انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: ۲۰ دلیل محکم برای اینکه به زن بودن خود افتخار کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
ابروها مهم‌ترین میکروبلیدینگ اصفهان بخش شکل میباشند . در حالتی‌که از ابروهای میکروپیگمنتیشن اصفهان تان راضی نیستید , شیوه های متعددی برای عوض کردن آن ها موجود هست , اعم از ژل ابرو , قلم یا این که چه بسا تتو کردن . البته روز جاری یک مورد خیلی ارگانیک موجود است که نتایجی نسبتاً همیشگی دارااست . درین مقاله شیوه میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی میکنیم که بالاتر از نگارگری میکروبلیدینگ در اصفهان یا این که به کار گیری از قلم است و صحیح مشابه به موهای حقیقی وواقعی به حیث می‌رسد .
میکروبلیدینگ یک رویه تتوی دستی نسبتا تازه است . این نحوه در مقایسه با رویه های کهن و سنتی که با استعمال از دستگاه انجام می شدند , روشی نصفه همیشگی است . میکروبلیدینگ با به کارگیری از یک تیغه دوچندان نخ نما انجام می شود و رنگدانه ها را به باطن پوست منتقل می نماید . در امریکا شخصی که میکروبلیدینگ انجام می‌دهد بایستی میکروپیگمنتیشن در اصفهان دارنده گواهی تخصصی هنر روی تن باشد .
میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تفاوت آن‌ها
میکروپیگمنتیشن micropigmentation نیز یک طریق تتوی مستمر یا این که نصفه همیشگی برای ابروست . این راه با یک دستگاه دیجیتال به کارگیری می شود . در منش میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه عمیق خیس پوست با اسم درم کاشته می شود . انجام میکروپیگمنتیشن اکثر از میکروبلیدینگ ارتفاع میکشد .
در میکروبلیدینگ از تیغ دوچندان ظرافت برای کشیدن خطوطی مشابه به تار موی به کار گیری می شود و در میکروپیگمنتیشن با استعمال از دستگاه صدها نقطه بر روی حیطه زیر معالجه تولید میگردند تازمانیکه صورت و ساختار ابرو نتیجه ها شود .
میکروپیگمنتیشن هر 2 تا 5 سال ( گهگاه چه بسا اکثر ) نیاز به ترمیم و تجدید دارااست . بهبود پوست هم بعداز اتمام میکروپیگمنتیشن به فرصت و محافظت های بیشتری احتیاج دارااست ( تقزیبا یک هفته ) . زمانه ما یحتاج برای انجام مراحل مرکز میکروپیگمنتیشن در اصفهان حدودا 2 ساعت است . به علاوه هزینه میکروپیگمنتیشن طولانی تر از میکروبلیدینگ است .
خیلی اصلی است که بعداز انجام مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان حفظ هایی را انجام دهید . برای بهبود سرعت بالا خیس و پیشگیری از پیدایش هر مدل ایراد موردها پایین را بعداز انجام میکروبلیدینگ به خیال بسپارید :



- از موچین یا این که نخ برای بخش هایی که میکروبلیدینگ شده به کار گیری نکنید , اذن بدهید هر دسته خراشیدگی یا این که کم آبی پوست به خودی خویش و به صورت ارگانیک برطرف شود . برداشتن مو این نصیب ها در‌این وضعیت سبب پیدایش جای جراحت می شود .

- از آب , کرم , منزه کننده , ماده آرایشی یا این خدمات میکروبلیدینگ در اصفهان که هر مال دیگری تا 10 روز در‌این مناطق استعمال نکنید .

- به بازه 3 تا 4 هفته پس از میکروبلیدینگ از قرار دریافت کردن خدمات میکروپیگمنتیشن در اصفهان در معرض روشنایی خورشید اجتناب نمایید .

- 10 روز اولیه از خوابیدن بر روی رخ خویش اجتناب نمایید .

- 10 روز اولیه پس از میکروبلیدینگ از شنا , سونای داغ و جکوزی اجتناب نمائید .

- تا 7 روز بعداز میکروبلیدینگ از میل کردن غذاهای مالامال چاشنی اجتناب فرمائید .

- از کشیدن سیگار اجتناب نمائید .

- از رانندگی با وسایل نقلیه رو گشوده مثل قایق , دوچرخه یا این که موتورسیکلت تا 7 روز اجتناب نمایید .

- پیشین از دوش تصاحب کردن از پمادی که پزشک معالج برای حفظ های پس از میکروبلیدینگ تجویز کرده , استعمال نمائید تا از تر شدن حیطه معالجه شده پرهیز شود . در هنگام دوش دریافت کردن هم کارایی نمایید چهره خویش را از عکس العمل آب بدور نگهدارید .

- در 7 روز اولیه پس از میکروبلیدینگ حیطه معالجه شده مبتلا خارش شده یا این که پوسته پوسته می شود . به هرحال با محافظت های انجام یافته این علامت ها با‌گاز برطرف میشوند .

- بهبود آسیب میکروبلیدینگ حدود 14 تا 30 روز ارتفاع می‌کشد . مراجعات بعدی به راءس انجام میکروبلیدینگ احتمال دارد 30 تا 60 روز ارتفاع بکشد .
http://setareagahi.ir
برای زیبایی موهاتون و کراتینه مو در تهران پیشنهاد من مرکز تهران کراتینه هست. کار و قیمتاشون عالیه...
تماس: 09127797827
صفحه‌ها: 1 2 3