انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: دنياي زنانه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند شاخه گل: روحیه خانم‌ها احساسی و لطیف است‌. به جرأت می‌توان گفت که هیچ خانمی نیست که از دیدن چند شاخه گل هیجان زده و خوشحال نشود‌. این یک خصوصیت خوب است که خدا در وجود خانم‌ها به ودیعه گذاشته است‌. گل مورد علاقه همسرتان را بشناسید و چند شب در ماه هنگامی که به خانه می‌روید برای همسرتان گل بخرید‌. حس تازگی و طراوتی که گل به روحیه و خانه می‌بخشد‌، نوعی حس تازگی و شادمانی است‌.
 هدیه‌های بی‌مناسبت:
برای همسرتان وقت بگذارید و برایش چیزهایی مثل لباس یا روسری کادو بگیرید. وقتی به خانه رسیدید هدیه را به همسرتان تقدیم کنید و بگویید که فقط به مناسبت دوست داشتن برای او هدیه خریده‌اید‌! آیا همیشه باید برای ابراز محبت و عشق به دنبال مناسبت‌ها گشت‌!؟
 هدیه‌های مناسبت‌دار:

در زندگی همه ما مناسبت‌های زیادی وجود دارد که با یاد‌آوری‌شان کاممان شیرین می‌شود و خاطرات مانند یک لبخند بر لبانمان منحنی می‌سازد‌. سالگرد عقد‌، سالگرد ازدواج‌، سالروز تولد همسر و فرزندان و … یک تقویم داشته باشید و این مناسبت‌ها را در تقویم برای خودتان ثبت کنید‌. چند روز مانده به فرا رسیدن مناسبت مورد نظر هدیه‌ای تهیه کنید و با تقدیم آن به همسرتان‌، لبخند‌های شیرین او را تبدیل به یک خاطره خوب کنید.
به قول و قرارهایتان سر وقت عمل کنید:

اگر به همسرتان قول داده‌اید که در زمان معینی کار خاصی را که مد‌نظر اوست‌، انجام دهید حتماً به قول خودتان عمل کنید‌. خوش قول بودن برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد‌. اگر انجام کاری در توان شما نیست هرگز قول آن را ندهید‌!
 یادداشت‌های گاه و بیگاه:

شاید به زبان آوردن جمله «دوستت دارم » برای مردها به لحاظ ساختار روحی و اخلاقی‌ قدری سخت باشد‌ اما هر چند وقت یکبار هنگامی که همسرتان خواب است و شما آماده رفتن به محل کار می‌شوید یا هر زمان دیگری که خودتان مناسب می‌دانید‌، روی یک برگه کوچک جمله دوستت دارم را بنویسید‌... بنویسید که از همسرتان متشکرید بخاطر همه زحمت‌هایی که در خانه و کارهای خانه می‌کشد و کاغذ را در محل دید او قرار دهید.. باور کنید هیچ چیز به اندازه این قدرشناسی کم هزینه مردانه، زنان را هیجان زده و خوشحال نمی کند..
برای زیبایی ابرو هاتون پیشنهاد من میکروبلیدینگ ابرو هست. با این روش ابروهای زیبایی خواهید داشت که ماندگاری زیادی هم داره...
پیشنهاد من برای انواع خدمات ابرو اعم از فیبروز ابرو،میکروبلیدینگ ابرو،میکروپیگمنتیشن صورت و هاشور ابرو مرکز تهران تاتو هست. کارشون عالیه.
شماره تماسشون: 09903787990