انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: تجربه شما از سنت هفتم چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ا با پرداخت مخارج خودمان ، آزادی پیدا می کنیم ،که پیام خود را به دیگران برسانیم . ما در رساندن پیام خودبه دیگران ازاد خواهیم بود . ما تمام گروه های معتادان را تشویق می کنیم که کاملاً متکی به خود بشوند . از سوی دیگر می دانیم که بسیاری از جلسات ، در ابتدای تشکیل خودکفا نمی باشند . بعضی از جلسات توسط یک یا دو نفر عضو معتادان گمنام شروع می شود که هدف شان رساندن پیام به دیگر معتادان است . در اغلب موارد این گونه افراد هزینه ی نشریات و اجاره را برای چنین جلساتی از جیب خود می پردازند . در برخی موارد انها توسط گروه ها بزرگتر جلسات معتادان گمنام یا نزدیکترین کمیته ی محلی معتادان گمنام کمک می گردند . به هر صورت برای اینکه یک جلسه ی جدید بتواند روی پای خود بایستند وقت لازم است بعضی دیگر از جلسات مثلاًدر بسیاری از مؤسسات بازپروری یا بیمارستانها توسط افراد حرفه ای متخصص که عضو ما نیستند وای به نوعی با متادان گمنام آشنای پیدا کرده اند ، آغاز می شود . از آنجا که این افراد متخصص می خواهند مشتریان شان از مزایای معتادان گمنام بهره مند شوند ، ساعت و زمانی را انتخاب می کند ، نشریات ما را می خرند و یک جزوه ی چگونگی برگزاری جلسات را به معتادان حاضر در جلسه می دهند بدینگونه به آنها در برگزاری یک جلسه ی جدبد کمک می کنند . پس از چند جلسه اشنایی با اصول زیر بنای برنامه جلسات معتادان گمنام ، این معتادان در حال بهبودی خودشان شروع به قبول مسئولیت برای برگزاری جلسات شان می نمایند .
تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/smile.gifتصویر: images/smilies/smile.gifتصویر: images/smilies/smile.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/shy.gifتصویر: images/smilies/shy.gifتصویر: images/smilies/heart.gif
سلام وقت بخیر. خدارو سباسگذارم ک عضو انجمن معتادان گمنام هستم.
سنت هفتم منو اموزش بزیر کرد. بمن یاد داد ک تواناییهای خودم رو شناسایی کنم و اصل خود اتکایی را در زندگیم ب اجرا در بیاورم.
کمکم کرد ک کمک ب دیگران بدون توقع را انجام دهم.
با شناخت این سنت مسولیت بذیرتر شدم.
بادرک این سنت سعی کردم عضو سازنده در خانه خانواده محل کار و اجتماع خودم باشم.
باسباس از حضور گرم شما دوستانتصویر: images/smilies/heart.gif