انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: بازتابهاي روزانه الکليهای گمنام
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازتابهاي روزانه الکليهای گمنام
8مرداد
بخشش
او چیزی بهتر از طلا را کشف کرده است.ممکن است در نگاه اول در نیابد به رگه ای بی انتها دست یافته است که تنها در صورتی که تا انتهای عمر از ان برداشت کرده و تمام محصول ان را به دیگران ببخشد برای او سود اور خواهد بود
الکلیهای گمنام
سهم من در سنت هفتم چیزی بیشتر از کمک مالی برای پرداخت قهوه بوده و حس پذبرش و تعلق به یک گروه را شامل میشود.برای اولین بار میتوانم مسوولیت پذیر باشم زیرا حق انتخاب دارمومیتوانم اصول کنار امدن با مشکلات زندگی روزانه را از طریق مشارکت در {{کسب و کار}}الکلیهای گمنام یاد بگیرم.از طریق خود کفایی میتوانم دین خود را به انجمن پرداخت کنم.انجمن دین عظیمی به گردن من دارد و پرداخت این دین نه تنها اطمینان از عدم مصرف دوباره الکل را میطلبد بلکه تضمین میکند گروه الکلیهای گمنام زمان نوه های من نیز وجود خواهد داشت
بازتابهاي روزانه الکليهای گمنام
[align=start][align=start]9
مرداد
[align=start]دعا برای تمام فصول
خداوندا به ما ارامش برای پذیرفتن مسایلی که قادر به تغییر ان نیستیم،شجاعت برای تغییر مسایلی که قادر به ان هستیم و درایت لازم برای تمیز بین این دو عنایت فرما.
[align=start]12 گام و 12 سنت
[align=start]قدرت اعجاز انگیز این دعا بدین خاطر است که سادگی و زیبایی ان همانند انجمن است.گاهی اوقات در زمان خواندن ان با مشکل مواجه میشوم ولی اگر بخش مشکل افرین را به دقت بررسی کنم،پاسخ سوال خود را میابم.اولین باری که این اتفاق افتاده احساس ترس کردم اما اکنون انرا ابزاری ارزشمند به حساب می اورم.
[align=start]با پذیرش زندگی بصورت موجود احساس ارامش میکنم.وقتی دست به کار میشوم احساس شجاعت میکنم و خدا را برای توانایی تمایز بین شرايطي که قادر به تغيير آن هستم و شرايطي که بايد نسبت به تغيير آن اقدام کنم شکر مي کنم . تنها چيزي که براي من باقي مانده موهبتي است که خداوند به من عطا کرده است : زندگي ام ، حس مفيد بودن ، قناعت و برنامه انجمن الکليهاي گمنام . اين آرامش حرکت رو به جلو را برايم فراهم ميسازد . الکلي هاي گمنام مسير آسان تر و هموارتر است . 
بازتابهاي روزانه الکليهای گمنام
10 مرداد
کنار امدن با ان....
زندگی معنوی و روحانی یک نظریه نیست باید با ان زندگی کرد       الکلیهای گمنام
اوایلی که وارد برنامه شدم نمیتوانستم جنبه های معنوی و روحانی اش را درک کنم اما اکنون که هوشیاری خود را بازیافته ام،نمیتوانم زندگی بدون ان را تصور کنم.معنویت چیزی بود که به دنبال ان بودم.خدا در تصوری که نسبت به او دارم،پاسخ سوالاتی را به من داد که در بیست سال گذشته مرا به مصرف الکل گرایش داده بود .زندگی معنوی و کمک خواستن از خدا به من عشق،مراقبت و احساس دلسوزی برای اطرافیانم و احساس شادی در جهانی که پیش از این تنها احساس ترس را برای من زنده میکرد،عطا فرموده است


 
بازتابهاي روزانه الکليهای گمنام
11 مرداد
علاقمند میشویم.......
اکنون سعی در ساماندهی زندگی خود داریم.اما این تنها هدف نیست.
الکلی های گمنام
در مسیر رسیدن به گام هشتم احتمال گمراهی و کجروی زیاد استو
ارزوی رهایی میکنم و احساس میکنم گام ششم و هفتم مرا متحول کرده است..اکنون،بیش از هر زمان دیگر در برابر منافع شخصی و اهداف پنهان احساس اسیب پذیری میکنم.میکوشم بخاطر داشته باشم که رضایت شخصی که گاهی اوقات از طریق بخشش کسانی که به انها اسیب رسانده ام حاصل میشود،هدف واقعی من نیست.اماده جبران شده ام و میدانم که این فرایند مرا برای حرکت رو به جلو و اگاهی از اراده و خواست خدا اماده میکند.
 
بازتابهاي روزانه الکليهاي گمنام
فقط براي امروز الکليهاي گمنام
12 مرداد
درخدمت بودن ....
هدف اصلي ما آمادگي براي خدمت حداکثري به خدا و مردم است .                                         الکليهاي گمنام
روشن است که طرح خداوند براي من از طريق عشق تجلي يافته است . عشق خداوند به من آنقدر بود تا مرا از کوچه ها و زندانها نجات داده و تبديل به فردي مفيد در جهان هستي کند . در مقابل ، من به تمام فرزندان خداوند از طريق خدمت رساني و الگو ساري عشق مي ورزم .
از خدا مي خواهم به من قدرت لازم براي جبران توجه او یه من ، از طريق عشق ورزيدن به ديگران عطا نمايد.