انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 19-· بعضی از چیز هایی که قدرتمندتر از خودتان هستند را نام ببرید .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· بعضی از چیز هایی که قدرتمندتر از خودتان هستند را نام ببرید .
مجموعه از خوب ها و بدها که عبارتند از :
خداوند نیروی بیماری اعتیاد قدرت شفا بخش دعا و نیایش گروه همدردان قدرت وسوسه مصرف کننده و اصول نهفته در قدم و سنت ها خیلی از انسان ها که از لحاظ جسمی فکری اقتصادی از ما قدرتمند ترند در کل هر ان چه که من در مقابل ان عاجز وناتوانم وهر چیزی که قدرت و توان انجام ان را ندارم و دیگران بایک نیروی برتر به انجام می رسانند از من قدرتمند تر هستند .

نظر ها متفاوت هستندن در مورد چیز های قدرتمند .به نظر من دو نوع نیرو قدرت مند تر از من هستند ،،،،،یک،،،، نیرو هایی که انسان ویا واسطه رسیدن به خدا می شود ،،،دو ،،،نیروهایی که باعث شر و دوری از خداوند می شونند ؟ از جمله مواد مخدر ها و محرک ها و الکل ها ،وسوسه های شیطانی ،افرادی که آدم را به انحراف می کشد ،هوا نفس واستفاده اجباری از نقص های و غرایز جنسی عیر شریعی و عرفی.و بقیه نیروهایی که انسان را به خدا میرساند.. طبیعت خورشید .آب هوا .شب روز .هرچه جهت استفاده ما باشد و آسایش را به ما بدهد و برای استفاده از انها لازم است از خدا شکرگزاری و تشکر کنیم
قدرتمند ترین چیز فکر منفی و بسیار موزی من است این فکر منفی عامل و ریشه استفاده از

خیلی نواقص من است.مواد مخدر تنبلی،خودمحوری،ترس،خشم،لذت طلبی،زیاده خواهی،

بی توجهی،بی ملاحظه گی و ...بسیار قدرتمند تر از من هستند.
تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gif   
درقدم دوم نیروهای بهبودی مد نظر است.
یعنی خداوند مهربان که دستم را گرفت تا پاک شوم.نیروی جلسه ک توانست قدرت وسوسه را از سر من بیرون کند. اصول انجمن معتادان گمنام- میل و اراده شخصی من همیشه من را به بیراهه برد اما خدمت کردن این توانایی را ب من داد تا کنترل کنم. نیروی راهنمایم ک همیشه فکر خراب من را ترمیم کرد.
چقدر سایت خوبی دارین
مطالب انگیزشی فوق العاده ای هست
19-هرچیزی که با ماهیت ونیرویی که دارد باعث تغییر شخصیت ورفتاروگفتار وماهیت من گردد از من قدرتمندتر است مانند:خداوند عشق ومحبت مادر پول وپارتی مواد مخدر بیماری اعتیاد بیماریهای مختلف وامراض روحی وروانی خود قدرت نیرو وقدرت جمع اصول روحانی برنامه قوانین دولت کتاب الکل ومحرکات نیروی برتر واصول نهفته در قدم ها طبیعت مجموعه قوانین وانرژیهای هستی ورزشکاران روابط جنسی خود بانوان نیروهای منفی سیل زلزله ترس شهوت لذت طلبی وسوسه عادات بد افکاربیمارگونه وگیر کردن درچرخه معیوب مرض خشم وعصبانیتم غرور ونواقصم حتی بیشتر حیوانات عشق وامید وایمان جلسه راهنما گروه قدم دانش وآگاهی هستی وکاینات ومن پذیرفته ام که اگر بامرضم بخواهم زندگی کنم وبه کله خودم متکی باشم حتما ضعیف وآسیب پذیر خواهم بود.?