انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 27· نیروی برتر چگونه مراقب اراده و زندگی من خواهد بود ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· نیروی برتر چگونه مراقب اراده و زندگی من خواهد بود ؟
با بر طرف نمودنضعف های اخلاقی ام با کمک گرفتناز او جقت بر طرف نمودن مشکل های خودو اطرافیانم با اجرا گذاردن اراده وعشق خداوند در زندگی ام در موقع سپردن به خدا از خود مقاومتی نشان ندهم و درک کنم که او به منکمک خواهد کرد فقط کافیست که من اعتماد کنم تا او تمام کاینات خود را در جهت مراقبت از منبفرستد .
نیروی برتر من هر کاری با من انجام دهد از انچه که خودم بر سر خودم می اورم بهتر خواهد بود.مثلا من بر سر خودم اعتیاد و زندگی اعتیادی را اوردم اما خداوندپاکی و بهبودی و نور خویش را در من اورد.او از ابتدا به من توجه داشت اما من ظرفیت نداشتم.فرستنده ها قوی بود و گیرنده های من پایین.من حال خوب افرادی که در جستجویش بودند را میدیدم اما مدام با موشکافی دنبال ایراد گرفتن از افراد خداشناس بودم.خودخواهی بجای خداخواهی در من شکل گرفته بود.امروزطرز فکرم با کمک 12 قدم عوض شده است
من  اگر  می خواهم نیروی برتر از زندگی من مراقبت کند باید اقرار به ناتوانایی کنم و دست از خود آزاری و دیگر آزاری بردارم .
و فقط حرکت کنم و دنبال نتیجه نباشم .مسولیت بهبودیم را بپذیرم . خداوند فقط مراقب زندگی من است و کاری با اراده من 
ندارد
وقتی بر اساس یک سری از اصول زندگی می کنم ( نه اراده شخصی ) احساس می کنم که با دنیا در سازگاری به سر می برم. وقتی کار انجام نشده ای ندارم و صادقانه تلاشم را کرده ام احساس می کنم در جوار رحمت خداوندم.
مبحث تمایل یکی از مباحثی است که باید در وجود من نهادینه شود.پس تا زمانیکه من تمایل نداشته باشم خداوند تمایلی برای ورود در زندگی من ندارد.
خداوند میگوید بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا....
پس نتیجه میگیریم اگر تمایل از خودنشان دهم و سهم خود را انجام دهم ؛ خداوند کار خود را بلد است وشرایطی را بوجود می آورد تا سکان زندگی مرا در دست گیرد. مثال من تمایل به قطع مصرف پیدا کردم خداوند علاوه بر قطع مصرف بهبودی را بمن هدیه وراه را برایم هموار ساخت. وقتی مشورت میکنم و تصمیم میگیرم دقیقا نقطه ایست که خداوند مراقب زندگی من است.....
27-کیفیت این مراقبت بستگی به روندایمان آوری وکیفیت سپردن واعتمادمن به نیروی برترم داردباکمکهایی که میکندتادست ازاراده شخصی ام بردارم وخواست خداوند راجایگزین آن کنم.بامراقبت نیروی برترم، درمواقع خاص آگاهی ودرک خاص پیدامیکنم با دیدن مشکلات راه حل آنراپیدامیکنم ازطریق وجدان بیدارخودم توسط حواس پنجگانه وگاها باحس ششمم باپذیرش شرایط وتسلیم اصول شدن گرفتن میل واشتیاق مصرف موادمخدروجلوگیری ازوسوسه شدنم پیداکردن تعادل نسبی درزندگیم توسط تجربه دیگران که پیام آن به من میرسدباتوانایی خدمت کردنم قدرت مشورت کردن قبل ازانجام کاری وگرفتن تصمیمی مشورت کنم یادآوری تجربه های خودم وباگذشتنم از هوای نفسم باکارکردن قدم حضوردرجلسات داشتن راهنما گرفتن تجربه از دوستان قدیمی ?