک کن رفتی تو جلسه به عنوان کارشناس سئو و برنامه نویس ها هستن، مدیر محصول هست، مدیر مجموعه، بخش UI، مسئول CRO و... اونجا صحبت هایی از وب و سایت میکنن و شما هیچ اطلاعی نداری و مثل یه آهو بهشون زل زدی آیا امکانش هست اصلا بتونی باهاشون جلسه ات رو پیش ببری!کسی که ادبیات وب رو نمیدونه آیا اصلا به چنین روزی میرسه؟  چنتا از این اصطلاحات رو برات اینجا آوردم تا ببینی مثلا:  KGRCannibalizationkeyword stuffingLargest Contentful Paint (LCP)First Input Delay (FID)Cumulative Layout Shift (CLS)E-T-AKey Performance Indicator,...   کمی که جلوتر میریم میرسیم به شهر بعدی یعنی شهر سئو داخلی! شهر دوم: انتخاب یک بخش درست بازارخب تو این شهر از دوره آموزش سئو حرفه ای یاد میگیریم که بخش درستی از بازار هدف رو براساس توانایی ها و منابعی که داریم انتخاب کنیم و روی اون بخش تمرکز کنیم تا یک برندینگ نسبتا خوبی رو انجام بدیم. یعنی اینکه برند ما به چه تخصصی بشناسن. مثلا  دیجیکالا در شروع مسیر کسب و کارش بخش فروش قطعات دیجیتال و الکترونیکی رو انتخاب کرد و موفقیتی رو کسب کرد و بعد بخش های بعدی رو هم کم کم اضافه کرد.محله های این شهر که باهم میریم و میگردیم:
  1. بخش بندی بازار و انتخاب درست یک بخش براساس توانمندی ها
  2. شناسایی میزان رقابت و انتخاب کم رقابت ترین بخش برای شروع
  3. درک درست نحوه اعتبار گرفتن سایت
  4. درک صحیح از UI , UX
 نتیجه گردش در این شهر از پکیج آموزش کامل سئو
  • شما می توانید جایگاه وب سایت خود را درک کنید.
  • ساختار صفحات وب سایت خود را رسم کنید.
  • طراحی سایت براساس نقشه ذهنی مخاطبان حوزه خود.
 ابزارهایی که در این شهر استفاده می کنیم
  • Keyword Planner
  • Answer the public
  • Ubersuggest
  • SemRush
  • google trend
  • google suggestion
 شهر سوم: سئو داخلی وب سایتعجب شهر با صفایی! یکی از شلوغ ترین و مهم ترین شهرهای مسیر سفر دوره آموزش پیشرفته سئو شهر سئو داخلی است. اینجا بیشتر به خودشناسی میرسیم. باید خودمان را بررسی کنیم. منظور از خود اینجا وب سایت خودمان است.محله های خوشگل شهر سئو داخلی:
  1. Keyword Research 
  2. Types of Keyword  (Short Tail & Long Tail)
  3. Keyword Competition Level (Low Medium or High)
  4. Keywords Intent > Informational, Navigational, Commercial, Transactional
  5. Keyword Density
  6. Landing Page Content
  7. Competition analysis to rank higher
  8. Images & Video Optimisation
  9. Headings & Title Structure 
  10. Content Structure (headings 1,2,3,4)
  11. Internal and External Linking
  12. Focussed Keyword and Alt Keyword
  13. Cornerstone Page 
  14. Building Pillar Content 
  15. Indexing and no indexing
  16. Meta Description 
  17. Tag
  18. Categorie
  19. 301 Redirect
  20. 404 Error 
  21. Canonical URL
  22. و...
 نتیجه گردش در شهر سئو داخلی از سفر پکیج آموزش کامل سئوشما به نگرش جدیدی از سئو می رسید و شیوه های صحیح سئو داخلی را یاد می گیرید. مهارت تحقیق عبارت کلیدی، انواع عبارت ها، استراتژی انتخاب عبارت ها در ابتدای مسیر و در حین مسیر سئو سایت، تجزیه و تحلیل رقبا و پیشی گرفتن از آنها، هدف جستجو عبارات کلیدی و... را در این شهر کامل یاد میگیرید. ابزارهای مورد نیاز این شهر
  • Google Map
  • Word Counter
  • Small SEO Tool
  • SEMrush
  • Content Spinner
  • Xmind
  • Screaming Frog
  • و...
 شهر چهارم: سئو خارجی وب سایتشهری در دوره آموزش آنلاین سئو که همه از آن می ترسند چرا که در این شهر براساس رفتارتان از شما صحبت می شود. اینجا فقط نام های نیک باقی می مانند!اما اگر بخواهید به صورت غیرطبیعی نام نیک برای خودتان بسازید(چون وقت اینو نداریم که طبیعی ناممون نیک بشه DWink اینجا یادتون میدیم. چجوری؟؟اینجوری:
  • بک لینک چیه؟
  • فلسفه بک لینک
  • داستان سئو خارجی
  • بک لینک نماینده مجلس
  • انواع رل های بک لینک
  • انواع بک لینک ها
  • اعتبار سنجی بک لینک ها
  • کیفیت بک لینک رو چجوری متوجه بشیم؟
  • کدوم قسمت سایت بک لینکش باکیفیت تره؟
  • سئو خارجی برای گوگل مپ
  • انواع انکرتکست ها
  • انواع رپورتاژ ها
  • نکات حرفه ای رپورتاژ
  • بک لینک های بدون لینک
  • برندینگ با سئو خارجی
  • لینک های لایه بندی شده بدون هیچ خطری
  • PBNهای بدون خطر برای آژانس های سئو
  • روش های کاهش هزینه لینک سازی
  • استراتژی لینک سازی برای سایت های فروشگاهی
  • استراتژی لینک سازی خارجی برای سایت های بین المللی
  • استفاده از سوشال مدیا برای معتبر شدن
  • خبرسازی برای افزایش اعتبار
  • کوسایتیشن و کواکورنس
  • ترکیب سمی چند روش لینک سازی برای گرفتن نتیجه
  • تحلیل لینک ها با ابزار
  • ساخت پروفایل بک لینک
  • امضاهای محتوایی
  • کامنت مارکتینگ
  • و...
 شهر پنجم: سئو تکنیکالشهری پر از شگفتی که من خودم عاشقشم.چیا تو این شهر هست بریم بهتون بگم:
  • HTTP vs HTTPS Servers. 
  • CDN
  • XML Sitemap 
  • Speed Optimization
  • 301 Redirect
  • 404 Page
  • Permalink 
  • Internet & External Link
  • Broken Link
  • Title Length
  • Meta Length
  • Structured Data
  • Schemas (Implementation & more)
  • GTmetrix
  • JS Async vs sync
  • JS Defer
  • Lazy Loding
  • CSS inline
  • JS inline
  • DOM
  • HTML Tag
  • Heading Tag
  • Icon Font size
  • Total Blocking Time (TBT)
  • لود نشدن اینماد را چگونه برطرف کنیم؟
  • Unused CSS
  • Unused JS
  • Webp or JPG
  • و...
 شهر ششم: گوگل سرچ کنسول GSCآموزش تمامی بخش های سرچ کنسول به عنوان مثال:
Experience
User Experience
Page Experience 
Mobile Usability 
Enhancement
Breadcrumb
Event
FAQ
Product Page
Review Snippet
Site-link Search-box
Unappeasable Structured Data
Security
Manual Action
Security Issue
Link
سئو چیست؟سئو، SEO، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل که بیش از 98 درصد مردم ایران از آن استفاده می کنند؛ مفهوم بسیار ساده ای به نظر میرسد اما وقتی میخواهید شغلتان را به کسی توضیح دهید متوجه می شوید.(خیلی کار سختیه!!!) دوستانی که کمی با سئو آشنا یا کارشناس سئو هستند کاملا متوجه منظورم شدند؛ نگران نباشید اگر شما هم جز عاشقان سئو باشید به این درد شیرین دچار می شوید.بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد و یکی از راهکارهای آن بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است که شما را به دیگران معرفی می کند و کاملا رایگان اینکار انجام می شود. (یعنی یه جا یکی داره کاری انجام میده مستقیم پول نمیخاد?).تاریخچه سئو به دهه 90 برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار پدیدار شدند. حالا، این یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ضروری و صنعتی در حال رشد است.بهینه سازی موتورهای جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز می کند و شامل بهینه سازی PPC نمی شود. SEO و PPC هر دو بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو هستند.خب حالا تقریبا متوجه شدید که سئو یعنی چی و وقتی به دیگران معرفی بشیم طبیعی که مشتری های بیشتری سراغمان بیایند چرا خیلی راحت و هدفمند سایت ما را پیدا کرده اند. موارد بسیار زیادی برای بهینه سازی سایت وجود دارد مثل لینک های داخل سایت، قالب سایت، محتواها و… . فرض کنید من عبارت آموزش تولید محتوا را جستجو کردم، چنین صفحه ای را می بینم که صفحه نتایج جستجو (SERP) است.[تصویر:  serp.jpg]من سعی کرده ام اکثرا عوامل مهم از چیستی، چرایی و چگونگی سئو را برای کسب و کار اینترنتی شما توضیح دهم. عبارت های کلیدی ثروت ساز، تولید محتوا و سئو محتوا، ساختن بک لینک های معتبر و مناسب و هر آنچه که نیاز باشد. شاید این عباراتی که در بالا گفته شد را برای اولین شنیده باشید اما صبر کنید تا ز غوره حلوا سازم.وقتی مزه حلوای شیرین کسب درآمد اینترنتی را چشیدید متوجه اهمیت سئو می شوید و اینکه چرا تا به امروز به آن توجه نکرده بودید؛ اما حسرت روزهای گذشته را رها کنید هیچ وقت برای تغییر دیر نیست!سایت ها چگونه با آموزش سئو و بکارگیری آن ثروتمند می شوند؟خرید هنذفری یا عبارت آموزش سئو رایگان را در نظر بگیرید خب کسی که به دنبال خرید هنذفری می باشد این عبارت رت جستجو می کند و اگر فروشگاه اینترنتی ما درست سئو شده باشد باید دسته بندی هنذفری نمایش داده شود و حالا اگر در رتبه های 1 تا 3 باشیم ? قطعا به سایت ما سر میزنند.طبق آمارهایی که گوگل و کارشناسان سئو منتشر کرده اند بیشترین ورودی برای رتبه اول یعنی بین 30 تا 35 درصد می باشد و اگر سایت شما سایر فاکتورها را داشته باشد قطعا با ثبت سفارش روبرو می شوید. اما اگر موضوع بسیار رقابتی باشد و قیمت هم یکسان اینجا نحوه خدمات و پاسخگویی و سرعت و مسائلی از این دست باعث فروش می شوند.واقعی تر از مستند؛ رتبه اول کسب درآمد بیش از حد?خب میخام براساس تجربه خودم مثالی رو براتون بزنم که خیلی جالبه و می تونید از همین مسئله الگو برداری کنید. اگر تور مشهد روزی 3000 (البته در روزهای عادی) جستجو بشه رتبه اول 30 درصد از جستجو رو میگیره و میشه 900 ورودی فقط از تور مشهد حالا تور مشهد با قطار و هوایی رو محاسبه نمی کنیم.[تصویر:  make-mony-with-seo.webp]حالا اگر از این 900 نفر ورودی گوگل فقط 10 درصد نرخ تبدیل داشته باشیم یعنی 90 نفر خرید کنند و هر نفر 2 میلیون تور خرید کند رقم بسیار بالایی می شود.90 نفر * 2 میلیون * 30 روز = 5 میلیارد و 400 میلیون در ماهاین فقط درآمد می باشد و اگر 20 درصد سود محاسبه کنیم 1 میلیارد و 80 میلیون سود می شود. به همین سادگی می توان اینقدر کسب درآمد کرد.اما فراموش نکنید یادگیری سئو و به کار بردن آن زمانبر است اما نتایج خوبی را به دنبال دارد.دلایلی برای یادگیری و آموزش سئوبهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل های مختلفی برای سایت ما ترافیک ایجاد می کند و کاربران اینترنتی را به سمت سایت ما می فرستد حالا تفاوتی ندارد سایت ارائه دهنده محتوا، سرویس، خدمات، کالا و… باشد. حالا چرا باید برای این موتور جستجو بهینه سازی کنیم به دلایل زیر:
  • صدر نشین گوگل شدن
  • رقبا را کنار زدن
  • مشتریان کاملا هدفمند داشتن
  • افزایش چند برابری فروش
  • هزینه پایین خلق مشتری
  • برند سازی
  • بسیار ماندگار تر از تبلیغات
  • و…
موتورهای جستجو سایت شما را دقیقا مقابل چشمان جستجوگر قرار می دهند و کاربران کاملا هدفمند وارد سایت ما می شوند و از این به بعد دیگر به عهده ماست که بتوانیم کسب درآمد کنیم. موتورهای جستجو در حال حاضر تبدیل به موتورهای ارتباط دهنده شده اند و کاربران را با یکدیگر آشنا می کنند و همین مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو می شود. ? سرمایه گذاری برای یادگیری سئو، بسیار بسیار ارزان تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ادز برای چند هفته می باشد آن هم با این قیمت دلار؛ که اصلا تبلیغات گوگل توجیه اقتصادی برای برخی از کسب و کارهای کوچک ندارد. ? 
سئو به طور خلاصهسئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.برای رتبه گرفتن سایتتون نیازی نیست که همه عوامل و الگوریتم های دقیق گوگل را بدونید فقط کافیه مسائل اساسی سئو را رعایت کنید.
یک راه ساده برای آموزش سئو و درک عمیق آن تصور یک کاسه سوپ است. سوپ یا آش سئو

[تصویر:  seo-soup.webp]سه اصل اساسی در آموزش سئو سایت :1- سئو تکنیکال یا سورس سایتکاسه سوپ سئو همان موارد فنی و سورس کدهای سایت است که به سئو تکنیکال نیز معروف است. اگر شما کاسه مناسبی نداشته باشید در اصل سئو معنایی ندارد و اصلا به چشیدن طعم سوپ از سمت کاربر نمی رسد. پس مهم ترین بخش سئو سایت همان بهینه سازی سورس سایت است.2- محتوای باکیفیتسوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما استمحتوای بی کیفیت = سوپ بی مزه بدون مشتری، به همین سادگی

3- کیفیت بکلینک هاادویه و چاشنی های مورد نیاز سوپ سئو اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و این ادویه ها همان بکلینک ها هستند. پس همیشه یادتان باشد که سوپ بدون ادویه و چاشنی عشق مزه ای ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباری هم بین مردم پیدا نمی کند.اصطلاحات و واژگان آموزش سئووقتی عبارت آموزش سئو را جستجو می کنید با برخی اصطلاحات رایج روبرو می شوید که جنبه های مختلف سئو را طبقه بندی کرده اند یعنی:
  • سئو داخلی و سئو خارجی سایت
  • سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه
اگر چه که دانستن این اطلاعات از نظر عملی کمک خاصی به شما نمی کند اما برای درک بهتر سئو، دانستن این اصطلاحات مهم است.آموزش سئو داخلی و خارجی سایتسئو داخلی و سئو خارجی را براساس فعالیت هایی که بروی سایت در داخل سایت و یا خارج سایت انجام می شود دسته بندی می کنند.سئو داخلی به فعالیت هایی که شما داخل سایت خود انجام می دهید می گویند از تولید و سئو محتوا بگیر تا مسائل فنی سایتتان.
  • تحقیق عبارت کلیدی
  • بهینه سازی محتوا سایت
  • سئو عنوان مطالب
  • بهینه سازی عملکرد صفحات سایت
  • لینک سازی داخلی و بهینه سازی آن
هدف اصلی از سئو سایت نمایش بهترین محتوا همراه با بهترین تجربه کاربری از این صفحه سایت است که یک موتور جستجو صفحه را به کاربر نمایش دهد.سئو داخلی گاهی با سئو فنی سایت یکسان تلقی می شود که کاملا اشتباه است سئو فنی یا همان تکنیکال بخشی از سئو داخلی سایت حساب می شود و سئو تکنیکال را برای بهبود سرعت و تجربه کاربری انجام می دهیم اما در سئو داخلی بخشی با عنوان سئو محتوا نیز داریم!سئو خارجی مجموعه فعالیت هایی که خارج از سایت برای گرفتن اعتبار نزد گوگل انجام می شود است و مهم ترین بخش آن لینک سازی خارجی یا همان گرفتن بکلینک است. بخشی از انواع لینک سازی:
  • رپورتاژ آگهی
  • لینک سازی در فروم ها
  • لینک سازی در پروفایل
  • لینک سازی در سایت های اشتراک ویدیو
  • لینک سازی در سایت های اشتراک pdf
دقت کنید که سئو خارجی فقط لینک سازی نیست! بلکه اعتماد سازی و برندینگ نیز بخش مهمی از سئو خارجی را تشکیل می دهد.دقت کنید! زمانی در سئو سایت موفق می شوید که بهترین استراتژی را برای سئو داخلی و سئو خارجی در کنار هم داشته باشید.آموزش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاهکلاه سفید و کلاه سیاه بودن سئو را از فیلم های وسترن گرفتن که مثلا نشان آدم های بد و آدم خوب در این نوع فیلم ها بود.در سئو سایت برای توصیف دو گروه از سئوکاران از این اصطلاحات استفاده می شود سئو کاران کلاه سفید کسانی که به قوانین و دستورالعمل های گوگل پایبند هستند و سئوکاران کلاه سیاه کسانی که برای این قوانین تره هم خرد نمی کنند.[تصویر:  black-hat-white-hat-seo.webp]سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولا همان اسپمینگ) برای بهبود رتبه سایت است.تکنیک های سئو کلاه سیاه سایت شما را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های برتر گوگل می رسانند اما یادتان باشد امروز فردا است که با یک بروزرسانی یا سوتی در عملیات کلاه سیاهتان به فنا بروید و موتور جستجو شما را از صفحه نتایج به طور کلی حذف کند.سئو کلاه سفید با اینکه کار خیلی سختیه اما باید به صورت کاملا دقیق به دستورالعمل ها و قوانین موتور جستجو گوگل پایبند باشید. این مسئله یک استراتژی بلند مدته اما خوب در نهایت نتیجه خیلی خوب و پایداری رو برای شما داره!در سئو کلاه سفید اگر شما در بحث لینک سازی به صورت طبیعی عمل کنید تبدیل به یک سئو کار کلاه خاکستری می شوید که فقط فقط در بحث لینک سازی خارجی کمی زیرآبی رفتید و خودتون شروع به لینک سازی کردید.سئو سایت چه تأثیری بر درآمد دارد؟مطابق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد خرید اینترنتی در ایران بسیار چشمگیر و قابل توجه است. به صورتی که میزان خرید اینترنتی در سال ۱۳۹۲ در حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان و در سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به ترتیب به ۵۰ هزار میلیارد تومان و ۶۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.متأسفانه در این آمار به سالهای بعد از ۱۳۹۴ اشاره ای نشده است اما به سادگی می توان حدس زد که رشد خرید اینترنتی بعد از سال ۱۳۹۴ نیز ادامه داشته و به صورت تصاعدی افزایش یافته است.اگر کمی هوشمندانه فکر کنیم باید به دنبال راه اندازی کسب وکار آنلاین خود باشیم؛ زیرا با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان، دسترسی به کالاهای موردنیاز کاربران به سادگی امکان پذیر بوده و تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده است.به همین دلیل، کسب وکارهایی که صرفا به صورت سنتی فعالیت می کنند رفته رفته مشتریان خود را از دست داده و دچار ورشکستگی خواهند شد.تصور کنید در زمینه فروش کفش فعالیت دارید و در مغازه نسبتا بزرگی در یکی از بهترین نقاط بازار مشغول به فروش کفش و کسب درآمد هستید. حال به سؤالات زیر پاسخ دهید:
  • روزانه چند نفر ممکن است از مقابل مغازه شما عبور کنند؟
  • روزانه چند نفر می توانند از شما خرید کنند؟
  • مجموع ساعات کاری فروشگاه شما چند ساعت در روز است؟
  • در روزهای تعطیل چطور؟
اگر کمی عمیق تر به پرسش های بالا فکر کنید، در خواهید یافت که حتی اگر فروش روزانه چند ده میلیونی داشته باشید، بازهم کسب وکار شما بسیار محدود است؛ شما محدود هستید به مشتریانی که در ساعات کاری روزهای غیر تعطیل در مقابل مغازه شما حضور دارند و می توانند از اجناس موجود در مغازه دیدن کرده و خرید کنند.حالا تصور کنید تمامی اجناس موجود در مغازه یعنی تمامی مدل های مختلف کفش همراه با سایز، رنگ بندی و توضیحات لازم بر روی فروشگاه اینترنتی شما قرار دارد و کاربران می توانند با مشاهده مدل های مختلف همراه با سایز، رنگ بندی و مشاهده توضیحات، در صورت نیاز خرید کرده و مبلغ را به صورت آنلاین به شما پرداخت کنند.
بیایید ببینیم در این حالت چه محدودیت هایی از بین می رود:
  • مهم نیست که روز تعطیل است یا روز عادی؛ مهم نیست که ساعت کاری مغازه شما به اتمام رسیده است یا خیر؛ هر کاربری از هرکجای جهان به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند وارد وب سایت شما شده و تمامی اجناس موجود را مشاهده کند. شما دیگر محدود به افرادی که در اطراف مغازه تان حضور دارند نیستید و جمعیتی معادل با تمامی افرادی که به اینترنت دسترسی دارند می توانند تبدیل به خریداران بالقوة محصولات شما شوند.
  • تمامی کاربران می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز ارسال کرده و پول آن را پرداخت کنند. بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما در مغازه و ارائه توضیحات تکراری در مورد اجناستان به مشتری باشد.
تا اینجای کار همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد اما این در حالتی است که شما تنها فروشنده کفش در اینترنت باشید. به محض ورود رقبا به این عرصه کار برای شما سخت تر خواهد شد.تصور کنید کاربری وارد گوگل شده و عبارت «خرید کفش» را جستجو کند. احتمالا این کاربر بلافاصله وارد اولین وب سایت شده و پس از بررسی مدلهای مختلف کفش، در نهایت تصمیم به خرید خواهد گرفت.اگر وبسایت شما در نتایج اول جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان حضور نداشته باشد، بازار بزرگ و پرسودی را از دست خواهید داد.سئو به شما کمک می کند تا بتوانید با حضور در رتبه های اول کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان، در مقابل دید صدها هزار کاربری قرار بگیرید که به محصولات خدمات شما نیازمندند و از این طریق درآمد فعلی خود را به سادگی حتی به بیش از ۱۰ برابر درآمد فعلی افزایش دهید.سئو برای همه کسب و کارها مناسب است؟اگر با تعریف سئو و تأثیری که بر افزایش بازدید هدفمند وب سایت ها دارد آشنا باشید قطعا می دانید که سئو برای همه کسب وکارها مفید است و می تواند باعث افزایش فروش چند برابری آن کسب وکار شود.تفاوتی ندارد که در چه زمینهای فعالیت می کنید. با رسیدن به رتبه های اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان، شما در معرض دید هزاران کاربری قرار می گیرید که به محصولات خدمات شما نیاز دارند و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی کسب و کار شما شوند.رسیدن به رتبه اول کافیست؟مسئله ای که در بسیاری از کلاس ها و کارگاه هایم با آن روبرو هستم این است که تمامی شرکت کنندگان صرفا به دنبال رسیدن به رتبه اول گوگل هستند و برنامه ای برای بعد از آن ندارند. در حالی که بخش بسیار مهمی از فرایند افزایش فروش از طریق سئو، مربوط به زمانی است که کاربر وارد وب سایت شما شده است.افزایش درآمد ارتباط غیرمستقیمی با سئو دارد. به این معنی که کسی صرفا به دلیل قرارگیری وب سایتتان در رتبه اول گوگل، پولی به شماپرداخت نمی کند؛اما در صورتی که در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در رتبه اول گوگل قرار داشته باشید، بازدیدکنندگان زیادی وارد وب سایت شما خواهند شد که می توانند تبدیل به خریداران محصولات خدمات شما شده و درآمدتان را افزایش دهند.این هنر شماست که بتوانید بازدیدکننده ای که وارد وب سایتتان شده را به خریدار تبدیل کنید. ممکن است پس از مدتی تلاش و پیگیری مستمر، وب سایت شما در کلمه کلیدی پررقابتی که مربوط به کسب و کارتان است در رتبه اول گوگل قرار گیرد و بازدیدکنندگان زیادی از این طریق وارد وب سایتتان شوند. اگر در وب سایت شما محصولات خدمات مناسبی وجود نداشته باشد، قطعا خریدی توسط کاربر انجام نمی شود و در نتیجه درآمدی نیز عاید شما نخواهد شد.پس لازم است به این نکته توجه کنید و در وب سایتتان برنامه ریزی دقیقی برای فروش محصولات خدمات به کاربران داشته باشید.رقبایمان هم از سئو استفاده می کنند؟شاید اگر چند سال قبل قصد پاسخگویی به این سؤال را داشتم با اطمینان می گفتم کمتر کسب و کاری در ایران وجود دارد که برای افزایش فروش از طریق وب سایت برنامه ریزی کرده باشد؛ اما در حال حاضر اوضاع کاملا متفاوت است.در بسیاری از کسب وکارها، رقبا برای جذب بازار کاربران اینترنت برنامه ریزی کرده و هزینه می کنند.البته لازم است به این مورد نیز توجه کنیم که در برخی کسب وکارها هنوز هم رقبای زیادی وجود ندارند و می توان با کمی تلاش به رتبه اول در کلمات کلیدی مربوط به آن کسب وکار رسید.برای اینکه با رقبایتان آشنا شوید و از وضعیت رقابت در زمینه شغلی خودتان آگاه شوید کافیست کلمات کلیدی اصلی و مهم مرتبط با کسب و کارتان را در گوگل جستجو کنید و وب سایت های صفحه اول نتایج را بررسی کنید.چگونه رقبایمان را پشت سر بگذاریم؟هدف ما این است که بتوانیم در کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارمان به رتبه اول گوگل برسیم. برای این کار لازم است که بهینه سازی وب سایتمان را آغاز کنیم.دو راه حل پیش رو داریم
  1. خودمان دست به کار شویم و وب سایتمان را سئو کنیم.
  2. سئوی وب سایتمان را به یک شخص یا شرکت واگذار کنیم.
خبر خوب این است که تفاوتی ندارد از راه حل اول استفاده می کنید یا راه حل دوم؛ در این سایت در مورد هر دو روش، توضیحات و آموزش های کاملی ارائه شده است.هدف این صفحه آموزش سئو و بهینه سازی سایت است. مطالب آموزشی موجود در این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر آشنایی با تمامی نکات و آموزش های مربوط به سئو، وب سایت خود را مطابق با استانداردهای گوگل بهینه سازی کرده و به رتبه های برتر نتایج جستجو برسانید.اما این همه ماجرا نیست!در این صفحه، محتوایی را با عنوان «چگونه با سئوکار همکاری کنیم» قرار خواهم داد که یک راهنمای کامل برای کسانی است که می خواهند برای سئوی وب سایتشان از شخص یا شرکت دیگری کمک بگیرند.پس در هر دو حالت برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید لازم است که ابتدا مطالب این سایت را با دقت مطالعه کنید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید خودتان وب سایتتان را سئو کنید یا اینکه برای این کار از شخص یا شرکت دیگری کمک بگیرید.
صفحه‌ها: 1 2 3