انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 7-آيا در گروه خود فردي را بت مي کنم و از او انتظاراتي دارم که از خود ندارم ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
.




7-آيا در گروه خود فردي را بت مي کنم و از او انتظاراتي دارم که از خود ندارم ؟





شاید در اوایل برنامه انتظارات من از افراد قدم کار کرده که خدمت داشتن زیاد بود و اگر ایرادی در کار آنها میدیدم آنها را زیر سوال میبردم. حال با کار کرد ن قدم و سنت ها فهمیدم که بالا و پایین نداریم ستاره نداریم.رشد از من شروع می شود .ولی سعی میکنم کسانی را که عملکرد و آگاهی بیشتر دارند را الگوی خود قرار داده،تا بهتر بتوانم اعمال آنها را منعکس کنم.یاد بگیرم و عمل کنم .از راه درست،از راه دستور و فرمان کاری انجام نمیدهم بلکه از طریق الگوی بهبودی اینکار را انجام میدهم.
نها در گذشته بله اما امروز می پذیرم که همه همدرد هستیم و داشتن انتظار از دیگران و بت کردن آنها به خاطر نواقص من است ...خدمتگزاران انجمن عشق بلا عوض و به رايگان به گروهها ميدهند و ما اعضاء بايد قدردان آنها و سپاسگزار باشيم ..
همچنين تمامي گروهها را تشويق ميكنيم كاملا خودكفا باشند و تنها به يكي ، دو نفر از اعضاي حود هم اتکاء نكنند..
وقتي دو اصل بذل و بخشش و مسئوليت پذيري رعايت شوند همبستگي روحاني و ثبات مالي و حمايت معنوي يعني خدمت كردن در گروه توسط اعضاء تضمين ميگردد .
بايد توجه داشته باشيم خدمات در انجمن جرياني خصوصي نيست ، بلكه مسئوليت دسته جمعي كليه اعضاي انجمن است . البته اين سخن به اين معنا نيست كه نسبت به توجه _ تجربه يا بصيرتي كه اعضاء در انجام مسئوليت هاي خدماتي از خود نشان ميدهند قدر شناس نباشيم . ما بسيار قدردانيم ، اما ...
در الانان اصل گمنامي در خدمات را مقدم بر شخصيت خدمتگزاران مورد اعتماد خود ميدانيم مسئوليت دسته جمعي نه قدرت شخصي _ نيرويي است كه خدمات را در الانان هدايت ميكند .