انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: منظور از نشریات «تأیید شده» یا «مصوب» در انجمن معتادان گمنام چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
منظور از نشریات «تأیید شده»، متن‌هایی است که می‌توان آن را در سطح کل انجمن منتشر کرد زیرا در یکی از این سه روند به تصویب رسیده‌اند:
الف ـ مصوب انجمن
مام نشریات بهبودی «مصوب انجمن» هستند. به این معنا که این گروه از نشریات در خدمات جهانیتدوین و سپس به منظور بررسی و نظردهی، برای کل انجمن ارائه می‌شود و در نهایت به منظور تصویب، در دستور کار کنفرانس خدمات جهانی قرار می‌گیرد. خدمات جهانی پیش از آغاز روند تهیۀ این نوع نشریات، برای تمام آن‌ها یک طرح اجرایی ارائه و تصویب می‌کند که در آن جزئیات هر متن ذکر شده است. این روند شامل تمام کتاب‌های بهبودی، کتابچه‌های بهبودی و پمفلت‌های بهبودی می‌شود؛ همچنین تمام مطالبی که باعث تثبیت یا تغییر نگرش فلسفی یا اصول  شود. عموماً در جلسات تنها نشریات بهبودی مصوب انجمن خوانده می‌شود.
ب ـ مصوب کنفرانس خدمات جهانی
کتابچه‌های راهنما و پمفلت‌های خدماتی، «مصوب کنفرانس» هستند. به این معنا که ارسال کردن یا نکردن چنین نشریاتی به منظور بررسی و نظردهی کل انجمن، بسته به طرح اجرایی است که در مورد آن به کنفرانس خدمات جهانی ارائه می‌شود؛ اما در هر حال به منظور تصویب در کنفرانس آتی، در نوبت قرار می‌گیرد. این نوع نشریات اکثراً دربردارندۀ ایده‌های اساسی در زمینۀ امور خدماتی است. این نوع نشریات به منظور نشان دادن نحوۀ اجرا یا به عمل درآوردن اصول نهفته در فلسفۀو نشریات مصوب انجمن تهیه می‌شود. هیأت امنا ممکن است به این نتیجه برسد که بعضی تغییرات در نشریات خدماتی مصوب کنفرانس چنان اساسی است که باید در گزارش دستور کار کنفرانس گنجانده شود؛ اما چنین نشریاتی همچنان «مصوب کنفرانس» محسوب می‌شود.
پ ـ مصوب هیأت امنای جهانی
در كنفرانس خدمات جهاني 2006، رأي داده شد كه هيأت امنا مجاز است پمفلت‌هايي با موضوع‌هاي خدماتي تهيه و تصويب  كند. اين پمفلت‌هاي خدماتي دربردارندة تجربه‌هاي عمليِ گردآوري شده از كل انجمن در مورد به كار بستن اصول نظري انجمن و همچنين نشريات مصوب كنفرانس است. اين پمفلت‌ها عموماً حاصل مباحث مطرح در انجمن يا كنار هم قرار دادن مطالبي است كه پيش از اين به درخواست انجمن منتشر شده است.