انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 16- می گی ها ها چقدر مسخره کلاهبردارآ جذبه دارن و اکثرشون ممکن خو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
16-                     می گی ها ها چقدر مسخره کلاهبردارآ جذبه دارن و اکثرشون ممکن خوشکل و خوشتیپ باشن ؛ منم می گم تا حالا شده به بچه ها نگاه کنی و ببینی که چقدر خوشکل و بامزه هستند ، فقط فکر بازی کردن و لذت بردن از زمان حال هستن ، گذشته و آینده  بچه ها تو حال دیده می شه . بچه ها اصلا با واژه های : بحران ، قتل ، جنگ و ..... آشنا نیستند ولی ما ذهن های آنان را با این واژه ها سازگار می کنیم . حالا منم حدس می زنم یکی مثل تو اون بچه رو تحقیر می کنه و اونم این باور براش ملکه ذهنش می شه : با دزدیدن سرمایه ها و زندگی مردم برای خود زندگی ایده آلی درست می کنم ؟ نظرت چیه ؟
خب اين سوال برام زياد روشن نيست يعني احتياج به توضيح بيشتري داره.
اما در كل من خودم كودك درونم خيلي فعاله و و عاشق دنياي بچه ها هستم .تا حالا به ياد ندارم هيچ بچه اي رو تحقير كرده باشم چون من خودم معلم هستم و سعي ميكنم با بچه ها يه ارتباط خوب و سالمي برقرار كنم و اونها رو درگير مشكلات بزرگتر ها نكنم اما تا اونجايي كه بتونم سعي ميكنم اونها رو با واژه ها و ارزشهاي خوب آشنا كنم البته با زبون خودشون.
و معتقدم اونها بايد كودكي كنند و وقتي بزرگ شدند مث خيلي از ما ادما حسرت كودكي نكردن رو نخورند.
زیباترین گل ها در سیاه ترین خاک ها می رویند . انسان ها از کمبود توجه ویژه معتاد می شن ، رویین تنی که راز مرگش اندوه عشق و غم تنهایی بود ولی در کل بستگی به خود آدم داره عاقبت چی میشه .