انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: شما چه موقع می فهمید که وقت آن است که برخلاف تصمیم اکثریت صحبت کنید؟ و چه وقت باید تص
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.






شما چه موقع می فهمید که وقت آن است که برخلاف تصمیم اکثریت صحبت کنید؟ و چه وقت باید تصمیمی را بپذیرید و تسلیم وجدان گروه گردید؟






.
.





زمانی که من احساس کنم تصمیمی که گرفته می شود برخلاف اصول معتادان گمنام است و به گروه من و انجمن در کل ضربه می زند ، وظیفه دارم آگاهی لازم را به اعضاء بدهم ، حتی اگر در اقلیت مانده و صدایی تنها باشم .

در جلسات اداری مکرر دیده ام موقعی که موضوعی مطرح می شود چند نفری که در تائید آن صحبت می کنند ، مابقی اعضاء هم از موضوع حمایت می کنند اما موقع رای گیری می بینیم نیمی از افراد رای نمی دهند . کاملا مشخص است که اینها مخالف هستند و یا لاعقل در رای دادن تردید دارند ، اما به دلایل مختلف از جمله ترس از در اقلیت ماندن نظر مخالف خود را ابراز نمی کنند .

وقتی که من در چهارچوب اصول انجمن در مورد مطلبی به گروه آگاهی لازم را دادم ، وظیفه ام را انجام داده ام و باید خواست خدا را بپذیرم و تابع رای گروه باشم حتی اگر گروه به نظر من اهمیتی ندهد و آنرا نپذیرد .



.
همانطور که دوستمان پاسخ داده اگر احساس کردم تصمیم گرفته شده بر خلاف مصالح معتادان گمنام و گروه است حرفم را میزنم اما بلافاصله قدم 3 را به کارگرفته و دیگر کنترل نمیکنم.من در واقع با گفتن و رها کردن وظیفه ام را انجام داده ام