انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: سنت دوم معتادان گمنام را بخوانید . آیا مفهوم ششم در تضاد با سنت دوم می باشد ، یا این
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.






سنت دوم معتادان گمنام را بخوانید . آیا مفهوم ششم در تضاد با سنت دوم می باشد ، یا این که کمک می کند تا این سنت برای ما واضح تر و روشن تر شود؟





.
.






خیر . مفهوم ششم به ما یاد می دهد که چگونه سنت دوم را رعایت کنیم . برای رسیدن به اراده خداوند ، لازم است که همه اعضاء گروه در مورد تصمیمی که قرار است گرفته شود آگاه باشند . رهبران ما در اینجا فقط نقش آگاهی دهنده را دارند و نباید نظرشان را به گروه القاء و تحمیل کنند .







.
خیر هیچکدام از سنتها و قدمها و مفاهیم با هم ضدیتی ندارند و حتی تایید کننده یکدیگر هم هستند سنت دوم و مفهوم ششم رابطه تنگاتنگی دارند سنتها بیشتر در گروه کاربرد دارد و مفاهیم بیشتر در ساختار اما هم در گروه و هم در ساختار هر دو را میتوان عمل کرد.
وجدان گروه یک توانایی روحانی ضروری و حس درونی تشخیص درست و غلط برای ما استچرا که وجدان بیدار بدست امده از طریق اگاهی و تجربیات روحانی اعضا در برنامه وقتی کنار یکدیگر قرار گرفته و شکل وجدان گروه به خود میگیرد نتیجه ای به جر تمایل روحانی اعضا جهت رساندن پیام و توسعه هدف اصلی نداشته و ضمنا پرهیز از انگیزه ها و نقطه نظرات زیان بخش است.وجدان اگاه قتبلیت تشخیص مسایل مشکلات و راهبردها را به ما داده و کمک میکند تا تصمیمات در انجمن معتادان گمنام که یک جمعیت روحانی با هدف رساندن پیام بهبودی است بر اساس وجدان گروه و خرد جمعی بر پایه عشق و از خودگذشتگی باشد