انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: ما و تازه وارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام  و خسته نباشيد 
سلام،به تودوست هم درد من،به تو دوست تازه واردي که هنوز دردهاي جسمي و حالات نامطبوع و کلافه کننده خماري را با تن کوفته ات ، به اين سو و آنسو ميکشي . براي همه ما ، بيخوابيهاي شبانه تو کاملا قابل درک است . ولي بدان که بهترين لحظه خلوت کردن با خدا ، همان ساعات نيمه شبي است که قادرنيستي حتي يک آن ، مژه برهم بگذاري . 
فرصتي دست داده است تا با مهربانترين مهربانان ،گپي بزني . راستي ،آخرين باري که صادقانه با او به گفتگو نشستي کي بود؟
 ما به تو تبريک ميگوييم که با وجود بي خوابي هاي ديشب ،امروز صبح زود به عنوان اولين نفر پشت در جلسه " حرکت صبح " حاضر بودي و حتي سرکار هم مي روي . 
خدا قوت 
به جلسه معتادان گمنام خوش آمدي 
تو بيا و با ما حرف بزن . از قصه هاي غصه هايت بگو .
راستي مي داني که چرا تو مهمترين عضو اين انجمن هستي ؟
تو بيا که قديمي ها به شنيدن تک تک واژه هاي دردناک تو نياز دارند تاروزهاي آغازين خود را فراموش نکنند و دچار اين توهم نشوند که " نکنه ، بيرون خبري هست " 
تو بيا و براي ما تکرار کن و فرياد بزن " نه ، بيرون هيچ خبري نيست . " 
دنياي مصرف به همان سياهي و تاريکي است که بود ، شايد هم سياه تر و تاريک تر . 
تو بيا و از اسامي عجيب و غريب مواد جديد بگو با دردها آلامي تازه تر و کشنده تر . 
تو بيا و بگو مواد همچنان بيداد ميکند و داس اعتياد کماکان درو ميکند . 
پدر و مادر ميگيرد ، همسر و فرزند ميگيرد ، شرف و آبرو را به تاراج ميبرد و مثل آبخوردن جان ميگيرد . 
اينجا خانه تو ميباشد و هيچ شخصي نبايد در خانه خود احساس غريبي کند . راستي مي داني که هيچ چيز ارزش درماني کمک  يک معتاد به معتاد ديگر را ندارد .؟
تو بيا و اصل روحاني تمايل را در خود زنده نگاه دار . ما هم ياد گرفته ايم که پذيرش و مهرباني سخاوتمندانه نسبت به تو ، بسيار شفابخشتر از به کار بردن قضاوت مجاني در خصوص توست . اينجا هيچ شرط و شروطي وجود ندارد. " تنها لازمه عضويت تمايل به قطع مصرف مي باشد. " 
تو بيا و از قضاوتها نترس . ماخدا نيستيم و نمي توانيم پيش بيني کنيم که تو تا چه اندازه ، براي شنيدن پيام ، آمادگي داري . ما ترس و گيجي خودمان را در اولين حضور در جلسات به یاد داريم و مي دانيم که تا چه حد نيازمند کمک و تشويق يکديگر هستيم  . 
تو بيا ، زيرا در جلسات روي همه باز است . اينجا خوش آمدگويي براي تمام شرکت کنندگان يکسان است . ما عضو درجه دو نداريم و هيچ طبقه بندي براي اعضاي NA و بطور مساوي در تير رس و خطر هستيم . 
تو بيا و به ما بپيوند ، زيرا سهم همگي ما در استفاده از حق بهبودي مساوي است ، ولي به خوبي مي دانيم فقط آنهايي که تمايل به ترک دارند و طالب آنچه که ما داريم ، هستند ، در اين راه با ما تا آخر همراه خواهند بود . 
توبيا و ببين که اينجا به ما امکان مي دهد که زندگي را در غني ترين فرم آن يعني رشد روحاني و نزديک شدن به خدا، تجربه کنيم . 
همه اين موهبتها قابل وصول است بشرط آنکه من و تو تمايل داشته باشيم . 
سپاسم تقدیم آنهایی که مرا به دوستی

پذیرفتند؛عشقم برای آنهایی که مرا به همدردی

پذیرفتند؛پاکیم هدیه به آنکه اعتماد را به من آموخت

وسلام برانجمنی که بی دریغ بهای ایستادنم را     

پرداخت...                        امضاء تازه وارد


                                                                                         تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gif