انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: آیا می دانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6
آیا میدانید درازترین دم به سوسمار آبهای شور تعلق دارد که درازای آن به ۳ متر میرسد
آیا میدانید قدمت خالکوبی به بیش از ۵۰۰۰ سال میرسد
آیا میدانید اغلب مارها دارای ۶ ردیف دندان میباشند
آیا میدانید شمپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند اما میمونها نمیتوانند
آیا میدانید قلب والها تنها ۹ بار در دقیقه میتپد
آیا میدانید درازترین جانور یک نوع کرم خاکی است که درازای آن به بیش ۵۵ متر میرسد
آیا میدانید اولین کلیسای ساخت بشر یعنی کلیسای پطرس مقدس در انطاکیه ترکیه میباشد


[تصویر:  taba-tvd-1892tm.jpg]گسترش آیفون تصویری
آیفون تصویری به لاتین Video Door Phoneجایگزین آیفونهای صوتی شده و اکنون از یک کالای لوکس به یک نیاز در منازل تبدیل شده، دیگر می توان به قدرت گفت که حالا در تمامی ساختمانها چه مسکونی باشد و چه تجاری از آیفونهای تصویری استفاده می شود.
تصمیم به تغییر آیفون فرسوده صوتی به تصویری تصمیمی است که دیر یا زود انجام می پذیرد، اما بهتر است اخبار سایت دی سی ای کالا را پیگیری نمایید تا از طرح های تخفیفی برند های دربازکن تصویری استفاده نمایید.
در حال حاضر طرحهای تخفیفی آیفون کوماکس کره و تابا فعال می باشد.
همچنین جشنواره فروش دی سی ای کالا تا پایان اسفند ماه تخفیف های بی نظیری را شامل می شود که فرصتی دست نیافتی می باشد.

راهنمای خرید آیفون تصویری در سایت دی سی ای کالا
در سایت دی سی ای کالا امکان خرید به پیشرفته برای دربازکن تصویری وجود دارد که هم می توان به صورت جداگانه مانیتور و پنل و متعلقات آیفون تصویری را خریداری کرد و یا روی هر مانیتوری کلیک نمود و پکیج یک تا سی واحده را انتخاب نمود و با اگاهی از قیمت، آن را به سبد خرید اضافه نمود.

فیلتر پیشرفته دربازکن تصویری
ما این امکان را فراهم نموده ایم که شما در این صفحه از منو سمت چپ که کاتالوگ نام دارد، برند آیفون تصویری، اندازه صفحه نمایش، با حافظه بودن و بدون حافظه بودن مانیتور، لمسی و یا غیر لمسی بودن مانیتور، رنج قیمتی را فیلتر کرده و سیستم دربازکن تصویری مورد نیاز خود را تهیه نمایید. این فیلتر در تمام شاخه های آیفون تصویری وجود دارد و در هر قسمت امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس نیاز وجود دارد.

تصاویر با کیفیت منحصر به فرد
فروشگاه دی سی ای کالا تمام تلاش خود را نموده که نمایشگاه مجازیش را از محصولات آیفون تصویری به بهترین شکل به نمایش در بیاورد، استفاده از عکسهای صنعتی و بزرگ در زاویه های مختلف که توسط تیم عکاسی دی سی ای کالا تهیه گردیده می تواند حس دست گرفتن و لمس محصولات را منتقل نماید.

کارشناسان زبده و فنی آیفون تصویری
هر سوالی در مورد دربازکن تصویری باشد، حال می خواهد در مورد مشاوره خرید آیفون تصویری باشد و یا سوال فنی در مورد امکانات آن و یا نوع سیم کشی می توانید در هر ساعتی از روز با کارشناسان دی سی ای کالا تماس گرفته و اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

نمایشگاه دائمی آیفون تصویری
فروشگاه دی سی ای کالا برای مشتریان سخت پسند که نسبت به خرید کالا خود حساس هستند، مکانی از تمامی آیفونهای تصویری را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند به رجوع به دفتر فروشگاه دی سی ای کالا، محصول را از نزدیک دیده، کیفیت را مشاهده کرده و پس از کار کردن با دستگاه و اطمینان از کیفیت آن را خریداری نمایند.[تصویر:  %D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8...sz-725.jpg]

نصب و سیم کشی دربازکن تصویری
اصول نصب آیفون تصویری به طور کلی برای بیشتر برندها یکسان است اما با این حال نصاب آیفونهای تصویری باید از استانداردهای نصب و راه اندازی هر شرکت اطلاعات کافی داشته باشد. برای ساختمانهای نوساز پیشنهاد ما این است که ابتدا برندی که مورد نظر دارند را انتخاب نموده و بر اساس معیارهای آن برند سیم کشی دربازکن تصویری ساختمان را انجام دهند.
در ساختمانهایی که قبلا از آیفونهای صوتی و یا تصویری فرسوده استفاده نموده اند، ابتدا از کارشناسان ما مشاوره گرفته و بعد اقدام نعیین برند و خرید آن نمایید.

پروژه های انجام شده آیفون تصویری فروشگاه دی سی ای کالا
مجتمع 86 واحدی شهرک گلها - آیفون تصویری سیماران
مجتمع مسکونکی فیلکو تهرانپارس 144 واحدی - آیفون تصویری تکنما و سیماران
مجتمع مسکونی غرب 33 واحدی - آیفون تصویری سوزوکی
شرکت بیمه ایران سازه 92 واحدی - سیماران
مجتمع گلستان مسکونی واقع در ازگل 64 - سیماران
مجتمع مسکونی فراز سعادت آباد 46 واحدی - تکنما
درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انتخاب هایی است که چشم انداز ساختمان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است. مهم نیست که چه مقدار فضا برای نصب درب ها در اختیار دارید؛ زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید.
این نوع درب ها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها (که رعایت بهداشت در آن ها اهمیت فراوانی دارد)، مراکز توان بخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند.
درب اتوماتیک شیشه ای با بهره گیری از یک حسگر مادون قرمز می تواند حرکت در محیط را تشخیص داده و باعث باز شدن ورودی گردد. در مراکز پر رفت و آمدی که در کنار پیاده رو ها قرار گرفته اند و ممکن است درب آن ها دائم باز و بسته شود، می توان از یک حسگر که در کف ورودی قرار می گیرد استفاده نمود که باز و بسته شدن درب با تشخیص وزن افراد انجام گیرد.
امکان نصب این درب ها در هنگام ساخت ساختمان و یا پس از آن وجود دارد. درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مراکز اداری را نیز دارا می باشند، همچنین می توانند به سرعت قفل شوند و یا بسته به نیاز در وضعیت «دائم باز» یا «دائم بسته» تنظیم گردند. این درب ها از جنس شیشه مقاوم سازی شده (سکوریت) ساخته می شوند که قابلیت حک کردن آرم شرکت یا موسسه (سند بلاست) و یا طرحی خاص بر روی آن نیز وجود دارد. جنس قاب یا فریم درب ها از آلومینیوم ضد سایش است که می تواند روکش استیل نیز داشته باشد.[تصویر:  sandblast-automatic-slide-door.jpg]
مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

از نکات مثبت استفاده از این نوع درب ها می توان به زیبایی، باز شدن نرم و بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره نمود. درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.
شاید تصور کنید که از کار افتادن درب های اتوماتیک در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب ها باشد. در صورتی که درب های اتوماتیک می توانند مجهز به یک باتری بک آپ باشند تا در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن آن ها را فراهم آورد. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.
از آنجایی که در زمان عبور از درب های اتوماتیک نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست، این نوع درب ها جهت استفاده افراد مسن و ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد.[تصویر:  automatic-siwng-door.jpg] درب اتوماتیک شیشه ای استهلاک پایین تری نسبت به درب های لولایی و مکانیکی دارند، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست و می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد، برای ورود افراد مجوز تعیین کرد.
در صورتی که در مکانی از درب های اتوماتیک ضد حریق و یا خروج اضطراری استفاده کنیم، در زمان حادثه این درب ها امنیت را تامین و تضمین می کنند.
انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک این امکان را فراهم می سازند که در هر مکانی قابل استفاده باشند. به گونه ای که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. انواع درب های اتوماتیک شیشه ای عبارتند از درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلاید، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، درب اتوماتیک شیشه ای گردان، درب اتوماتیک شیشه ای آکاردئونی، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (زاویه دار) و درب اتوماتیک شیشه ای قوسی (منحنی). به عنوان مثال برای مکان هایی که فضای کمی در دسترس است، از درب های تلسکوپی، در مکان هایی که نیاز به فضای زیاد برای حمل بار و لوازم است از درب های اتوماتیک گردان و در مکان هایی مانند بیمارستان ها، بانک ها و ادارات از درب های کشویی استفاده می گردد.


مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
 
برای مشاوره تحصیلی و اطلاع از رشته هاي بدون کنکور دانشگاه علمي کاربردي به سایت ایران تحصیل مراجعه کنید و مشاوران به صورت تلفنی و حضوری به شما کمک میکنند.
 
آدرس سایت ایران تحصیل
https://irantahsil.org/
ممنون از سایت خوبتون
لوله بازکنی گیشا
ممنون از سایت بی نظیرتون
لوله بازکنی گیشا
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6