انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: توجه توجه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7
مواد مخدر جدید
خطر در کمین دختران / حتما بخوانید
چندی
پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: «می‌خواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناری‌ام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر می‌رسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم م
ی‌شود خوشحال شدم. می‌گفت دستمال‌ها بی‌خطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمال‌ها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب این کار را می‌کردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمال‌ها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمال‌ها را به من فروخت». دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمال‌ها را استفاده می‌کردم و اگر آنها را به صورتم نمی‌گذاشتم نمی‌توانستم بخوابم و نیمه‌های شب از خواب می‌پریدم. اصلا تصور نمی‌کردم که معتاد دستمال‌ها شده‌ام. رفته رفته وقتی از دستمال‌ها استفاده نمی‌کردم خمار و خواب‌آلود می‌شدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال می‌کرد ترسیده بود، طوری حرف می‌زد که انگار مطمئن است من مواد مصرف می‌کنم اما نمی‌پذیرفتم. هر بار با فریماه تماس می‌گرفتم قیمت دستمال‌ها را چندین برابر بالا می‌برد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس می‌گرفتم چون می‌دانست وابستگی شدیدی به دستمال‌ها دارم قیمت را بالاتر می‌برد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بی‌تابی‌های من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمی‌کردم چنین جواب عجیبی بشنوم، به خاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم. نتیجه باورنکردنی بود.در خون من یک نوع ماده مخدر به نام «ال‌سی‌من» وجود داشت که از راه پوست و دستمال‌های مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید می‌دانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشی‌اش خاموش است. من از این زن که می‌تواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد، شکایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسی‌های تخصصی دست زدند و پی بردند «ال‌سی‌من» یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.ماموران دریافتند که فریماه با اطلاع از اینکه دستمال‌ها اعتیاد‌آور هستند، سوار اتوبوس‌ یا مترو به جذب مشتری از میان دختران جوان پرداخته و با استفاده از عدم آگاهی آنان به خطری که در پیش دارند ابتدا با قیمت‌های پایین دستمال‌های «ال‌سی‌من» را در اختیارشان گذاشته سپس با اعتیاد طعمه‌هایش پول زیادی به جیب می‌زند.
خواهشا به دیگران اطلاع دهید
 
 
با سلام
روز جهانی اتحاد 30 آگوست برابر با 8 شهریور ماه 1393 ساعت 21:30 میباشد. قرار بر این است هرجا که هستیم در این لحظه چند ثانیه سکوت کنیم برای اتحاد معتادان گمنام و دعای آرامش بخوانیم. لطفا از هر طریقی که میتوانید این پیام رو به اطلاع اعضای انجمن معتادان گمنام برسانید. با تشکر
به سلامتيه ....
به سلامتی اونایی که مست هستن ولی پست نیستند
به سلامتی اونایی که بی کس هستن ولی ناکس نیستند
به سلامتی اونایی که دلتنگن ولی دل سنگ نیستند
به سلامتی اونایی که مرد هستن ولی نامرد نیستند
به سلامتی هر کی رفیقه نه هر چی رفیقه
باسلام به همه دوستان و مهمانهاي عزيز به اطلاع ميرسانم اين سايت و چت روم براي رشد و اگاهي فرد فرد شما طراحي شده تا بتوانيم با گذاشتن تجربه و استفاده کردن از تجربيات هم ديگر راه درست زندگي کردن را بياموزيم.ما ان چه را که داريم با مراقبت کامل مي توانيم حفظ کنيم و همانطور که ازادي فردي ما از قدمهاي دوازدهگانه سر چشمه ميگيرد به همان صورت ازادي گروه به سنتهاي ما بستگي دارد.تا زماني که پيوندهايي  که ما را به هم متصل ميکند از انچه ما را از هم جدا مي نمايد محکمتر باشد.همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت.منافع ما وجدان ما  تمايل ما استقلال ما پيام ما شهرت ماخدمات ما هیاتهاي ما روابط عمومي ما عقيده ما و مهمتر از همه گمنامي ما بستگي به متکي بودن ما مي باشد.لضا از دوست که تمايل و تواناي براي حمايت سايت و چت رو م خود داران مي توانند از طريق لينگ زير سايت خود را حمايت کنن با تشکر از همه دوستان خزانه دار گروه.ارمان.                                        انلاينhttp://pay.banianbehboodi.ir/                                                                                                                               کارت.6104337990985697                                                                                                                                               موبايل.09193907848

 
6 دلیل برای خوردن پیاز
---------------------------------------------
پیاز از قدیمی‌ترین سبزی‌هایی است که بشر استفاده می‌كند. از این سبزی نه‌تنها برای طعم دادن به غذا، بلکه حتی برای بسیاری حکم طلا داشته و آن را در داد و ستدهایشان به كار می‌برده‌اند .
ارزشی که قدیما برای پیاز قائل بودند، بی‌دلیل نیست زیرا تحقیقات گسترده پژوهشگران در دهه اخیر از حقایق جالبی در این زمینه پرده برداشته‌ است. اگر از افرادی هستید که علاقه‌ای به مصرف پیاز ندارند، حتما این مطلب را بخوانید.
1 - پیاز ضدانعقاد است
-------------------------------
پیاز قرمز می‌تواند به حفظ کلسترول خوب کمک و از ابتلا به بیماری‌های قلبی پیشگیری کند. محققان با انجام مطالعاتی روی حیوانات متوجه شدند مصرف پیاز قرمز بعد از 8 هفته می‌تواند میزان کلسترول بد را در بدن به میزان 20 درصد کاهش دهد اما در همین دوره زمانی، هیچ تغییری در میزان کلسترول‌های خوب بدن به وجود نمی‌آورد. طبق نتایج تحقیقاتی كه در سال 2012 در مجله Clinical investigation منتشر شد، فلاونوئیدی به نام روتین كه به وفور در خانواده پیازها و سیب وجود دارد، از تشكیل لخته‌های خونی در عروق پیشگیری می‌كند. در حقیقت، تشكیل فیبرین در سیاهرگ‌ها و تجمع پلاكت‌ها در سرخرگ‌ها از عوامل بروز لخته‌های خونی و سكته است كه این تركیب مانع ساخت آن می‌شود.
2 - پیاز ضد سرطان است
-----------------------------------
محققان دانشگاه كورنل بعد از مطالعه تاثیر پیاز بر رشد سلولی و تخریب رادیكال‌های آزاد، در سال 2004 اعلام كردند موسیر و انواع پیاز به دلیل خواص آنتی‌اكسیدانی‌ برجسته‌، تاثیر ویژه‌ای بر کاهش پیشرفت سرطان كبد دارند و از رشد سلول‌های سرطانی پیشگیری می‌كنند. طبق تحقیقات دیگر دانشمندان، مصرف منظم پیاز به میزان 2 بار در هفته، به‌طور واضح خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کم می‌کند. پیاز سرشار از فلاونوییدهاست و از رشد تومورها جلوگیری و سلول‌های روده بزرگ را از آسیب حفظ می‌کند. پختن گوشت با پیاز نیز می‌تواند به کاهش مواد سرطان‌زایی که هنگام پخت گوشت در حرارت ایجاد می‌شوند، کمک کند.
3 - پیاز خون‌ساز است
--------------------------------
اسیدفولیك یا ویتامین 9 B یكی از تركیبهای مورد نیاز مغز و تضمین‌كننده سلامت روان و احساس افراد است. 125 میلی‌لیتر یا نصف پیمانه آب‌پیاز می‌تواند 9 درصد از نیاز روزانه بدن به اسیدفولیك را برطرف کند بنابراین عادت به خوردن پیاز به تامین نیاز بدن به اسید فولیک کمک می‌کند.
4 - پیاز استخوان ساز است
-----------------------------------
طبق تحقیقات پژوهشگران دانشکده پزشکی جنوب کالیفرنیا که مشروح آن در سال 2009 منتشر شد، تراکم استخوان‌ها در زنانی که روزی یک پیاز مصرف می‌کنند، 5 درصد بیش از زنانی است كه یك بار در ماه پیاز می‌خورند. از سوی دیگر، در زنانی كه مرتب پیاز مصرف می‌‌كنند در مقایسه با زنانی كه پیاز نمی‌خورند، احتمال شكستگی لگن 20 درصد كاهش می‌یابد. بنابراین به خانم‌ها توصیه می‌شود برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان، خوردن پیاز را به یکی از عادت‌های غذایی خود تبدیل كنند.
5 - پیاز ضددرد است
--------------------------------
براساس تحقیقی كلینیكی كه در سال 1990 در داكوتای شمالی انجام شد، زنانی كه رژیم‌غذایی غنی از منگنز دارند، كمتر دچار علایم نشانگان قبل از قاعدگی مثل دردهای شكمی یا بدخلقی می‌شوند زیرا پیاز یکی از منابع خوب منگنز به شمار می‌رود و این ماده معدنی مانند یک ضددرد عمل می‌کند.
6 - پیاز ضدفشارخون است
-----------------------------------
پیاز مانند سیب منبع بسیار خوب نوعی آنتی‌اكسیدان به نام كركتین است. تحقیقات پژوهشگران كه نتایج آن در سال 2007 منتشر شد، نشان داد كركتین تاثیر ویژه‌ای بر كاهش فشارخون دارد و از تخریب دیواره عروق پیشگیری می‌كند و به این ترتیب خطر بروز بیماری‌های قلبی- عروقی را كاهش می‌دهد.
چگونه پیاز بیشتری بخوریم؟
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
پیاز را به صورت خام یا پخته می‌توانید مصرف کنید ولی یادتان باشد که پیاز خام آنتی‌اکسیدان‌های بیشتری دارد. البته پخت و پز میزان آنتی‌اکسیدان‌های این ماده غذایی را فقط کمی کاهش می‌دهد.
توصیه می‌کنیم از پیاز خام برای تهیه انواع سالاد استفاده کنید. البته پیاز به تنهایی معجزه نمی‌کند. زمانی خواص این ماده‌ غذایی بیشتر می‌شود که تغذیه سالم و متنوع حاوی انواع میوه و سبزی‌های سرشار از آنتی اکسیدان داشته باشید. در بیشتر غذاها می‌توانید از پیاز برای گرفتن بوی زحم استفاده کنید اما اگر می‌خواهید پیاز را بپزید یا سرخ کنید، از روغن زیاد استفاده نکنید. اگر هم علاقه‌ای به پیاز پخته ندارید، می‌توانید آن را ریز رنده یا از آب آن در غذاها استفاده كنید.
هشدار
فوری به دوستان اطلاع بدید
دقت کنید که اگر در حین رانندگی در شب مورد اصابت تخم مرغ به شیشه جلو قرار گرفتید از زدن برف پاک کن و پاشیدن آب به شیشه به پرهیزید!!!
زیرا تخم مرغ با آب مخلوط شده و به صورت یک مخلوط شیری تبدیل میگردد که تا 92.5 درصد دید شما را از بین میبرد و سپس شما مجبور به توقف در کنار جاده میشوید و در این موقع تبدیل به یک قربانی برای دزدان خواهید شد....!
این یک تکنیک جدید مورد استفاده توسط دزدان است و اخیرآُ 3مورد از این سرقت در جاده های اطراف شیراز گزارش شده است. لطفاُ قضیه را جدی گرفته و موضوع را برای تمامی دوستان اطلاع دهید.
 
 
١ . درمان بیماری قلبی :
مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید.این روش در کاهش کلسترول،جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است.بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی درامان خواهند بود.بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است،با بالا رفتن سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه میبخشد.
٢ . از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات :
مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید،قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.
٣ . درمان التهاب مفصل(آرتریت):
روزانه،یک وعده صبح و یک وعده شب،مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود.این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نیز درمان می کند.بررسی های اخیر روی ٢٠٠ بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند،بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.
۴ . جلوگیری از ریزش مو:
قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون داغ،یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق پودر دارچین را به مدت ۵ تا ١۵ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید.
۵ . از بین بردن عفونت مثانه:
٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید.این روش باعث می شود که میکروب های مثانه از بین برود.
۶ . درمان درد دندان:
مخلوطی از یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ۵ قاشق چای خوری عسل تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید.این عمل را ٣ بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد.
٧ . کاهش کلسترول:
٢ قاشق غذاخوری عسل را با ٣ قاشق چای خوری پودر دارچین در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید.این کار میزان کلسترول خون را طی ٢ ساعت به ١٠ درصد کاهش می دهد.
٨ . درمان سرماخوردگی:
به مدت ٣ روز از مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل با یک چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنید.این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.
٩ . درمان ناباروری:
برای برطرف کردن این مشکل،به مردان توصیه می شود ٢ قاشق غذاخوری عسل را قبل از خواب میل کنند.در کشورهای چین،ژاپن و خاوردور که با مشکل ناباروری مواجه اند،در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یک دوم قاشق چای خوری عسل را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود.زوجی که مدت ١۴ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچین پس از مدت کوتاهی صاحب دوقلو شدند.
١٠ . درد معده:
مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده،زخم معده را نیز درمان می کند.
١١ . تقویت سیستم ایمنی:
استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از حمله باکتری و ویروس محافظت می کند.دانشمندان دریافتند که عسل دارای مقدار زیادی ویتامین و آهن است.مصرف مداوم عسل گلبول های سفید خون را تقویت می کند تا بتواند با باکتری ها و بیماری های ویروسی مقابله کند.
١٢ . برطرف کردن سوء هاضمه:
قبل از هر وعده غذا،پودر دارچین را روی ٢ قاشق غذاخوری عسل بریزید و میل کنید تا از ترشح اضافی اسید معده رهایی پیدا کنید زیرا این مخلوط غذاهای سنگین را به راحتی هضم میکند.
١٣ . جلوگیری از آنفلوآنزا:
دانشمندی در اسپانیا ثابت کرده که مخلوط عسل و دارچین دارای مواد مفید طبیعی است که از میکروب های آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری به عمل می آورد .
١۴ . افزایش طول عمر:
مصرف دائم و مرتب عسل و پودر دارچین مانع پیری زودرس می شود.مخلوطی از ۴ قاشق چای خوری عسل،یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ٣ فنجان آب گرم را با هم بجوشانید.سپس مخلوط به دست آمده را ٣ الی ۴ بار در روز به مقدار یک چهارم فنجان میل کنید.این مخلوط علاوه بر طراوت بخشیدن و نرم نگه داشتن پوست از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.
١۵ .برطرف کردن جوش صورت:
قبل از خواب مخلوط ٣ قاشق غذاخوری عسل و ١ قاشق چای خوری دارچین را روی جوش ها قرار دهید و روز بعد با آب ولرم بشویید.تکرار روزانه این کار به مدت ٢ هفته،جوش ها را از بین می برد.
١۶ . درمان عفونت های پوستی:
قرار دادن مخلوطی به مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین روی قسمت های مختلف پوست، عفونت های پوستی و اگزما را نیز درمان می کند.
١٧ . درمان سرطان:
تحقیقات جدید انجام گرفته در ژاپن و استرالیا نشان داده،سرطان های پیشرفته معده و استخوان به طور موفقیت آمیزی درمان شده است.بیماران مبتلا به این سرطان ها ٣ بار در روز و به مدت ٣ ماه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری دارچین را مخلوط و مصرف می کنند.
١٨ . از بین بردن خستگی مفرط:
مصرف نصف قاشق غذاخوری عسل و مقداری پودر دارچین در یک لیوان آب اول صبح و بعد از ظهر که بدن با افت نشاط روبه رو است طی یک هفته نیروی حیاتی بدن را افزایش می دهد.
١٩ . از بین بردن بوی بد دهان:
شما می توانید پس از بیدار شدن از خواب با محلولی از یک قاشق چای خوری عسل،مقداری پودر دارچین و آب گرم غرغره کنید تا در طول روز مشکل بوی بد دهان را نداشته باشید.
٢٠ . مشکل شنوایی:
مصرف روزانه مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین در صبح و شب مشکل شنوایی را برطرف می کند.
شایان ذکر است،عسل مورد مصرف باید خام و پاستوریزه نشده باشد.زیرا که آنزیم های لازم به هنگام عمل پاستوریزه به علت حرارت دیدن از بین می رود.
بهروز وثوقی درگذشت
-بهروز وثوقی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ هـ. ش / ۱۹۳۸ میلادی) در شهرخوی، آذربایجان غربی، بازیگر سینما، تئاتر هنرپیشه بود.مشهورترین بازیگر ایرانی درگذشتوی برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغولند. تحصیلات وی در حد دیپلم می‌باشد بهروز وثوقی قبل از بازیگری در سینما کارمند اداره دارائی و دوبلر و گوینده رادیو تلویزیون بوده‌است.
وی روز گذشته بر اثر ایست قلبی در سن ۷۶ سالگی در بیمارستانی در سانفرانسیسکو درگذشت.بهروز وثوقی اواخر عمر خود با بازی در برخی تئاترها در آمریکا سوابق کاری خود را بنا به نظر برخی از کارشناسان زیر سئوال برده بود.بازی در فیلم های قیصر؛ سوته دلان؛طوقی و گوزن ها از سوابق کاری بهروز وثوقی محسوب میشود.
برای تمام دردها دو علاج وجود دارد  گذر زمان و سکوت
آلسا دختر بچه 13 ساله ی با اراده ای که مصمم است در سال 2033 پا بر روی کره مریخ بگذارد. آلسا نماد و سمبل همه زنان و دخترانی است که برای رسیدن به آرزوهایشان از کودکی مبارزه را آغاز کرده اند.
آلسا کارسون رویاهای بزرگی دارد. در ۱۳ سالگی مصمم است اولین فردی باشد که قدم بر مریخ می‌گذارد.او تنها رویاپردازی هم نمی‌کند، بلکه سال‌هاست که آموزش را شروع کرده است. ناسا هم می‌گوید که شانس این دختر آمریکایی کم نیست.آلسا در کلاس‌های علوم پایه و چندین زبان خارجی شرکت می‌کند و اولین فردی است که تاکنون در هر سه کمپ فضایی ناسا حضور داشته است.این دختر جوان اهل باتون‌روژ لوئیزیانا است و می‌گوید که در مسیر رسیدنش به مریخ، گزینه شکست وجود ندارد.برت کارسون، پدر آلسا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت که کاملا مطمئن است دخترش راهی مریخ خواهد شد. او می‌گوید که پشتکار دخترش جای هیچ شکی را در این باره نگذاشته است.
او گفت که آلسا می‌خواهد که در سال ۲۰۳۳ راهی مریخ شود و برای رسیدن به این هدف، آنها برای ۲۰ سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند. 
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7