انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: تبريک به اعضاي خدمتگزار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
دوست عزيز آقاي مشکي  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
دوست عزيز آقاي شاپور  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت شما را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
 
دوست عزيز خانم ماريان عزيز  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت  علي البدل منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
دوست عزيز خانم صبور عزيز  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت علي البدل منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
دوست عزيز آقاي محمد  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
 
دوست عزيز آقاي محسن   ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 

 
دوست عزيز خانم سحر عزيز  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
دوست عزيز خانم سارا عزيز  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت علي البدل منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
دوست عزيز خانم آرتيمس عزيز  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت  علي البدل منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
 
دوست عزيز خانم آيلين  ضمن  تشکر از جنابعالي و زحمات ارزشمندتان در تالار و چت روم بانيان بهبودي ، خدمت علي البدل منشي را از طرف گروه بانيان بهبودي به جنابعالي و کل اعضا تبريک مي گوييم . با اميد موفقيت روز افزون براي شما و خانواده محترمتان . 
 
صفحه‌ها: 1 2 3