انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 25 شهریور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همیشه احساس می کردم اعمال الکلی عزیز من تأثیر وحشتناکی بر زندگی من دارد، از برداشت مردم در این زمینه نگران بودم. روزی به من گفت تصمیم دارد مصرفش را قطع کند. برای یک روز خوشحال بودم و با مصرف دوباره او، باز آشفته می شدم.
چندماه بعد عزیز الکلی من بالاخره به جلسات الکلی های گمنام وارد شد. دو روز بعد مجدداً مصرفش را شروع کرد. مهمترین مطلبی که من در الانان آموختم این بود که سعادت و خوشبختی من به مصرف یا قطع مصرف الکلی وابسته نیست. رفتار او هیچ ربطی به من ندارد، این پیامد بیماری است.
همانطور که رفتار من ، بازتابی از شخصیت من است و من مسئول هستم که به رفتارم توجه داشته باشم تا دریابم آنها به من چه می گویند، باید بپذیرم که الکلیسم یک بیماری مهار شدنی است اما درمان قطعی ندارد. الکلیهای بسیاری پیش از اینکه هوشیار شوند چندین بار برای قطعمصرف تلاش می کننده و عده ای هیچ وقت اقدام نمی کنند.
زندگی من ارزشی بیش از این دارد که بدنبال انتخاب های دیگری تلف شود. حتی اگر شخصی باشد که عاشقانه دوستش دارم.
یادآوری امروز
« اهمیتی ندارد، که الکلی زندگیم پاک باشد یا مصرف کند، بهتر است اکنون انرژی خود را صرف تمرکز روی بهبودی شخصی ام کنم. الانان به من کمک کرد تا در عوض توجه به اعمال و رفتار زندگیم به زندگی خود و آنچه برای بهتر شدن موقعیتم می توانم انجام دهم تمرکز کنم، من باید انسان مقاومی باشم.»