انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: فقط برای امروز در نارانان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
_فقط براي امروز سعي ميکنم زندگي کنم و مشکلات تمامي طول عمر را به يکباره بر دوش نکشم. من ميتوانم يک مشکل را براي دوازده ساعت تحمل کنم، اما اگر بخواهم فکر کنم که بايد مادام العمر با آن بسازم، برايم وحشتناک و غير قابل تحمل خواهد بود.

_فقط براي امروز خوشحال خواهم بود به قول آبراهام لينکن"بيشتر مردم به همان اندازه که خودشان مي خواهند خوشحال هستند"
_
فقط براي امروز خودم را با شرايط وفق ميدهم به جاي آنکه خيال پردازي کنم، روزگازم را ميسازم." شانس" را بعنوان چيزي که به صلاح من بوده است مي پذيرم و سعي میکنم خودم را با آنچه به صلاحم بوده، تطبيق دهم.

_فقط براي امروز سعي ميکنم فکر خود را تقويت کنم، مطالعه ميکنم، چيز قابل استفاده اي ياد ميگيرم و ذهن خود را عاطل نميگذارم، مطالبي را ميخوانم که نياز به سعي، فکر و تمرکز داشته باشد.
_
فقط براي امروز روح و روان خود را از سه طريق به تمرين وا ميدارم:
__ يک کار نيک براي کسي انجام ميدهم اما نميگذارم که او يا هيچ کس ديگري بفهمد که من آنرا انجام داده ام و اگر کسي فهميد آنرا به حساب نمي آورم.
__حداقل دو کار انجام ميدهم که بر خلاف ميلم باشد، فقط براي تمرين.
__ به هيچ کس نشان نميدهم که احساساتم جريحه دار شده است، حتي اگر شده باشد هم، امروز آن را بروز نخواهم داد.

_
فقط براي امروز موضع موافقي خواهم داشت.تا انجا که امکان دارد آراسته خواهم بود.لباس مناسبي ميپوشم، با متانت صحبت ميکنم، با احترام رفتار مي کنم، هيچ گونه خرده اي از هيچ کس نميگيرم، به دنبال عيب و ايراد در چيزي نميگردم و سعي نميکنم هيچ کس جز خودم را اصلاح يا منظم کنم.

فقط براي امروز براي خود برنامه اي خواهم داشت،شايد که اين برنامه را مو به مو اجرا نکنم اما به هر حال آنرا خواهم داشت.امروز خود را از شر دو آفت عجله و دو دلي خواهم کرد.

فقط براي امروز به مدت نيم ساعت در آرامش، با خود خلوت خواهم کرد، در عرض اين نيم ساعت سعي خواهم کرد که در بعضي از لحظات با ديد بهتري به زندگي نگاه کنم.

فقط براي امروز ترس به خود راه نخواهم داد،از لذت بردن به خاطر آنچه زيباست واهمه نداشته و ايمان خواهم داشت که به همان صورت که من به دنيا چيزي ميدهم، دنيا نيز متقابلا پاسخ آن را خواهد داد.