انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 32)ایا من رویدادها مهم را به خاطر شهوت کردن از دست داده ام ؟ ایا من رخدادها.سفرها و م
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.





32)ایا من بخاطراینکه بتوانم شهوت کنم رویدادها مهم را از دست داده ام ؟ ایا من شرایط.سفرها و رویدادهایی را به وجوداوردم که درانها شهوت کنم؟







.

 

 
شهوت برای من یک انگیزه زندگی تبدیل شده بود  شهوت  از همه رویدادهای مهم زندگیم بیشتر ارزش داشت من حاظر بودم بخاطر شهوت خیلی چیزهارو از دست بدهم و همین الگوفکر ی ورفتاری بیمارگونه باعث شد خیلی شانس های زندگیم از دست بدهم شهوت باعث شد که ان رویدادها رواز دست بدهم که الان زندگیم غیر قابل اداره شده .من  هر مسافرت وسفری که میخواستم بروم دنبال شهوت رانی بودم برای یک لذت بالاتر مسافرت میرفتم و اگر می دانستم که دریک سفرلذت شهوت رانی  درا ان نیست مسافرت را کنسل میکردم من کاملا درهمه امورزندگیم اسیردست شهوت بودم.
بله.شهوترانی باعث فراموشی شدیدی در من میشد .رویدادهایی مهم یادم میرفت یا در ظهر همانروز یادم میماند اما خوب روزهایی بودند که برای من همیشه مهم بودند.حقیقتا هیچ کنترلی روی هیچکدام از قسمتهای زندگیم نداشتم و نمیدانستم که این خلا چگونه پر میشود.شهوت فقط برون ریزی نیست.عکسهای نامناسب.اندام پرستی.سایتهای غیر اخلاقی و بسیاری چیزهای دیگر شهوت است.وقتی از روی هر غریزه ای بیش از حد عمل کنیم شهوت کرده ایم .در واقع برون ریزی اخرین کاریست که انجام میشود.
شهوت باعث بدبینی.پرخاشگری.بیتفاوتی و خیلی چیزهای دیگر میشود.این سوال در واقع میخواهد به من بگوید که در دوران بهبودی بایست برای رویدادها اهمیت قایل شوم و رویدادها و برنامه های زندگی در اولویت باشد نه شهوت
برای من شهوت خیلی مهم بود. خیلی بهش فکر می کردم. مثل گرسنه ها بودم. روابطم با دیگران شکل طبیعی نداشت و همش تصویر سازی می کردم در مورد این و آن. تمرکز حواس نداشتم. برای اینکه دیگران سر از افکار من در نیارن یه لاک انزوا برای خودم داشتم. همیشه تو هر تفریحی که می رفتم یک گمشده ای انگار داشتم. همیشه یه چیزی کم بود. نمی تونستم لذت ببرم. آخر همه آرزو های مالی و شغلی و درسی من به اینجا ختم می شد که شهوترانی کردن رو برام تسهیل کنه. انگار هدف از زندگی کردن فقط رسیدن به شهوت بیشتره.